קינוחים משוקולד
קינוחי שוקולד הם כמעט תמיד הצלחה מסחררת, לא משנה אם מדובר בעוגת שוקולד, כדורי שוקולד או מוס שוקולד אוורירי. קינוח שעשוי משוקולד הוא תמיד קינוח קלסי שניתן לשדרג לגמרי על ידי התוספות שמצוותים לו. לפניכם מגוון שילובים מעניינים שיכולים להפוך את הקינוח שלכם מטעים ליוצא מן הכלל!

1 צפייה בגלריה
המשקאות המושלמים לצד הקינוחים שלכם
המשקאות המושלמים לצד הקינוחים שלכם
המשקאות המושלמים לצד הקינוחים שלכם
(צילום: pixabay)

שידוכי משקאות
קפה:
חובבי הקפה התפקדו! יש מספר סוגים של קפה שיהפכו את קינוחי השוקולד שלכם ללא פחות מאגדה. הראשון הוא כמובן האספרסו: הטעם הדומיננטי שלו משתלב בהרמוניה מוחלטת לצד פרוסה של עוגת שוקולד מריר ועשירה. כך הטעם המריר של האספרסו מאזן את המתיקות של העוגה.
קפוצ'ינו: הקפה עם החלב המוקצף מציע ניגודיות מעניינת בין המרקם הקטיפתי והקצפי של הקפה למרקמה של העוגה או כדורי השוקולד הנימוחים, ביחד השילוב יוצר בליל טעמים מהנה.
לאטה: לקפה לאטה יש טעם עדין וקרמי שמשתלב עם מוס השוקולד העדין מבלי להשתלט על טעמיו.
תה:
גם תה יכול להחמיא לטעמי השוקולד השונים, למשל, תה שחור – טעמי הוורמוט של הארל גריי מעניקים טעם חזק וייחודי שמושלם ביחד עם טעמי השוקולד.
צ'אי: הצ'אי אשר מגיע אלינו מיבשת הודו הרחוקה, מורכב מטעמים דומיננטיים מעט חריפים ויש לו ארומה משגעת. ניתן להוסיף לו גם חלב כדי לרכך את טעמו החזק או לשתות אותו כפי שהוא. טעמיו הייחודים לצד פרוסה של עוגת שוקולד מתובלת ומעט חריפה או עוגה שבה משולבים קינמון, הל או אגוז מוסקט מעניקים שילוב טעמים מיוחד שלא תיתקלו בו בדרך כלל.
תה נענע: הנענע מעניקה לתה טעם מנטה מרענן אשר משתלב להפליא עם טעמי השוקולד.
יַיִן:
יין הפורט המפורסם הניחן בטעמים מתוקים בעלי גוון פירותי עשיר מחמיאים מאוד לטעמים העמוקים של השוקולד.
יין אדום בעל גוף מלא וטעם עשיר כמו של קברנה סוביניון משתלב נהדר עם טעמים של שוקולד. בפרט אם הכנתם קינוח עם שוקולד מריר או שמשולבים בו גם טעמים של פירות יער. עוגת היער השחור משתלבת להפליא לצד כוס יין אדום.
יין מבעבע: במחלקה הזו תוכלו למצוא יינות קינוח מתוקים או שמפנייה תוססת אשר מעניקים למרקם השוקולד העשיר והעמוק, קלילות נעימה.
ליקרים:
אייריש קרים הוא ליקר נהדר בעל קטיפתיות ומרקם קרמי נעים. טעמיו האלגנטיים משתלבים מצוין לצד טעמים של שוקולד מתוק.
פרנג'ליקו הוא ליקר אגוזי לוז נהדר שמציע שילוב עשיר ומעניין בינו לבין טעמי השוקולד. כידוע, אגוזי לוז ושוקולד משלבים נפלא יחד, וכאן היקר מציע עומק אגוזי לקינוח.
דיזרונו הוא ליקר שקדים איטלקי מעולה, הליקר בעל הטעמים הדומיננטיים מתכתב באופן מושלם עם קינוחי שוקולד עשירי טעמים או קלילים כאחד, ומעניק להם טעמי שקדים המלווים את טעמם הנפלא.
קלואה הוא ליקר קפה מעולה המזכיר מעט טעמי אספרסו ממותקים ואלכוהוליים. קפה ושוקולד הם שילוב מן השמיים משכבר הימים, ולכן גם כאן תוכלו ליהנות משילוב הרמוני וטעים במיוחד.
חלב:
כן כן, חלב הוא לגמרי אחד משילובי המשקאות המושלמים לצד שוקולד. הוא מככב כבר שנים לצד עוגיות ואפשר בהחלט לשלב אותו לצד עוגה, כדורי שוקולד מתוקים ועוד מגוון קינוחי שוקולד נהדרים. תוכלו לשלב את הקינוחים שלכם עם חלב מלא שיאזן את המתיקות או עם חלב בטעמים כמו חלב וניל ואפילו שוקו אשר יעניקו לעוגה טעם עדין וטעים, בפרט אם יש גם ילדים.

מוגש מטעם chef-lavan