העניין הוא שצביעה של בית אינה מסתכמת עם סוגים שונים של מברשת צביעה ופח צבע, כי אם הרבה מעבר לכך. יש לבצע עבודה יפה ומהירה ולהימנע מלכלוך מיותר. יש להתחיל במילוי של סדקים וחורים, לאחר שהסרתם מסמרים או ברגים עם דיבלים שהיו על הקיר. התחלת התביעה, תתבצע בעזרת מברשת סביב המשקופים והפינות. לאחר מכן, תוכלו לצבוע את הקירות עם רולר. יש לעבור פעמיים על הצבע, לאחר שהשכבה הראשונה כבר התייבשה, על מנת לקבל שכבה אחידה וחלקה. גם מוטות ארוכים, ניתן למצוא בחנויות לחומרי בניין המוכרות בנוסף, גם סוגים שונים של מברשות צביעה. כאשר אתם רוכשים צבע לקירות, שימו לב, כי המספר של הצבע יהי על הפחית, כך שאם תצטרכו עוד פחיות, הגוון המדויק של הצבע יהיה על הפחית הישנה. שימו לב לחישוב הנכון של פחיות הצבע.כדאי שיהיה לכם יותר מושג, לגבי הצבעים השונים. יש לדעת מהו חומר מקשר ומתי יש להשתמש בו. סיד למשל הוא סוג של צבע שמתאים לחדרים רטובים ולתקרות. את הקירות של הבית יש לצבוע בעזרת צבע נושם פלסטי או צבע יוקרתי יותר, בעל גימור משי.
1 צפייה בגלריה
לצבוע את ביתך
לצבוע את ביתך
לצבוע את ביתך
(צילום: FREEPIK)
טיפים יעילים לצביעה עצמית נקייה
ישנם עוד טיפים של צביעה עצמית, מה שימנע לכלוך מיותר שקשה יהיה להסיר. את מגש הצבע, יש לכסות עם כמה שכבות אלומיניום לפני השימוש. טיפ זה, יעל מאוד כאשר אתם עושים שימוש בכמה צבעים לחללים השונים בבית. השתמשו עם סוגים שונים של מברשות צביעה, כך שתוכלו למצוא שימוש יעיל וצביעה מדויקת של אלמנטים שונים בבית, כגון מברשת צבע לדלתות, לפינות ולמשקופים. שימו לב לצבע אקרילי שהוא היעיל ביותר לצביעת הקירות היות והוא מתייבש מהר. יש אשר משתמשים בשכבה האחרונה עם צבע משי, אשר מעניק אחידות ומגע יוקרתי. צבע זה, יש למרוח על הקיר בעזרת רולר איכותי לאחר שהקיר שנצבע בצבע אקרילי יתייבש. אם הקירות צבועים בסיד ואתם מעוניינים לצבוע אותם בצבע אקרילי, יש למרוח חומר מקשר אשר נקרא "בונדרול" זהו פריימר המגיע בגוון שקוף והוא זה שמקשר בין סיד לצבע אקרילי.
התייעצו עם המוכר בחנות לפני התחלת הצביעה מוכר בחנות לחומרי בניין, יכול לייעץ לכם לגבי סוג הצבע, הגוון שיתאים ועוד. שמעו להוראותיו של המוכר לפני שתתחילו ברכישה של הצבע וכלי הצביעה הנחוצים לכם. אל תחפשו לרכוש צבעים או כלי צביעה לבית בזול, היות והתוצאות תהיינה בהתאם וזה לבטח מה שלא הייתם מעוניינים בו.