היום ידוע שיש קשר הדוק בין המראה שלנו וליתר דיוק איך שאנחנו תופסים את המראה שלנו ע"י אחרים והרווחה הנפשית שאנו חשים.
טיפולי יופי הם לעיתים טיפולי העצמה, חיזוק הנפש והתחושה שאני יכול.ה. לא פחות!
ההתמקדות בעצמי היא לא מתוך יהירות ורצון להיות יפים יותר אלא מאפשרת לאנשים שבוחרים בדרך הזו מסע לגילוי עצמי, תחושה טובה של הפסקה לרגע מהמרדף, התבוננות פנימית והתרוממות נפש כאשר מגיעים לתוצאה המקווה.

3 צפייה בגלריה
עדי נגלר
עדי נגלר
עדי נגלר
( צילום: שירן כרמלי )

עדי נגלר, בת 40, אמא ורעיה העניקה לי את הכבוד ונתנה לי פתח לחייה ולפועלה המבורך בשירות של נשים וגברים שמחפשים בדיוק את זה.
הדבר הראשון שאני מבחינה בו כשאני משוחחת עם עדי הוא כמה היא עדינה ונעימה, דבר שמצופה אולי ממישהי שבחרה קריירה של טיפול באנשים אבל הפתעה גדולה כשאני שומעת שהיא היתה שנים לוחמת בשב"כ.
הדבר השני שאני מבחינה בו הוא כמה היא רהוטה. היא מתנסחת בחופשיות אבל כל מילה שקולה והיא יודעת על מה היא מדברת כשזה מגיע לעסק שלה.
עדי איך הגעת מקריירה בשירות הבטחון לעסוק בטיפולי יופי?
"כאשר נולד בני הבנתי שאני צריכה להתאים מחדש את סדרי העדיפויות שלי בחיים ועם כל אהבתי לעבודה בשירות המדינה, עבודה מאוד מספקת וממלאת, חשובה ומעניינת, הבנתי שאני רוצה להיות נוכחת בחיי בני ובחרתי לצאת לדרך חדשה".

3 צפייה בגלריה
בקליניקה של עדי
בקליניקה של עדי
בקליניקה של עדי
( צילום: שירן כרמלי )

מדוע בחרת לפתוח קליניקה? היה לך חיבור לנושא או שהתחלת ללמוד אותו רק כשעזבת את השירות?
"אני אוהבת את הנושא מאז ומתמיד והיום כשכל התחום הזה גם מאוד טכנולוגי מצאתי שזה בול בשבילי. גם החיבור לאנשים, גם העניין בלימודים של התחום וגם האתגר העסקי- התחום הזה פשוט משלב הכל ונותן לי אפשרות להביע את עצמי במגוון תחומים. אני מוצאת שזו היתה החלטה מצוינת בשבילי ושמחה שהלכתי עם הלב שלי".
עדי, תספרי לי על הקליניקה שלך ועל הטיפולים שאתם מציעים.
"הקליניקה שוכנת בכפר סבא, היא מרווחת מאוד, נעימה ומשרה אווירה של התנתקות ורגיעה. הצוות מאיר פנים- הלקוחות תמיד מספרים לי כמה כיף להגיע אלינו.
"אנקדוטה נחמדה היא שלקח לי זמן רב להחליט על העיצוב של המקום עד שיום אחד נתקלתי באלמנט פיסולי מרשים וקסום של לביאה, מיד ידעתי שזה זה. שאני רוצה לבנות את העיצוב סביב ההשראה שלי מלביאות שאני מכירה מחיי האישיים ומהמטופלות המדהימות שלי".
"בסוף הכל מתחבר", היא אומרת ומחייכת.

3 צפייה בגלריה
בקליניקה של עדי
בקליניקה של עדי
בקליניקה של עדי
( צילום: שירן כרמלי )

"אני לא אגזים אם אומר שהמקום הוא כמו בית למטופלים בו הם יקבלו משענת וחיבוק, יחס חם וטיפולים מוקפדים ומקצועיים. הגישה היא הוליסטית ורואה את המטופל כאדם שלם עם צרכים ורצונות שונים ולא רק כמישהו שהגיע לטפל בכתם במצח או מישהי שרוצה להיפטר מעודפי עור בבטן".
"הייחוד של הטיפולים שלנו הוא שהם מתמקדים בנפרד בכל שכבה מהשכבות השונות שמרכיבות את העור. אנחנו עושים שימוש בטכנולוגיות שונות כדי לטפל בכל שכבה ומדייקים מאוד בבחירת הטכנולוגיה לפי מצב העור ורצון הלקוחה.
מגוון הטיפולים הוא רחב וכולל – הרמת עפעפיים, שקעי עיניים, מניפות העיניים, הרמת קו לסת, חידוד קו לסת, הסרת עודפי עור מהבטן, הזרועות, הצוואר והפנים.
בנוסף יש טיפולים למיצוק העור, איפור קבוע וטיפולי פלזמה.
חשוב לי לציין שהטיפולים מחזיקים לכמה שנים ואפשר מידי פעם להגיע לתחזוקה בלבד".
מה חשוב לך שהלקוחות ידעו עלייך?
"שיש לי מחויבות אמיתית להצלחה של הטיפולים ולשם כך אני כל הזמן לומדת ומתמקצעת, משקיעה בחומרים מעולים וטכנולוגיות חדישות".
כיזמית מצליחה יש לך פנאי לעצמך, את מצליחה לאזן בית – עבודה?
"אני משתדלת, אבל האמת שאני כ"כ אוהבת מה שאני עושה שגם את שעות הפנאי שלי אני מקדישה ללמידה והתפתחות".
טיפ ממומחית?
"ממליצה להשתמש בקרם מאזן מלנין (שומר על איזון מנגנון הפיגמנטציה בגוף) כדי לסייע לעור להישאר אחיד ויפה.
שתייה של מים וכן נטילה של אבץ וחלבונים משפיעה על מראה השיער, העור והציפורניים. טיפול עצמי הוא חיוני – לא אנוכי והבחירה בעצמינו תמיד משתלמת. אין יום טוב מהיום לבחור בעצמך ולטפל במשהו שאת רוצה. חיים רק פעם אחת!"

מוגש מטעם: עדי נגלר