זוכת האירוויזיון נטע ברזילי מהוד השרון עלתה ביום ראשון השבוע על הבמה של תכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" יחד עם בן זוגה לתחרות, הרקדן אלון דוידובסקי והשיקה באופן רשמי את הגזרה החדשה עליה היא עובדת קשה מאוד בחודשים האחרונים. אלא שעלייתה לבמה הביאה את יואב אליאסי, "הצל" בשבילכם, לכתוב פוסט בה הוא חשף תקרית שהיתה בינו לבין ברזילי בה אמר לה כי "השמנה זו מחלה", והיא נפגעה, לדבריו, באופן אישי: "היא הבינה שצדקתי".
4 צפייה בגלריה
נטע ברזילי
נטע ברזילי
נטע ברזילי
(צילום: אורן אהרוני)

"לפני מספר שנים פגשתי את נטע באירוע של חבר. ישבתי לידה, ניגשתי להגיד לה שלום. היא סובבה את עיניה ופנתה אלי בכעס – 'שתדע לך שלהיות שמן זאת לא מחלה והיא בריאה מאוד'.

4 צפייה בגלריה
נטע ברזילי
נטע ברזילי
נטע ברזילי
(צילום: Shutterstock)

"היא אמרה שאני צריך להתבייש והלכה לי בפנים, זה היה בהקשר לפוסט שכתבתי על תצוגת אופנה בה הצעידו אותה בבגד ים צהוב ומחאו לה כפיים ואמרו שככה אישה אמיתית צריכה להראות. אני כתבתי שכל הכבוד על האומץ שלה, אבל צריך להפסיק לעודד השמנה".


4 צפייה בגלריה
נטע ברזילי ב"רוקדים עם כוכבים"
נטע ברזילי ב"רוקדים עם כוכבים"
נטע ברזילי ב"רוקדים עם כוכבים"
(צילום מסך: קשת 12)

עוד הוא הסביר כי הוא עצמו כמעט איבד את חייו עקב עודף כולסטרול, ואם הוא לא היה עובר לאורח חיים בריא הוא כנראה לא היה מצליח להיפטר מכל המחלות שלו.
"הערכתי את הביטחון העצמי שלה, וזה לא היה כדי לפגוע בה, אבל מישהו היה צריך להגיד את זה, השמנה היא מחלה. היא לקחה את זה למקום אישי ונפגעה.

4 צפייה בגלריה
הפוסט של אליאסי
הפוסט של אליאסי
הפוסט של אליאסי
(צילום: אינסטגרם)

השבוע ראיתי אותה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" ונראה שהיא הבינה שצדקתי. קודם כל סחתיין על ההרזיה ורק בריאות. ועכשיו, האם מותר לי להגיד לך שלום?".

קראו גם:

כזכור, לפני כשבוע,לקראת העליה לתכנית התראיינה ברזילי וחשפה את התמודדותה עם ההשמנה. לעיני המצלמות היא סיפרה לפני שעלתה על הבמה כי : "הכל חדש לי, פתאום אני מתקשרת עם הגוף שלי אחרי 30 שנה של ברוגז וזה גדול. אני לוקחת את התהליך הזה מאוד ברצינות. ברגע שאמרתי שאני לוקחת את התהליך ברצינות פתאום יישרתי את הגוף שלי כי הבנתי שאני עקומה.
"אני לא יכולה להגיד על רגל אחת מה קרה. אני רק יודעת להגיד שאני עוברת תהליך בריאותי עצום בחיים שלי".