איתי לוי ואייל גולן

"התבגרנו והתגברנו"
5 צפייה בגלריה
אייל גולן ואיתי לוי
אייל גולן ואיתי לוי
אייל גולן ואיתי לוי
(צילום: ארן חן, אינסטגרם)

הסכסוך: שני ענקי הזמר גדלו באותה טריטוריה בעיר רחובות. בשיא הצלחתו לפני יותר מעשור נוהל לוי על ידי חברת "ליאם הפקות" של אייל גולן ושותפו דאז בני פרץ. אחרי כמה שנים, בעקבות סכסוך בין גולן לפרץ ופירוק השותפות, החליט לוי לצאת לדרך עצמאית והקים חברה על שם אמו: "רות הפקות בע"מ". גולן, שהרגיש שהוא זה שגילה את לוי, נפגע מאוד מהצעד, מה גם שעם בני פרץ יחסיו של לוי המשיכו להיות טובים.
מאז החל הנתק בין לוי לגולן, שנמשך שנים. לפני כשנה וחצי הודה לוי בראיון ל"ידיעות אחרונות" כי אין יחסים בינו לבין גולן, אך הוא מאמין כי "יום יבוא ועוד נשב ונצחק על זה". זו הייתה נבואה שהגשימה את עצמה די מהר.
הסולחה / ינואר 24: דניאל גרינברג אז עדיין בת זוגו של אייל גולן, מעלה סטורי - סרטון שלה ושל אייל מאזינים ללהיט של לוי, "אין לי מקום אחר", שנכתב בעקבות הטראומה של ה-7 באוקטובר. מיד אחריה שיתף גם גולן את הסטורי, וזו הייתה העדות הרשמית הראשונה שההדורים יושרו. אחרי שבועיים הם כבר חגגו יחד באירוע וטענו ששמו את המשקעים מאחור. לוי התייחס לכך באחד הראיונות לתקשורת והסביר: "כל אחד מאיתנו התגבר והתבגר. בסוף צחקנו על כל מה שקרה במשך שלוש שעות".

משה פרץ ואגם בוחבוט

צלילים צורמים ומנגינה מגשרת

5 צפייה בגלריה
אגם בוחבוט ומשה פרץ
אגם בוחבוט ומשה פרץ
אגם בוחבוט ומשה פרץ
(צילום: אינסטגרם)

הסכסוך: שנת 2013, בית הספר למוזיקה, עונה שנייה. אגם בוחבוט בת ה-8 מבאר שבע כובשת את לב השופטים, ובמיוחד את לבו של משה פרץ, שנבחר ללוות אותה בתוכנית. הכימיה הייתה מיידית וכבר בסוף התוכנית השניים מוציאם יחד את השיר "ילדה קטנה" שהפך ללהיט. השנים חולפות, והיחסים בין פרץ לבוחבוט מתהדקים. למרות שלא היה חוזה כתוב בין השניים, הוא ממשיך ללוות אותה בצד המקצועי, ובצד החברי הופך לחלק מהמשפחה. בתקשורת הוא מרבה לפרגן לה ולקדם אותה על הבמה. היא, מצידה, קפידה להודות לו בכל הזדמנות. זו הסיבה שכשהתגלע בין השניים סכסוך, לא מעט לסתות נשמטו.
זה קרה לפני מספר שנים: אגם כבר הייתה בשיא תהילתה כזמרת וכשחקנית (במחזמר 'מאמאמיה' בתיאטרון הבימה, בפרסומות, בקמפיינים וגם בפרסומת של בזק לצד נועה קירל), כשעברה בשנת 2020 לניהולה של חברת "גאגא בוקינג" של אורון כלפון ויואב גרוס. זה היה למעשה הצעד שהצית את הסכסוך. פרץ תבע את חלקו בקריירה שלה ובהצלחתה, וטען כי הוא ומנהלו אמנון זנדני השקיעו בה רבות למעלה מעשור, ויש לכך מחיר. היחסים בין השניים עלו על שרטון, ואפילו במסיבת יום ההולדת ה-40 של פרץ, שהתקיימה בהפקה ענקית לפני שנה וחצי, בלטה בוחבוט בהיעדרה.
הסולחה / יולי 24: אחרי יותר משנה שבמהלכה עורכי דינם מנסים להגיע להבנות כספיות, פרץ ובוחבוט הגיעו לפשרה ולהסכמות מחוץ לבית המשפט. בהסכם הפשרה הוחלט כי בוחבוט תשלם לפרץ סכום כספי כפיצוי. השניים חתמו על הסכם סודיות שהותיר את הפרטים ביניהם בלבד והחליטו לכבד זה את זו ולשים את הסכסוך מאחור. הקשר בין השניים חודש, אולם ייקח זמן, אם בכלל, עד שיחזור להיות קרוב כפי שהיה בעבר. פרץ אמר לאחרונה בתקשורת שהוא מעדיף את דרכי השלום ולא שולל אפשרות לשיתוף פעולה עתידי ואיחל לבוחבוט הצלחה בהמשך. הטאלנט הצעירה אמרה מצידה כי תזכור כל החיים את מה שהוא עשה בשבילה.

שניר וספיר בורגיל

תהפוכות בין חתונה לברית מילה

5 צפייה בגלריה
שניר וספיר בורגיל
שניר וספיר בורגיל
שניר וספיר בורגיל
(צילום: אורי חיון)

הסכסוך: האח והאחות מראשון לציון נכנסו לתוכנית הריאליטי "האח הגדול" על טיקט המסוכסכים שנמצאים בנתק כבר שנים. שניר אף הדגיש בצילומים לתוכנית: "הגעתי גם כדי לברוח מאחותי".
בתוך הבית הם רשמו סולחה, אך מיד כשהסתיימה התוכנית נראה כי זו לא הייתה התפייסות אמיתית. שניר, שיצא מהתוכנית עם אהבה – בת זוגו שי לי עופרי, לא הסתיר את הנתק ואפילו ביקש מאחותו הבכורה שלא תגיע לחתונה שלו. זאת בין היתר גם בגלל שספיר לא הסתירה את דעתה הלא חיובית במיוחד על הקשר בין אחיה לעופרי.
בחודש מרץ האחרון, חצי שנה אחרי שיצאו מבית האח הגדול, נישאו שניר ושי לי, שהייתה כבר בחודש החמישי להריונה. 800 אורחים הגיעו לאירוע שהיה עמוס סלבס, אבל זוג אחד שכולם ציפו לו רשם הברזה: ספיר האחות ובן זוגה אברהם אקלום, שאותו הכירה באותה תוכנית. ספיר הסבירה שלא קיבלה הזמנה למרות שחיכתה לה עד הרגע האחרון.
הסולחה / אוגוסט 24: ספיר בורגיל ואברהם אקלום מתחתנים. השאלה הגדולה שסקרנה את מאות האורחים באירוע היא: האם האח שניר ואשתו, שכבר הייתה בחודש התשיעי להריונה, יגיעו. יומיים לפני האירוע, כשספיר טבלה במקווה ועשתה הפרשת חלה, היא ניצלה את המעמד ואיחלה לידה קלה לגיסתה שי לי, ונראה כי בכך הפשירה את היחסים. ואכן, שניר ושי לי הגיעו לחתונה.
חודש אחרי, כשהפכו להורים, נראה כי היחסים הקרובים נשמרו כשספיר מחזירה עוקב לאחיה באינסטגרם וכותבת על הלידה בסטורי: "הכי מרגש בעולם. אני דודה. מזל טוב, שתדעו נחת כל החיים, ולך שי, כל הכבוד – את לביאה". היא ואברהם גם הגיעו לכבד אותם בברית המילה. למרות הכל נראה כי המשקעים במשפחה עדיין צפים והיחסים בין הגיסה לאחות שוב עלו על שרטון, מה ששם את הסולחה בסימן שאלה אחד גדול.

אורטל עמר ובן אל תבורי

"שלום עדיף ממלחמות"

5 צפייה בגלריה
אורטל עמר ובן אל תבורי
אורטל עמר ובן אל תבורי
אורטל עמר ובן אל תבורי
(צילום: אינסטגרם)

הסכסוך: מי לא הזדעזע מפרסום קלטות השיחה בין בן אל תבורי ואורטל עמר, בשיאו של קרנבל הפרידה המתוקשר שלהם. תבורי, אז מוזיקאי מצליח לצדו של החצי המוזיקלי השני שלו סטטיק, היה בסכסוך רע ומר עם אם בנו, תו פרינס. בקלטות שדלפו לרשת נשמע תבורי מאיים על עמר, מקלל אותה ואת בנם המשותף במילים שהאוזן לא יכולה לסבול.
זמן קצר לאחר מכן, סטטיק החליט להפריד כוחות מתבורי, והאחרון צלל לתהומות מבחינה אישית ומקצועית. הוא התרחק, עזב את הארץ לארה"ב וניהל מערכת יחסים זוגית עם דני לוי, הסטייליסטית של קים קרדשיאן. אבל גם הריחוק הפיזי לא מנע את הכותרות הקשות, הדיונים בכל מקום, העקיצות והדרמות שסיפק הסכסוך בין השניים. עמר הדגישה לא אחת כי ההקלטה היא רק "קצה המזלג". שלום בית במקרה הזה נראה כמו תרחיש הזוי, אבל מבלי שמישהו ציפה לכך, פתאום זה קרה.
הסולחה / יוני 24: תבורי משחרר סינגל חדש ונמצא בעיצומו של שיקום מקצועי. בראיון לתקשורת הוא מתוודה כי עבר בילדותו תקיפה מינית וכי הוא סובל מקשיים נפשיים. באותו ראיון תבורי גם מפרגן לעמר ומדבר על חידוש היחסים איתה, שש שנים אחרי פרוץ הסכסוך ביניהם. מיד אחרי שידור הכתבה עמר מפרסמת סטורי שבו היא מחזקת אותו ומציינת: "אני ותו אוהבים ותומכים בך", ומתייחסת ליחסים ביניהם: "דרך השלום תמיד עדיפה על מלחמות". במקביל השניים מחזירים זה לזו עוקב באינסטגרם ובכך מוכיחים כי פניהם אכן לשלום. תבורי מקפיד על הסדרי הראייה ומשתף ברשתות את השהות שלו ושל תו יחד.
לפני כחודש, ביום הולדתה ה-34, בירך תבורי את עמר קבל עם ואינסטגרם: "מזל טוב לאמא הכי טובה שיש ולילד הכי מושלם שקיים ביקום". עמר סיפרה לאחרונה שהיחסים ביניהם אכן טובים. "התבגרנו, הזמן עשה את שלו, יש ילד והוא חשוב יותר".

קראו גם:

ברק אברמוב ויוסי אבוקסיס

הצ'ילבות שוב חברים

5 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס וברק אברמוב
יוסי אבוקסיס וברק אברמוב
יוסי אבוקסיס וברק אברמוב
(צילום: עוז מועלם)

הסכסוך: פברואר 2024. מי שהיו עד לאותו רגע החברים הכי טובים בעולם, יוסי אבוקסיס וברק אברמוב, הופכים בין לילה לצ'ילבות. בעלי בית"ר ירושלים משוכנע שהמאמן שלו החליט לשבור את הכלים כשהוא יודע שהוא בדרך לחתום בנמסיס של בית"ר ירושלים, הפועל ת"א.
אבוקסיס מצידו מסתובב חודשים ארוכים עם בטן מלאה על אברמוב, כי לתחושתו הבעלים לא העניק לו גיבוי אל מול הטענות מהקהל, וגם ביקר אותו בצורה קשה מאחורי הגב. "יוסי בגד בי ובבית"ר ירושלים ולא בפעם הראשונה. אין לו הכרת הטוב, איבדתי חבר לחיים", הדהים אברמוב במסיבת עיתונאים. "אחרי שהוא עשה את המעשה הזה הבנתי שאין לו גבול". אבוקסיס, כידוע, התרסק בהפועל ת"א וירד איתה ליגה, אבל הלחץ של חברים משותפים של השניים עשה את שלו והם ניקו את השולחן.
הסולחה: אברמוב אישר את קיום הסולחה בין הצדדים בשורה של ראיונות שקיים בתחילת העונה ואמר: ”יש לנו מלא חברים משותפים והיה לחץ משני הצדדים לסיים את זה, שנינו אוהבים אחד את השני. לפעמים נפגעים ממי שאוהבים. אני ויוסי בסדר גמור. החלטנו שאנחנו נשארים חברים והמשפחות יחד והכל חזר לקדמותו. מן הסתם כבר לא נעבוד ביחד כנראה כי אני לא אהיה בעלים של מועדון אחר שהוא לא בית"ר, ויוסי לא יחזור בחיים לבית"ר אחרי מה שהוא עשה" .