כמה נתונים חשובים בנוגע להוד השרון
באמת, אם נסתכל על איזור המרכז, אנחנו נראה כי עתודות הבניה הולכות ומצטמצמות ובעתיד תהיה ממש מצוקה. ראשית, משום שמרכז הארץ מראשיתה של המדינה, היה איזור מבוקש מאוד, אנחנו יודעים כי במרכז הארץ אפשר למצוא חינוך מצויין, סמיכות למרכזי תעסוקה משמעותיים ועוד. נכון לכתיבת שורות אלו, אנחנו יודעים על תוכניות אשר מבקשות להרחיב את הוד השרון בצורה משמעותית. הגידול הצפוי עתיד לעמוד על כ 50% עד שנת 2030. כאשר היום אנחנו מדברים על עיר המונה 68,000 תושבים ועתידה לצמוח ל 128,000 תושבים בעשור הקרוב.

2 צפייה בגלריה
פרויקט נוף הירקון
פרויקט נוף הירקון
פרויקט נוף הירקון
(צילום: אופטימל אינווסט)

המתחם החדש, נוף הירקון, אשר אושר ברמה המתארית בשנת 2022, עתיד לכלול מעל 6,000 יחידות דיור, זאת לצד 220,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה. כרגע, אפשר ליהנות מרכישה של קרקעות למכירה בהוד השרון במחיר של 619 אלף שקלים. הערכות מדברות על כך שמחיר הקרקע יעלה בכ - 900,000 שקלים, עם קבלת האישורים הדרושים, עוד לפני שתתחיל הבניה עצמה. אם תחשבו את עלויות הבניה בצירוף היטלי ההשבחה, אנחנו מדברים על סך כולל של כ 2 מליון שקלים עבור יחידת דיור ממוצעת במתחם. אם תפתחו רגע את המחשב, תגלו כמה עולות דירות חדשות בעיר. בשביל לחסוך לכם את החיפוש אנחנו כאן כדי לספר לכם כי מחיר דירה חדשה בהוד השרון היום, עולה כמעט פי שניים מהמחיר אותו תשקיעו אם תיכנסו לפרויקט עכשיו.
2 צפייה בגלריה
 קרקע להשקעה
 קרקע להשקעה
קרקע להשקעה
(צילום: Shutterstock)

אתם לא חייבים להיות יזמים מובילים בתחום כדי לנצל את ההזדמנות
גם אם אתם לא משקיעים בענף הנדל"ן ובסך הכל אתם רוצים לקבל החלטה נכונה בנוגע לאופן בו אתם מעוניינים להשקיע את הכסף שלכם, הרי שאתם יכולים להיות בטוחים כי מדובר על בחירה מצויינת עבורכם. המתחם כאמור, ממוקם במיקום מרכזי, בסמוך אליו נמצא את השכונות הפופולאריות רמות מנחם ורמת הדר. לזה תוסיפו את העובדה כי השכונה עתידה להתרחב כך שבהמשך, היא תתחבר לצינורות תחבורה מרכזיים. השכונה תתחבר לכבישים, 5,6,40,4 אשר יסייעו לכם להגיע למרכזי תעסוקה בקלות יחסית.
כל הנתונים מצביעים על הזדמנות חד פעמית. כאמור, עתודות הבניה באיזור השרון והמרכז הולכות ומצטמצמות. אם אתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם בחכמה, לייצר תשואה גבוהה ולהגדיל את ההון העצמי שלכם, אסור לכם לפספס את ההזדמנות הזו.
אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך
המשרד, אופטימל אינווסט, מלווה אלפי משקיעים בנדל"ן מכל רחבי הארץ. אנחנו שמחים לייצר ללקוחות שלנו הזדמנויות אותן לא ימצאו באף מקום אחר. אם אתם רוצים להצטרף למהפכה בשוק הדיור, אם אתם מחפשים ליווי מקצועי ומענה אישי המותאם לצרכים שלכם, עכשיו הזמן שלכם ליצור קשר ולקבל מענה מקצועי.
אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

מוגש מטעם אופטימל אינווסט