״ירק השדה״ הוא משק חקלאי משפחתי בן שלושה דורות, שמגדל מגוון רחב של ירקות ופירות בשטחים חקלאיים ברמת השרון ובמושב תלמי יוסף שבדרום. בעבר המשק שיווק את התוצרת לשווקים סיטונאיים, אך בשנת 2016 הכל השתנה. בעקבות מחאת הפלפלים של החקלאים בישראל, הוזמנו מנהלי המשק למכור מלפפונים באופן ישיר לתושבי ירושלים. זאת הייתה הצלחה כל כך גדולה, שחברת ״ירק השדה״ החליטה בשנת 2017 למכור את התוצרת החקלאית שלה ישירות לצרכן. מאז הביקוש רק הלך וגדל, וכיום ״ירק השדה״ נחשבת לחברה המובילה בתחום.
2 צפייה בגלריה
ירק השדה
ירק השדה
ירק השדה
(צילום: יח"צ)
ב״ירק השדה״ מגדלים שפע של ירקות שלא תמצאו במקומות אחרים כמו למשל 20 זנים של עגבניות כמו עגבניית עידן, עגבניות שרי מכל הסוגים, קישואים בכל מיני צבעים וגדלים, מלפפונים ייחודים כמו מלפפון בייבי ומלפפון יפני לצד מלפפונים רגילים, תירס לבן, תירס מתוק, פלפלונים, פלפלים, כרובית וברוקולי. בנוסף, החברה משווקת מגוון פירות כמו אשכולת אדומה, פומלות, תפוזים, לימונים, ענבים, בננות, דובדבנים, אפרסמונים, אגסים, דובדבנים ופירות אקזוטים כמו אננס ופפאיה אורגנית אאורה ללא גרעינים.
״ירק השדה״ מתאימה את הגידולים לצרכנים ולרצונות של הלקוח, ואף מגדלת ירקות ופירות בהזמנה מיוחדת של הלקוחות. הירקות והפירות טריים ומגיעים לצרכנים מיד לאחר הקטיף. הגידולים מיוחדים, באיכות גבוהה ללא פשרות, עם שימוש מופחת במרססים ובמחירים נוחים יחסית.יתרון נוסף הוא האיכות: מהחקלאי לצרכן.
הפיתרון האולטימטיבי עבורכם הוא משלוח ירקות בכפר סבא מהיר ואיכותי, ללא צורך ביציאה מהבית עבורו. התוצרת החקלאית מגיעה לצרכנים במשלוח מהיר מבלי שיצטרכו להתלבש ולהתארגן מהבית ולעמוד בתורים ארוכים בסופר.
2 צפייה בגלריה
ירק השדה
ירק השדה
ירק השדה
(צילום: יח"צ)
משלוחי פירות וירקות באינטרנט בכפר סבא נהפכו לשגרה של ממש! לחברה יש חנות אינטרנטית להזמנת משלוחים מהירים למרכז הארץ, כך שתושבי כפר סבא יכולים להיכנס לאתר האינטרנט של החברה ולהזמין ירקות ופירות עד לפתח ביתם. בנוסף, אתם מוזמנים להגיע לשוק האיכרים שמתקיים ברמת השרון, שם מחכים לכם הירקות והפירות המשובחים של ״ירק השדה״. תוכלו ליהנות מסיורים חקלאיים בשטח ומקטיף של כלניות בתקופת החורף, ומקטיף של חמניות בתקופת הקיץ.