כיוון שכך, במיוחד בבתים שמארחים הרבה או בבתים עם ילדים, הצפה נוטה להתלכלך ולצבור אבק וכתמים. ניקוי ספות מקצועי יכול לעזור בפתרון הבעיה באופן עמוק ויסודי.
ספות בד
ספות בד הן אמנם נוחות מאוד ואסתטיות אך הן גם נוטות לצבור כתמים ולכלוך באופן עמוק יותר, זאת בעיקר בשל מבנה הריפוד שמאפשר לנוזלים לחדור עמוק יותר ובכך לכתמים להיות עמידים יותר וקשים לניקוי והסרה. קניית סלון חדש בשל כתמים על הריפוד היא הוצאה יקרה ולא תמיד הכרחית. בזרת ניקוי יסודי ומקצועי, כמו למשל ניקוי ספות בכפר סבא , ניתן לשמור על אורך החיים של הספה לאורך זמן רב. ניקוי ספות כזה יותאם לסוג הבד והריפוד כדי שלא לפגוע בספה ולשמר אותה לאורך זמן. כדי לשמור על ניקיון הספה מומלץ לשלב תחזוקה וניקיון קבוע בנוסף לניקוי המקצועי. רצוי לשאוב את הספה על בסיס שבועי ובמידה והיא מתלכלכת לנקות באופן מידי בעזרת מים או מטלית לחה כדי למנוע מהכתם להישאר לאורך זמן, בנוסף רצוי לשקול ניקוי ספות מקצועי כמו ניקוי ספות בכפר סבא על בסיס קבוע יחסית כדי לשמר את הספה במצב הטוב ביותר.

1 צפייה בגלריה
ניקוי ספות
ניקוי ספות
ניקוי ספות
(צילום: FREEPIK)
ספות עור
לספות עור מראה וינטג' ייחודי ויוקרתי, יחד עם זאת הן דורשות תשומת לב מיוחדת כיוון שהן עדינות יותר ולכן יש לתחזק אותן בקביעות ומתוך מודעות לחומרים הנכונים. עור עלול לאבד את החיוניות והברק שלו ועלולים גם להיווצר בו סדקים ולכן יש להשתמש בחומרים מיוחדים לטיפול בספה. כאשר פונים לניקוי ספות מקצועי, יש לוודא את המומחיות בסוג הריפוד ואת השימוש בחומרים המתאימים. בניקוי ספות בכפר סבא, משתמשים בחומרים המתאימים במיוחד לעור, חומרים שאינם נמצאים בכל בית. הניקוי מתחיל בבדיקה ראשונית כדי לקבוע את סוג החומר המתאים ביותר, לאחר מכן הספה עוברת שאיבה ורק אחר כך משתמשים בחומר ניקוי המתאים במיוחד לסוג העור וחודר לשכבות העמוקות מבלי להזיק. לאחר מכן מורחים את הספה גם בשכבת הגנה, באמצעות חומרים המגנים על העור ומונעים התייבשות וסדיקה שלו.
מציאת החברה המתאימה לניקוי הספה
ישנן חברות רבות המציעות ניקוי ספות מקצועי, כדאי לברר לעומק את סוג החומרים בהם משתמשת החברה ואת התאמתם לסוג הספה והריפוד שברשותכם. י.ע פוליש וניקוי ספות מציעה ח ניקוי ספות בכפר סבא המספק ניקוי עמוק של הספה כדי לשמור על אורך החיים והתחזוקה שלה לאורך זמן. החברה משתמשת בחומרים שונים המתאימים באופן ספציפי לסוג הריפוד ומיעודים לניקיון עמוק ומקיף אך מבלי לפגוע בריפוד ובאיכותה של הספה.


מוגש מטעם: י. פוליש