"הדבר החשוב לי ביותר בתהליך היצירה הוא הקשר הבינאישי עם הלקוח", מספרת לנו ליליאן בן שוהם, בעלת תואר שני באדריכלות ובעלת ניסיון רב שנים בענף האדריכלות ועיצוב הפנים. "ובאמצעות הקשר הישיר שנוצר מהרגע הראשון, אני למעשה מצליחה להבין לעומק את צרכי הלקוחות ולהתאים את פתרונות התכנון והעיצוב לכל אחד מהצרכים העתידיים שלהם".
משרד האדריכלים הנושא את שמה של ליליאן בן שוהם, החל את דרכו בשנת 1997 ומאז ועד היום הוא נחשב למשרד בוטיק מוביל בתחומו בעל התמחות מיוחדת לתכנן בתים פרטיים, עיצוב דירות יוקרה , משרדים ומרפאות פרטיות. "את המשרד הראשון שלי בתחום האדריכלות ועיצוב פנים, פתחתי עוד באורוגוואי, המדינה בה נולדתי וברגע שעשיתי עלייה לישראל, העתקתי למעשה את פעילות המשרד לארץ ומאז אני וצוות המשרד מנהלים עשרות פרויקטים מדי שנה ובכל פרויקט אני מעורבת באופן אישי מהרגע הראשון ועד למסירת מפתח".

1 צפייה בגלריה
משרד אדריכלות ועיצוב פנים
משרד אדריכלות ועיצוב פנים
משרד אדריכלות ועיצוב פנים
(צילום: PIXABAY)

הליווי האישי עליו מדברת ליליאן, מתחיל עוד בפגישת ההיכרות הראשונה של מול הלקוח, פגישה במהלכה היא מבררת לפרטי פרטים את צרכי הלקוח על מנת לבנות מסגרת של חזון אדריכלי. "הליווי המקצועי אותו המשרד מעמיד לרשות כל לקוח" מספרת לנו ליליאן, "חולש למעשה על כל שלבי היצירה, החל מיצירת פרוגרמה דרך תוכניות עבודה ועד לתיאום יועצים. באופן זה, אנו מעניקים לכל לקוח את השירות האדריכלי המקצועי והמקיף ביותר ובתוך כך הופכים את תהליך היצירה לחוויה משותפת שלנו מול הלקוח ולהיפך".

תפיסת החלל מעל הכול
הרזומה המקצועי של 'ליליאן בן שוהם' משרד אדריכלים ברמת השרון כולל בתוכו מאות פרויקטים למגורים לאורך השנים לצד עשרות תהליכי תכנון אדריכלי ועיצוב פנים למשרדים ומרפאות פרטיות, כאשר בכל אחד מהפרויקטים, המשרד מציג תיק עבודות מרשים במיוחד המשלב בתוכו רעיונות מקוריים גם בתחום התכנון האדריכלי וגם בתחום עיצוב פנים. "כחלק מהעבודה השוטפת של המשרד, אנו פועלים לקידום הפרויקט תוך מתן דגש מקצועי על תפיסת החלל והתאמתו לצרכי הלקוחות. במקביל, אנו מקפידים על קו עיצובי התואם את העדפות הטעם האישיות של הלקוח לצד שילוב אלמנטים תכנוניים ועיצוביים על זמניים. באופן זה, אנו יוצרים חללי מגורים ועסקים בעלי אופי, אך חשוב מכך, אנו יוצרים התאמה מדויקת של החלל לכל צרכי הלקוח".
תיק העבודות המגוון של המשרד כולל בתוכו תכנון אדריכלי ועיצוב פנים לבתים פרטיים, דירות יוקרה ומשרדים, כאשר אחת מהתמחויות של המשרד באה לידי ביטוי בתכנון מרפאות וקליניקות פרטיות. "גם בתחום המגורים וגם בתחום המשרדים והמרפאות, אנו דואגים להביא את כל הניסיון המצטבר שלנו על מנת להעמיד לרשות הלקוחות את החלל המושלם המותאם לכל צרכי המגורים והעשייה העסקית המודרנית".

מוגש מטעם ליליאן בן שוהם