מיטה זוגית חשמלית מתכווננת מציגה מגוון יתרונות בריאותיים אך מעבר לכך, טכנולוגיית המיטה החכמה (סמארט בד - Smart Bed) של חברת סוויס סיסטם מושכת גברים מסוגים רבים: אוהבי טכנולוגיה וגאדג'טים, גברים המחפשים מקסימום נוחות במינימום תזוזה וכמובן בעלי בעיות גב ובעיות אורטופדיות שונות המחפשים מיטה חשמלית אורטופדית. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לשנות את צורת המזרן, לחבר את הטלפון או טאבלט למערכת השמע של המיטה, כפתור "נחירה" להקטנת נחירות בלילה, אופציה לשעון מעורר שהמיטה תעיר אתכם וגם תוכל לעשות מסאג' ואלו רק חלק קטן מהפונקציות החכמות של המיטות המודרניות..פשוט ואו!
1 צפייה בגלריה
מיטה מתכווננת
מיטה מתכווננת
מיטה מתכווננת
(צילום: חברת Swiss System - יח"צ )

מיטה חשמלית מתכווננת תסייע לבעיות הגב של גברים רבים

משיכתם החזקה של הגברים למוצרי טכנולוגיה ידועה כבר שנים רבות, טרם רכישת המיטה הזוגית החשמלית הבאה שלכם, חשוב לזכור כי מיטה זוגית מבית סוויס סיסטם אינה עוד מיטה רגילה, המיטה המתכווננת בעלת מזרן מבד איכותי בעלת רמת אוורור גבוהה, ומשטח שינה אלסטי, בדרגות קושי שונות ומנגנון חשמלי המסייע לשנות את מצב התנוחה בהתאם לצורך שלכם.
רמת טכנולוגיה גבוהה שכזו מאפשרת ליהנות מהתאמה אישית לבעיות גב חוזרות ובעיות אורטופדיות רבות.
מבלי להתעלם מבעיות הגב הידועות שמהן סובלות גם הנשים, אוכלוסיית הגברים סובלת מכאבי גב חוזרים מסיבות רבות: הרמת משקלים כבדים, אימוני כושר בדרגת קושי גבוהה, בעיות גיל, בעיות גב מולדות ואף שינה שאינה איכותית עקב מזרן שאינו מותאם למצב הגב והבעיות הרפואיות השונות.
מיטה חשמלית מתכווננת תסייע לגברים וכמובן גם לנשים, להתמודד עם בעיות הגב והבעיות האורטופדיות השונות, על-ידי התאמת המזרן באזורים שלכם.

טופ הטכנולוגיה היא מיטה מתכווננת מבית סוויס סיסטם

עובדה ידועה זה עשרות שנים, לחלק לא קטן מהגברים קיימת משיכה בלתי מוסברת לטכנולוגיה, מיטה מתכווננת של סוויס סיסטם תענה על הצורך בחידושים טכנולוגיים ותאפשר לגבר ליהנות מאפשרות הזזת המזרן באופנים רבים, באמצעות שלט המחובר למנגנון המזרן.
המיטה החכמה מאפשרת שליטה בפונקציות של המיטה על ידי סמארטפון או מחשב, בעלת תכונה של שעון מעורר שבעזרת תנודות עדינות תעיר אותך מהשינה, רמקולים מובנים שאיתם אפשר לנגן מוזיקה או סרטים דרך מערכת השמע המדהימה של המיטה.
ואלו רק חלק מהפונקציות של המיטה החכמה, סמארט בד (Smart Bed) של חברת סוויס סיסטם!
כדי להבין את הטכנולוגיה גם של מזרני סוויס סיסטם, קראו על סוגי הקלאס:
קלאס A - בעל מפרק קבוע, המשולב עם ארבעה מפרקים מתכווננים ליצירת תנועה אקצנטרית וזוג מנועים שקטים וחזקים במיוחד.
מערכת סרגלי תמיכה כפולים לאזורי הגב התחתון, המערכת כוללת אפשרות לוויסות בהתאם לדרגות קושי (DOUBLE SLATS)
קלאס C - נקודה רקה בעלת אזור ספיגה ייעודי לכתפיים, למניעת תופעת הנימול (עקצוצים).
מנגנון כוונון המאפשר לכוון את עומק התמיכה לגב התחתון בהתאם לקימורי הגב (DOUBLE SLATS – פטנט רשום).
קלאס F - מערכת גלישת גב לאחור למעבר למצב ישיבה בקלות ובנוחות מרבית, המערכת כוללת שלט, פנס ותאורת לילה תחתית עם אפשרות לכוונון מספר מצבי זיכרון מובנים.
קלאס Royal - מפרק קבוע הכולל שבעה מפרקים מתכווננים ליצירת תנועה משולבת, המערכת הייחודית מווסתת את דרגות הקושי של המשטח בהתאם למשקל כל אדם להתאמה אישית.
מערכת זו כוללת גם כן שלט, פנס, תאורת לילה תחתית ואפשרות כווננון למספר מצבי זיכרון מובנים.
אוהבים לצפות בטלוויזיה או לקרוא בצורה נוחה? הכל בלחיצת כפתור!
אם נניח לרגע את הסיוע לבעיות הגב והטכנולוגיה המתקדמת, מיטה חשמלית מתכווננת נועדה כדי לענות לכם על הצורך בנוחות.
שינה על מיטה זוגית תופסת נתח משמעותי משעות היממה, במקרה שכזה במידה ואתם מעוניינים לנצל את המיטה לקצת יותר משינה, לסוויס סיסטם חשוב שהפעולות יבוצעו במקסימום נוחות אפשרית.
מלבד אפשרות כיוונון המזרן בהתאמה אישית, תוכלו להשתמש במיטה המתכווננת להרמה או הורדה של אזורים שונים במזרן לצורך צפייה בטלוויזיה, שימוש בנייד, קריאה וביצוע פעולות נוספות הדורשות מקסימום נוחות.

לא רבים יותר: מיטה זוגית מתכווננת מאפשרת לכל אחד לשלוט בצד שלו

אם טרם הבנתם זאת, מיטה חשמלית מתכווננת היא פתרון נפלא לשינה משותפת רגועה, כאשר מיטה זוגית מתכווננת מחולקת לשני מזרנים ובמנגנון נפרד לכל משתמש.
מיטה זוגית מתכווננת מאפשרת לכל משתמש/ת להתאים את המזרן בהתאם לגב המשתמש/ת או לצרכים השונים העולים בשהות בחדר השינה.
זוגות רבים אינם שמים לב לריבים הקטנים ולעיתים תחושת הכעס כאשר צד אחד שולט על הצד השני בזמן השינה, עם מיטה זוגית מתכווננת ניתן לחזור לשלוט על הצרכים שלכם ועדיין ליהנות משינה משותפת איכותית המשפרת את בריאותכם מצד אחד ומסייעת לפריחת הזוגיות מהצד האחר.
בנוסף לשליטה על כל מזרן בנפרד, מרבית הישראלים סובלים מדרגה כלשהי של אגרנות המצריכה מהם פתרונות אחסון נוספים לבית. באמצעות ארגז מצעים רחב תוכלו לאחסן פריטים רבים ולמנוע ריבים ולחצים מיותרים על נושאים כמו זריקה או אחסון של חפצים.
נוחרים בלילה וזה מפריע למי שישן לידכם? אין בעיה! המיטה בעלת כפתור "נחירה" ובת הזוג שלכם תוכל ללחוץ עליו ובכך המיטה תעלה בזווית מעט למעלה בכדי לצמצם את כמות הנחירות...תודו שאתם צריכים את המיטה עכשיו יותר מתמיד!
חברת סוויס סיסטם מזמינה אתכם לבקר בסניף כפר סבא ברחוב התע"ש 7, כפר סבא.