הבשורה על פי אבירם: אבירם כהן, הבעלים של "המספרה" בכפר סבא, חורש את הארץ בהשתלמויות תספורות מספריים והפעם; תל אביב, מתחם מיד טאון החדש. מזה כמה שנים ש"המספרה בכפר סבא" יחד עם שלוחת ״אקדמיית המספרה״ של אבירם כהן יוצאת מרחבי כפר סבא וממשיכה בכל הכוח לפרסם את הבשורה - לספר עם מספריים, בלי תגלחת אפס בצדדים.
2 צפייה בגלריה
אבירם מלמד בתל אביב
אבירם מלמד בתל אביב
אבירם מלמד בתל אביב
(צילום: פרטי)
"יש מגוון תספורות לגברים והיא לא מסתכמת רק בתספורת אחת. מקצועיות של מעצב שיער היא היכולת לגעת בכל הפסיפס האנושי", הוא אומר ומכוון גם מבחינה מקצועית וגם רגשית כאחת.
לפני כשבוע הוזמנו אבירם והמשלחת שלו לאירוע ענק עם ספרים מכל רחבי הארץ במספרת הגברים הגדולה בארץ "freshman" של זיו פרידמן, בהפקתו של הקואצ׳ר למקצועות היופי - בוריס קורוס. אבירם הדגים לקהל הספרים תספורת גבר טרנדית שנעשתה במספריים בלבד והסביר איך להתאים את התספורת הנכונה לצורת הפנים של הלקוח.
"באקדמיית המספרה, מלבד התשוקה שלי ללמד, חזק מכך, אני מגיע בשליחות- של עצם היותי יהודי. יהודי לא צריך להסתפר מגולח בצדדים על האפס. יש לנו תרבות סטיילינג יהודית עתיקת יומין ומלאת עומק ליודעי סוד, שנשכחה עם כניסתה של תרבות המערב. לכל תרבות יש לה את סטייל השיער שלה. מה קרה שוויתרנו על המקור שלנו?

2 צפייה בגלריה
תלמידי החטיבות אחרי ההשתלמות
תלמידי החטיבות אחרי ההשתלמות
תלמידי החטיבות אחרי ההשתלמות
(צילום: פרטי)

"זה מאד נעים ללמד בכל הארץ וגם אצלנו במגרש הביתי, אבל לבוא לתל אביב עם בשורה כזאת זה משהו מיוחד".
אז אבירם כהן (30) הבעלים של "המספרה" טוען שאפשר אחרת , וזה מוכיח את עצמו באקדמיה עמוסה השתלמויות וקורסים מתחילים, מתקדמים (ואפילו בדיגיטל) וקבלו סקופ : הקיץ נערך קורס גם לילדי חטיבות.
"אני רגיל ללמד מבוגרים יותר, פעם ראשונה בחיי שאני עובד עם גילאי 13-16. התכוננתי שזה יהיה אחרת, זה קצב אחר, אינטנס, תכלס בהתחלה התרגשתי. חייבים הכל עכשיו ומהיר, חששתי שלא תהיה סבלנות. אבל אני מודה, בזמן קצר מאד התאהבתי בהם. איזה ילדים מקסימים, כמה חוכמה, רגישות, לומדים ומבצעים ישר, המוח עוד גמיש והיישום של החומר הוא מפליא.
"הילדים היום עובדים, התחילו לספר! זכיתי להגשים להם חלום וזה סיפוק גדול , כי ילד שיודע לספר, זה ילד שישמר מהרחוב ומהשטויות".
קראו גם:
מלבד ללימוד עיצוב השיער עם הילדים - אבירם דוגל בעוד שיטות אלטרנטיביות ללימוד עיצוב שיער מאשר רק ״החומר היבש״ ולימד פילוסופיה נכונה לחיים, תרגילי נשימות מרגיעים, תרגילי צחוק משחררים, פרסום בדיגיטל והקנייה של ערכים נכונים שיקחו איתם לכל מסע חייהם.
אז מה הלאה אבירם?
"אנחנו מלמדים עיצוב שיער לגברים גם בקורס דיגיטלי מטורף - למה להגביל את הבשורה שלנו במקום וזמן?"