כולנו סובלים מתחושות של חוסר וודאות, אך הן אינן תחושות טורדניות יום יומיות. להבדיל מאיתנו, קשישים רבים סובלים ממחשבות טורדניות ואין סופיות באשר למה שעתיד לקרות, ולכן מוטב למצוא עבורם מגוון פתרונות שיסייעו להקל להם על התחושות האלו, ולאפשר להם לחיות חיים מלאים ומספקים. עם האפשרויות הרבות של חברת מוקד אנוש, אותם קשישים יכולים להנות משקט נפשי מקסימלי, אז איך בדיוק זה קורה?
מוקד אנוש: הכירו את החברה שתעניק לכם שקט נפשי
ככל שאנחנו מתבגרים, יותר ויותר בעיות מתווספות למעגל החיים שלנו. אנו מתחילים לחשוש ממה יקרה אם נצטרך משהו ואף אחד מהקרובים לנו לא יענה לטלפון, חוששים ממצב שבו נחלה או ניפצע ולא נוכל לתפקד בכוחות עצמנו, ומפחדים מהרגע שבו לא נוכל לגשת אל הטלפון ולחייג לקבלת עזרה. עם מוקד אנוש, כל החששות והפחדים האלו יכולים למצוא מרגוע, ואתם יכולים לייצר לעצמכם עולם של ביטחון אישי מלא.
1 צפייה בגלריה
מוקד אנוש
מוקד אנוש
מוקד אנוש
(צילום: yayimages)
חברת מוקד אנוש היא אחת החברות המובילות בארץ בכל הנוגע לשירותי סיוע, רפואה ומידע. עם השנים, ביססה את עצמה חברת מוקד אנוש בתור חברה אמינה, שנציגיה זמינים לאורך כל שעות היממה ובמשך כל ימות השבוע. חברת מוקד אנוש הציבה לא פעם בפני הקשישים והחולים פתרונות שאפשרו להם להיחלץ מסיטואציות של סיכון ממשי לחייהם, ועל כן היא רכשה לעצמה היום מעמד של כבוד בתחום.
מה האפשרויות שחברת מוקד אנוש מציעה?
חברת מוקד אנוש שמה לה למטרה להעניק מענה מידי, זמין ויעיל לכל לקוחותיה במגוון רחב של נושאים. כאשר הקשיש מצטרף למעגל הלקוחות של חברת מוקד אנוש, הוא מקבל לחצן מצוקה שמותקן בביתו, ויכול לשמש אותו בעת צרה מכל מקום בבית, ללא צורך להרים את הטלפון. מעבר לזה, מגוון המוצרים של מוקד אנוש מכיל גם לחצנים חכמים עם אפשרות זיהוי מיקום, אשר משמשים כלחצני מצוקה ומלווים את הקשישים כאשר הם נמצאים מחוץ לבית.
חברת מוקד אנוש ממשיכה להתפתח במקביל לטכנולוגיה, ומציגה היום אפשרות של הורדת אפליקציה חינמית עבור לקוחותיה, אשר משמשת, גם היא, בתור לחצן מצוקה נייד. ניתן לקרוא עוד על האפליקציה בכתבה זו.
לחצני מצוקה – רק למצבים רפואיים?
לחצני המצוקה של חברת מוקד אנוש לא משמשים את מנוייה רק ברגעי מצוקה, אלא גם בצרכים יומיומיים שונים, לרבות צורך ביצירת קשר עם בן משפחה, צורך בסיוע להזמנת תורים, בקשה למידע בנושאים רבים וכן במצבים בהם הם מרגישים צורך לשוחח עם מישהו, לשתף אותו ברגשותיהם ולחלוק איתו מחשבות שונות. נציגיה של חברת מוקד אנוש הינם סבלניים ונעימים ויודעים להעניק מענה אנושי וקשוב, ומצד שני גם להזניק את השירותים המבוקשים בשעת הצורך. עם כל אלו, אין ספק שהצטרפות כמנוי לחברת מוקד אנוש מביאה עמה שקט נפשי ובטחון אישי.