מצפון ועד דרום חוויית הלינה אצל מלונות בירושלים או מלונות בתל אביב רק הולכת ומשתפרת משנה לשנה, המרוויחים העיקריים הם התיירים. אתם בתור מי שהם מכירים את הארץ יחסית טוב, יכולים לנצל את היתרונות של חוויית החופשה האולטימטיבית של המלונות רוצים להעניק לכם. מה שאומר שאתם רוצים להכיר את היתרונות של מלונות בצפון על פני חוויית הלינה בירושלים, כדי לקחת החלטות לחופשה הבאה שלכם. במדריך הקרוב נציג לפניכם את היתרונות המשמעותיים של מלונות בצפון אל מול מלונות בירושלים כדי לעזור לכם לקחת החלטות. ירושלים בכלל מספקת חוויה קסומה בכל עונות השנה, ואין עונה אחת שהיא עדיפה. כמובן שיום סוער וגשום הוא פחות אידיאלי אבל ירושלים תוססת ומציעה אטרקציות רבות לכל אורך השנה. ישנם מלונות בוטיק מיוחדים מבחינת הקונספט שהם מציעים שכאשר תגיעו אליהם תזכו לחוויה כל כך מיוחדת שקשה מאוד לתאר אותה במילים. לפניכם רשימה של כמה סוגי מלונות בוטיק אליהם תוכלו ללכת כדי ליהנות מחוויה מיוחדת במינה.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay )
טיול בצפון – הוא טיול לכל המשפחה במקרים רבים מאוד, טיול לצפון הוא חוויה משפחתית שמתאימה גם לילדים וגם למבוגרים. אזור הצפון הוא יחסית גדול ויש המון מלונות בסגנונות שונים שמתאימים לחוויות חופשה שונות. אך יחד עם זאת המכנה המשותף של מרבית המלונות הוא העובדה שהם מתאימים לשילוב שבין חוויה יוקרתית לבין חוויית טיול בטבע. להבדיל אלף הבדלות, מלונות בצפון ובפרט אם מדובר במלון ספיצפי מסויים הוא מלון שמייצר חוויה עירונית, מה שאתם אולי רוצים להתחמק ממנו במהלך החופשה השנתית שלכם. ויהיה לכם הרבה יותר קל לשנות את שגרת היום יום אם תתרחקו ממרכזי הערים הגדולות, ותבחרו לצאת לחופשה בצפון.
ומה אם החלטתם על חופשה בתל אביב? החלטתם על חופשה בתל אביב? האם יצא לכם לבדוק ולחפש בקטגוריה מלונות בתל אביב? וודאי כבר גיליתם כי קיים מבחר לא קטן של מלונות בתל אביב, עובדה אשר לא הופכת את הבחירה שלכם ליותר קלה. ההמלצה שלנו היא, ראשית, לסווג ולהחליט מהי ההעדפה שלכם בנוגע למיקום המלונות או לגודלם. שנית, מהי הדרישה שלכם ממלונות, הגודל קובע? ידוע כי העיר המרכזית והדומיננטית תל אביב משופעת במלונות גדולים ממגוון הרשתות המוכרות. אך מלבד המלונות הגדולים תתפלאו לפגוש ולהכיר מלונות בוטיק אינטימיים וקטנים. היתרון של מלונות בוטיק הוא בכך שהוא מנוהל לרוב בפיקוח אישי יותר. דבר אשר גורם לתשומת לב מוקפדת בפרטים הקטנים. מלונות הבוטיק הינם לרוב בעלי קונספט עיצובי ייחודי. הגודל של המלון והצורה האינטימית שבה הוא מנוהל מאפשרים לו לשמור על הקו העיצובי ועל סגנון השירות ברמה ובסגנון רציף ואחיד בין כל עובדי המלון. ולבסוף, כל שנותר לכם להחליט עליו האם אתם מחפשים מלון קרוב לים או קרוב לאקשן? באופן טבעי חוף הים מהווה מוקד אטרקציות לאנשים ומתוך כך לבחירה שלהם במלונות בתל אביב אשר שוכנים בקרבת חוף הים. אנחנו נוכל למצוא שם גם מלונות יוקרה שיפנקו אתכם במגשי פירות ועוד, מלונות בוטיק או מלונות פשוטים יותר. אך במקביל לקבוצות האנשים אשר אוהבים ורוצים בקרבת הים, ישנם עוד אנשים שעל אף אהבתם לים בוחרים ללון במלון אשר נמצא בלב האקשן והבילוי, באופן כזה שהם לא יזדקקו לתחבורה אם ברצונם לצאת לבלות בתוך העיר. מלונות אלו קצת יותר קשה למצוא, אך בהחלט ישנם כאלו. לרוב יהיה מדובר במלונות בוטיק קטנים בעיקר בגלל מצוקת המקום בתוככי העיר אשר איננה מאפשרת הקצאת שטח גדול לעניין.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay )
ולאלו המחליטים על חופשה בצפון הארץ לחוויה מפנקת באווירה גלילית אותנטית, תוכלו ללכת לאחד ממלונות הצפון המומלצים שמציעים נופש גלילי אמיתי ומפנק. כך תהנו מחוויה אותנטית של קולינריה, תרבות ופנאי. סוויטות נופש גליליות יוקרתיות או צימרים ברמה גבוהה ישדרגו את האווירה. ולאלו הרוצים לשדרג לסוויטות יוקרתיות- תוכלו לבחור מבין מלונות הצפון שמציעים לתיירים ולנופשים חוויה גלילית אמיתית – מלונות בוטיק או מלונות רשת גדולים וחווייתיים. חוויה אמיתית מחכה לכם בסוויטה מפנקות עם ארוחות קולינריות שיוגשו לכם לסוויטה. בנוסף תוכלו ליהנות מסיורים מודרכים והליכות בחיק הטבע שישלימו את האווירה והחופשה בכלל.
מלונות בירושלים – מתאימים לחוויית טיול עירונית כמו, מלונות בירושלים בדרך כלל ממוקמים במרכז העיר, עם נגישות יחסית לכל אתרי התיירות, אזורי הקניות והבילויים, והאתרים ההיסטוריים של העיר. כמובן שמדובר על מלונות מאוד יוקרתיים שמייצרים חוויה מדהימה לאורחים, אבל הם עדין מלונות בסגנון אורבני. מי שמחפש חופשה שקטה בין נופים מהממים לבין מסלולי טיול ומים, יתקשה למצוא את החוויה שמעניקים בתי מלון בצפון בתור חוויה שעונה על תיאור החופשה המושלמת. חופשה מושלמת היא עניין מאוד אינדיבידואלי, ולכן אם אתם רוצים חופשה בסגנון כפרי, סביר להניח שתרצו לצאת מירושלים ולחפש מלונות בצפון שבהם ניתן יהיה לבלות בחופשה השנתית שלכם.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay )
ואל תשכחו לסייר מסביב למלון בטח לא פעם הייתם בחופשה ורציתם לטייל באזור, רכיבה על אופניים חשמליות יכולה בהחלט לענות על הציפיות שלכם בהקשר זה. אם כבר יצאתם לטיול באזור המלון אז מדוע לא לעשות זאת על אופניים חשמליים, הליכה ברגל יכולה לעייף אתכם. ובכלל אם כבר החלטתם לעשות סיור באזור אז מומלץ לעשות זאת בקבוצה כדי שיהיה יותר שיח וחברה ותוכלו לשאול שאלות. אז תהנו בחופשה הבאה שלכם. המאמר בחסות אתר- חדשות bignews