בפרק הראשון ניתן לראות את התגובה חסרת העכבות של הוריו ואחיו של ניקי גולדשטיין, ומכאן ניתן להבין כי סדרת הדוקו ריאליטי היא אחת מהסדרות המצחיקות והמהנות ביותר שניתן לצפות בהן כיום. יחד עם זאת, מי שבאמת מככב בסדרת הדוקו ריאליטי "הגולדשטיינים" הן דווקא הנשים, כלומר האחות חגית, האם מדלן וכמובן שירלי האקסית של ניקי.
הנשים מככבות בסדרת הדוקו ריאליטי
כדאי לדעת כי סדרת הדוקו ריאליטי "הגולדשטיינים" נוצרה על ידי סיגל שביט ושחר סגל, והיוצרות הכישרוניות בחרו להתמקד בין היתר בבנות המשפחה. גולת הכותרת בסדרה המקורית והמשעשעת היא ללא ספק האקסית של ניקי גולדשטיין, ואכן שירלי משקפת בפרקי הסדרה את הצד שלה בסיפור היציאה מהארון של ניקי, וחשוב לזכור כי שהיא עברה תהליך מורכב מאחר שבעלה לשעבר בגד בה עם החבר הכי קרוב וטוב שלו.

1 צפייה בגלריה
סדרות טלויזיה
סדרות טלויזיה
סדרות טלויזיה
(צילום: FREEPIK)

שירלי מתעמתת עם ניקי מול המצלמות על סיפור היציאה שלו מהארון, מאחר שהיא חוותה את האירוע כבגידה, ולמי שאינו מעורה בפרטים כדאי לדעת כי הוא בגד בה עוד במהלך חיי הנישואין שלהם, כאשר הם ניהלו חיי משפחה רגילים וסטרייטים.
במהלך הסדרה אנחנו מקבלים הצצה גם לחיי שאר בנות המשפחה, בדגש על האם מדלן והאחות חגית. הנשים לבית גולדשטיין כובשות את המסך הקטן, ובמהלך הסדרה האם מדלן אינה חוסכת בביקורת שלה על סיפור היציאה מהארון של בנה המוכשר, היא מעוניינת שבנה יחזור לאקסית שלו, ובנוסף יש לה גם פרלמנט מגוון שמספק רגעים טלוויזיוניים מפתיעים ומצחיקים. האחות חגית, רוקחת במקצועה, מכונה על ידי בני המשפחה בכינוי "המשיג" בגלל האופי שלה, והיא אינה מסתירה את רצונה להיות כוכבת מפורסמת.
ההורים והאחים והאחיות של ניקי גולדשטיין אינם חוסכים בדבריהם על בן הזוג החדש של בנם. לא פעם הם טוענים כי אייל, בן זוגו של ניקי, נמצא איתו במערכת יחסית לא בגלל אהבה אלא בגלל רצונו להיות מפורסם ולנצל את הפרסום של ניקי כדי לקדם את קריירת הסולו שלו.
עלילות מפתיעות ללא הפסקה
בכל פרק בני המשפחה מתמודדים עם סיפורים חדשים ומעניינים, והעלילה מתפתחת במהירות ובקצב מואץ כיאה לסדרת דוקו ריאליטי מושקעת ומשובחת. נכון, ניקי הוא הכוכב הבלתי מעורער של הסדרה מאחר שהעלילה עוסקת בחייו והוא דמות ידועה ומפורסמת. עם זאת, בן זוגו של ניקי גולדשיין כמעט ואינו מופיע בפרקי הדוקו ריאליטי לכן הוא לא מטביע את חותמו, ובכל סצנה שהוא משתתף בה ניתן להבחין ברתיעה של הגולדשטיינים ממנו, והם אינם מסתירים את דעתם על החבר החדש של בנם, והם בוחרים בצד של שירלי, אישתו לשעבר של ניקי.
באחד הפרקים בני, אחיו של ניקי, מגלה להפתעתו כי בת זוגו לשעבר הרתה ממנו. היא מגיעה אליו ומציגה בפניו שתי בדיקות היריון חיוביות, ובני המשפחה מתגייסים למענו. בכל פרק העלילה מסתבכת והצופים נהנים מאירועים חדשים, מקוריים ומשעשעים ומסצנות מפתיעות ומעניינות.
לכן, אם אתם מחפשים סדרה ישראלית מפתיעה, איכותית, מצחיקה ודרמטית המתאימה לימים החמים כאשר יושבים בבית הממוזג – כדאי גם לכם לצפות בדוקו ריאליטי "הגולדשטיינים".