פעמים רבות יש להשכיר ציוד וריהוט. עם חברת השכרת ציוד לאירועים תוכלו להצטייד לקראת האירוע בכל הציוד הדרוש לכם. השכרת שולחנות היא כאמור אלמנט עיקרי באירוע, וכדי להקל עליכם בעניין, ריכזנו לפניכם כמה טיפים ונקודות חשובות.
מהו הקונספט ההחלטה אילו שולחנות לבחור וכמה שולחנות גם נובעת מתוכן האירוע. האם מדובר למשל באירוע שכולל הגשה לשולחנות או בופה בלבד? האם מדובר באירוע שהוא יותר צעיר באופיו ויהיו רק מיני שולחנות בפינות קפה או שמדובר באירוע שכולל גם הושבה לגיל הזהב? בהתאם לנתונים אנו נבחר את השולחנות. השכרת שולחנות היא פשוטה וזמינה דרך ספק של השכרת ציוד לאירועים כמו גם השכרת כיסאות. יש למשל כיסאות שקופים להשכרה אותם תוכלו לשלב עם השכרת השולחנות, וכמובן סוגים נוספים של כיסאות כמו כיסאות פלסטיק.
גודל השולחנות ישנם הרבה חברות להשכרת ציוד לאירועים שמשכירות ציוד לבתי מלון למלונות בצפון שעברו שיפוצים , יש הבדל כאשר מדובר על שולחנות קטנים או על שולחנות גדולים. שולחן גדול מאוד מקנה לאורחים תחושת ריחוק מסוימת אחד מהשני, ואילו שולחן קטן מקנה תחושה של קירבה. בהתאם לצרכים באירוע ולסוגי הקהל המתוכננים להגיע, תוכלו לבחור את סוגי השולחנות. יש שולחנות עגולים, יש מרובעים ויש מלבניים. שולחנות מתקפלים למשל אידיאליים מאוד לאירועים בחיק הטבע כאשר השינוע והקיפול של השולחנות הוא מידי.
לצד השולחנות חשוב לא לשכוח... לפעמים שוכחים נושא אחד חשוב והוא הטמפרטורה ישנם למשל הרבה מלונות בתל אביב שעברו שירותי שיפוצים עם חומרי בניין שמארגנות אל האירוע אולם אין מספיק מיזוג במקום. חשוב לשים לב שלאירועים המתקיימים בחוץ, בחלל הפתוח, יש לספק פתרונות של קירור או חימום. פטריות חימום יעשו את העבודה בחורף, ובעונת הקיץ השכרת מצנן היא אופציה מצוינת ויעילה. באמצעות ספק של השכרת ציוד לאירועים תוכלו להצטייד לקראת האירוע בכל ציוד אשר נדרש לכם, להתייעץ, לקבל הכוונה, לבחור ריהוט וציוד מהקטלוג ולהנות מהובלה ישירה.
1 צפייה בגלריה
fixall בעלי מקצוע
fixall בעלי מקצוע
fixall בעלי מקצוע
(צילום: pixabay)
השכרת ציוד – השכרת שירותים כימיים מי ממכם מכיר חברה להשכרת ציוד שמספקת שירותים כימיים? האם ידעתם שזה שירות שמגיע בכלל משירותי חברות לביובית ולשירותי ביוב? הרבה חברות להשכרת ציוד בדרך כלל גובות עמלות מהלקוח שהוא בעל האירוע ואז עושות את הקשר שבין הלקוח לבין חברת הביובית. אם בעל האירוע היה יודע הוא היה מראש פונה לשירותי חברת הביוב באופן ישיר.
השכרת ציוד – קשר לחברות מגשי פירות לאירועים חברות להשכרת ציוד מספקות את הקשר גם לחברות מגשי פירות וקינוחים, הם בדרך כלל חייבות להיות מקושרות אליהם משום שפונים אל חברות ההכרה גם מפיקי אירועים. הקימוחים של מגשי הפירות חייבים להיות באיכות ובעל האירוע בדרך כלל מסתכל על כמה פרמטרים, חלק מהם למשל:
  • שטיפת הפירות יש לשטוף היטב את הפירות שנקנו במים ובסבון ייעודיים לאחר מכן יש לקלף מפירות את הקליפה שאינה נאכלת, להוריד עוקץ וגלעינים וגרעינים. עבודה זו יכולה לארוך זמן רב במיוחד אם מדובר בכמות גדולה ביותר של פירות.
  • חיתוך הפירות זוהי אחת המשימות היותר מעניינות בתהליך הכנת מגשי פירות. במשימה זו השמיים הם הגבול ניתן לרכוש בחנויות מתמחות קורצנים מיוחדים שחותכים את הפירות לצורות מעניינות. חשוב לציין כי הכנה היא ביתית ולא תמיד יש בבית את הציוד המקצועי והידע שיש לחברה מקצועית. כך שמגשי פירות לא יכולים להיות יפים כמו בחנות .
צורת ההגשה ניתן לרכוש מגשים יפים, חנויות רבות לאחר החיתוך מסדרים את הפירות לפי צבעים או סוגים על מגש כך שהם יהיו יפים וטריים במיוחד. מדובר על שלבים שדורשים מאמץ והכנה רבה הן של זמן וכסף לעיתים כדאי לחסוך את העבודה הקשה במגשי פירות ולהזמין מגש מעוצב מחברה איכותית ולהנות מהיתרונות הרבים.
המאמר בחסות אתר- בעלי מקצוע fixall
פורסם לראשונה: 11:42, 09.11.21