ראשית, חשוב לדעת כי בשנים האחרונות חלו לא מעט רפורמות משמעותיות בכל עולם הביטוחים כך שגם אם ביטחתם את מבנה דירתכם או את תכולתה לפני מספר שנים, ייתכן שכיום תוכלו לקבל הצעות מחיר ביטוח דירה זולות יותר. מעבר להוזלת המסלול הביטוחי שלכם, כיום יש מגוון עשיר של כיסויים שלא היו בעבר. לכן, גם אם ביטחתם את דירתכם לפני מספר שנים, כדאי שתכירו את כל האפשרויות המסלולים הקיימים כיום. שנית, חשוב להכיר לעומק את כלל האפשרויות העומדות לרשותכם לפני שאתם בוחרים את המסלול הביטוחי המתאים ביותק לצרכים שלכם. בכללותו של דבר, ישנם שלושה מסלולים מרכזיים לביטוח דירה. הראשון כולל את ביטוח המבנה בלבד, השני כולל את ביטוח התכולה בלבד והשלישי, המהווה מעין הכלאה בין המסלולים, כולל את ביטוח המבנה + כל תכולתו. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מעניק לכם את כל המידע החשוב ביותר שאתם חייבים להכיר טרם בחירת מסלול ביטוח דירה אונליין.
1 צפייה בגלריה
ביטוח דירה
ביטוח דירה
ביטוח דירה
(צילום: FREEPIK)
הצעת מחיר ביטוח דירה הכוללת מבנה בלבד - למי זה מתאים ומהם הכיסויים השכיחים ביותר?
המסלול הראשון הכולל את ביטוח המבנה בלבד מתאים בעיקר לאנשים שאינם גרים בדירתם, אלא משכירים אותה. במידה וגם אתם משכירים את דירתכם, אין כל סיבה שתשלמו על מסלול ביטוחי הכולל גם את תכולת הדירה בשל העובדה הפשוטה כי היא אינה שלכם. הצעת מחיר ביטוח דירה הכוללת ביטוח חלקי של המבנה בלבד תהיה זולה משמעותית בהשוואה לאותה הצעת מחיר ביטוח דירה הכוללת גם את תכולת הדירה. לכן, רוב ככל האנשים שאינם גרים בדירתם בוחרים במסלול ביטוח דירה אונליין הכולל ביטוח מבנה בלבד. בין כלל הכיסויים השכיחים והחשובים ביותר במסלול זה ניתן למנות את הכיסוי על כל נזקי מים ונוזלים אחרים, כיסוי מפני פגיעות ונזקים אשר נגרמו כתוצאה של רעידות אדמה, כיסוי כלפי צד ג', כיסוי נזקי טרור ועוד. נזקי מים ונוזלים אחרים נחשבים לשכיחים במיוחד. אנשים רבים לא מודעים לחומרת הנזקים שמים או נוזלים אחרים, החודרים לקירות המבנה עלולים לייצר, ולכן חשוב להציג כמה מהם. מעבר לרטיבות תמידית וקילופי צבע מידי שנה, מים החודרים לקירות המבנה עלולים לפגוע ביסודות, להחליש את המבנה ולפגוע בעמידותו ויציבותו לאורך שנים, לגרום לבלאי מהיר, ליצור עובש בחללים נרחבים בדירה שמעבר לחוסר אסתטיות, הוא גורם גם לריחות לא נעימים, תחושת מחנק תמידית, פגיעה באיכות האוויר והרס של לא מעט פרטי ריהוט. ביטוח דירה הכולל כיסוי נזקי מים יאפשר לכם ליהנות הן משיקום המבנה לאחר חשירת הנוזלים והן מתיקון מקור הדליפה. פורטל הביטוחים הגדול בישראל יסייע לכם לבחור נכון את כל הכיסויים החשובים ביותר לביטוח הדירה שלכם.
הצעת מחיר ביטוח דירה הכוללת תכולה בלבד - למי זה מתאים ומהם הכיסויים השכיחים ביותר?
המסלול השני הכולל את ביטוח תכולת הדירה בלבד מתאים בעיקר לאנשים ששוכרים את דירת המגורים שלהם. במידה ואתם גרים בשכירות, אין שום סיבה שתקבלו הצעת מחיר ביטוח דירה הכוללת גם את ביטוח המבנה בשל העובדה הפשוטה שהוא לא שלכם. לכן, רוב ככל שוכרי השירות בוחרים במסלול ביטוחי זה הכולל אך ורק את תכולת הדירה שלהם. בין כלל הכיסויים החשובים והשכיחים ביותר שחשוב שתכירו, ניתן למנות את כיסוי כלל הפגיעות הנגרמות כתוצאה של רעידת אדמה, כיסוי שבר תאונתי, ביטוח נזקי טרור, ביטוח מגוון מוצרי חשמל ועוד. כלל הכיסויים הללו יאפשרו לכם לבטח את רוב ככל תכולת דירתכם מפני מגוון רחב של פגיעות אפשריות. אחד הכיסויים החשובים ביותר כיום הוא הכיסוי מפני נזקים הנגרמים כתוצאה של רעידות אדמה. מומחים רבים בתחום טוענים כי בשנים הקרובות רעידות האדמה עלולות להגיע גם למחוזותינו, מה שהוביל לתחילתו של הליך תמ"א 38 לחיזוק מבנים ישנים. כיסוי נוסף בו רבים בוחרים כיום במסגרת ביטוח תכולת הדירה הוא כיסוי מפני גניבות המבטיח לכל הבוחרים בו ביטוח מלא על מגוון רחב של מוצרים בדירתם.
מסלול משולב הכולל ביטוח מבנה + ביטוח תכולה
המסלול השלישי של ביטוח דירה הכולל הכלאה בין המסלולים שצויינו מעלה ומבטיח ביטוח הן על מבנה הדירה והן על תכולתה, מתאים בעיקר לאנשים שגרים בדירה שלהם. אנשים שגרים בדירה שלהם ישמחו לקבל הצעת מחיר ביטוח דירה הכוללת גם את ביטוח המבנה וגם את ביטוח התכולה. הצעת מחיר ביטוח דירה במסלול זה תהיה גבוהה יותר בהשוואה למסלולים שצויינו מעלה, אך היא תכלול ביטוח מקיף הרבה יותר. בין כלל הכיסויים השכיחים ביותר שרבים בוחרים במסלול זה ניתן למנות את כיסוי חדירת הנוזלים, כיסוי מפני פגיעות הנגרמות כתוצאה של רעידת אדמה, כיסוי מפני גניבות, נזקי טרור ועוד. אם גם אתם מעוניינים באפשרות זו של הצעת מחיר ביטוח דירה הכוללת הן את ביטוח המבנה והן את ביטוח התכולה, חשוב לדעת לבחור נכון את הכיסויים הטובים והרלוונטיים ביותר בשני המסלולים. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מעניק לכם את כל המידע הרלוונטי והחשוב ביותר שישרת אתכם נאמנה בעת בחירת פרטי הפרטים של ביטוח השירה שלכם. אז רגע לפני שאתם בוחרים את חברת הביטוח והמסלול המפורט והמתאים ביותר לצרכים שלכם, חשוב שתכירו כמה טיפים חשובים לבחירה נכונה ומוצלחת.
הכירו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור נכון את המסלול המתאים ביותר עבור מלוא הצרכים שלכם
ראשית, חשוב לאתר כמה שיותר חברות ביטוח המציעות לכם מגוון מסלולים שונים לבחירה. הליך זה של איתור כמה שיותר חברות ביטוח יאפשר לכם לערוך מגוון פעולות סינון והשוואה שיסייעו לכם לאתר את החברה הטובה והכדאית ביותר מבין כולן. קבלת הצעת מחיר ביטוח דירה מכמה שיותר חברות תעזור לכם להכיר את מחיר השוק הממוצע עבור הביטוח הרלוונטי והמתאים ביותר לצרכים שלכם מה שיסייע לכם לערוך השוואה מבחינת עלויות. לאחר שלב ההשוואה הראשונית בעזרת קבלת ביטוח דירה הצעת מחיר, חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת והמלצות אודות כלל המועמדים ברשימה שלכם. בעידן האינטרנטי תוכלו להגיע לכמות בלתי מבוטלת של חוות דעת, כך שתוך דקות בודדות תוכלו לסמן את החברות המומלצות ביותר. כל שנותר לכם לעשות זה לחשוב היטב על מלוא הצרכים שלכם, לבנות מסלול ביטוחי הכולל את כל הכיסויים הרלוונטיים והחשובים ביותר עבורכם ולבחור נכון את חברת הביטוח המומלצת ביותר שהעניקה לכם ביטוח דירה הצעת מחיר משתלמת. בחירה נכונה תוך הקפדה על כלל הנקודות שצויינו מעלה וכן תוך היכרות מעמיקה עם כלל הכיסויים הקיימים כיום תבטיח לכם ביטוח דירה מותאם אישית הן למלוא הצרכים שלכם והן לתקציב העומד לרשותכם. פורטל הביטוחים הגדול בישראל לוקח אתכם יד ביד אל עבר הבחירה הנכונה והמדוייקת ביותר עבור מלוא הצרכים שלכם.
פורטל הביטוחים הגדול בישראל
טלפון: 073-272-5261