משרד הבריאות פרסם השבוע דירוג גלוי של כל חדרי המיון בארץ על בסיס פרמטרים שונים ומגוונים.
1 צפייה בגלריה
 צילום: רמי זרנגר
 צילום: רמי זרנגר
 צילום: רמי זרנגר
חדרי המיון (מלר"ד) במרכז הרפואי מאיר נמצאו מובילים ורשמו הישגים גבוהים ביותר. בין המדדים שנבדקו – כמה זמן תמתינו עד למפגש ראשון עם הצוות, מתן מידע בהיר, במיון ולא פחות חשוב, יחס ותחושת כבוד.
"מדובר בנתון שמאוד משמח אותנו. בחמש השנים האחרונות אנו עושים תהליך עמוק ויסודי במיון ילדים במרכז הרפואי מאיר שמטרתו להפוך את הטיפול בילד ובמשפחתו למצוינים גם מבחינה רפואית וגם מבחינה שירותית. אנו רואים בחוויית המטופל חלק בלתי נפרד מטיב הטיפול שאנו נותנים. לא בכדי בחודשים האחרונים נפתח במיון ילדים במאיר אגף חדש ומהיר המכונה 'ספיד קיד' המיועד לטיפול במקרים שאינם מורכבים – מאפשר אבחנה וטיפול מהיר ונותן מענה לכ-40% מהפניות אלינו בצורה הטובה ביותר. באופן הזה אנו מאפשרים לקצר את זמני ההמתנה גם בעבור אוכלוסייה זו של חולים וגם בעבור האוכלוסייה המורכבת יותר המקבלת תשומת לב גדולה יותר", מסביר ד"ר אהוד רוזנבלום מנהל מלר"ד ילדים במרכז הרפואי מאיר.
ד"ר יוסף רודריג, מנהל מלר"ד מבוגרים במרכז הרפואי מאיר: "התוצאות המשמחות הללו הן פירות של תהליכים הנמשכים מספר שנים, אותן אנו מתכננים ומיישמים כשטובת המטופל לנגד עינינו. אני גאה בצוות הנפלא שעובד ימים כלילות על מנת להעניק טיפול מסור אנושי וברמה הגבוהה ביותר למטופלים"
ליאת ליפסקי מנהלת יחידת השירות וחווית המטופל במאיר מוסיפה: " אני גאה בצוות שלנו שבא לתת את כל כולו, ובעיקר גאה על הדרך. מדובר לריצה למרחקים ארוכים ולתהליכים שאורכים שנים, כשבסוף הדרך, טובת המטופל מול עינינו".