14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - אקשן בעבודה ובחברת ידידים קרובים. הרעיונות שהתחילו לזרום בכוון העסקי נתקעים לזמן מה. התקווה לחיזוק הקשר הרומנטי מתעוררות מחדש לצד הצעות ורמזים רומנטיים מכוונים בהם אתם ממש לא מעוניינים כי בתת- מודע אתם בעצם רוצים את אהבת החיים שלכם... בחזרה אבל פוחדים לחזור ובמקום זה מסתגרים. זכרו שבמעגל החברים הישן והטוב- שם אתם עדין חשובים. כספים בדרך אליכם. השגרה היא זו שהורגת לכם את הנאות הזמן והרגע. הזמן לפתח את תחום הספורט מחדש- למען היופי והבריאות. הזמן לייעוץ אישי בנוגע לסודות הרגשיים.
מזל שור - שבוע חביב מצד כאלה שלא פרגנו לכם. נושא הכספים מתקדם יפה. השבוע אתם מושפעים ממצב כוכבי גדוש בהפתעות שבחלקן יתגלו כחיוביות. תקבלו ידיעה שאתם קרובים לסיומו של חוב רגשי או כספי. יתכנו מצבי לחץ לקראת האירוע הקרוב בכול בנוגע לניסיון התחברות לנפש קרובה... מחדש. שימו לב לדמות המחלקת אתכם את החיים, זהירות כי...אתם עלולים להפסיד במערכה השקטה. הפנויים בתחום הרומנטיקה: קחו פסק זמן מלרדוף ובלהתאמץ, אל תהיו כמובנים מאליהם וכנותנים יותר מדי כי זה יהיה כבבחינת... הריצה אחר- הזנב של עצמכם.
מזל תאומים - אתם נעים בין חיוך על השפתיים ולבין מרירות ישנה, דומה... שריבת הכספים יצרה מריבה. מגמת האופטימיות שאפיינה את השבועות האחרונים עלולה להיעצר בנוגע לתחום הרומנטי, אך זה רק לזמן קצר בלבד והמגמה תימשך לאחר מכן. דרך חברים או ומכרים תכירו בן/ת זוג ובעקבות זאת התקווה שוב תציף אתכם בהתלהבות ובשמחה. הצלחה בקרב חברים לעבודה ובתחום החברתי שם אתם חביבים על כולם. לאור הקשיים הבלתי צפויים. משהו טוב יקרה לכם בנוגע לעבודה, לאהבה ולתוכניות להתפתח. הזמן לספורט ולטיפוח היופי והבריאות.
מזל סרטן - השבוע דומה לסלט מיונז, גזר, אפונה ותפוחי אדמה. הצלחה בתחום החברתי שם תהיו חביבים על כולם. מצבים מביכים בחברת הלוחצים על התקרבות רגשית. תהיו כמשרים רגיעה כלפי הסביבה. קנייה/ מכירת של כלי רכב או דבר יקר אחר יצאו אל הפועל. אם זה אכן יתגשם זה יהיה מוצלח במיוחד. הילדים יהיו במרכז העניינים ולהם תעניקו את מירב הכוחות והמשאבים. הזדמנות לאלה שעדין לא מצאו תעסוקה. בעיות של חוסר זמן גורמות לכם תסכול ומעקבות את דרככם אל האושר הפנימי. הזמן לייעוץ אישי.
מזל אריה - השבוע תקלעו לאי הבנות כלפיכם אך בסופו של דבר תגיעו לפשרה שתעשה לכם טוב. מצב רוחכם מתנדנד ובעיקר בשל הנטל הכלכלי והערכי, אך אין בסיס לחששות כי בקרוב גם יהיה יותר טוב מעכשיו. מישהו ירגיז אתכם בלי כול סיבה שאתם בכלל יודעים ומבינים ותרגישו ששוב אתם נכנסים למעגל - ולבומרנג שיחזור...שוב על עצמו. משפטים הנוגעים לזכויות ולירושה שוב יעניינו אתכם. אתם ממשיכים להתגעגע לדמות חשובה שהייתה בחייכם והאבדה הזאת משפיעה מאוד על מצב רוחכם. צלצלו לכאלה היכולים לייעץ לכם ברוב תחומי החיים.
מזל בתולה - הרומנטיקה שוב בורחת לכם דרך חלונות חדרי הלב...כאשר בן/ת הזוג לא יודע/ת ומעריך/ה. עליכם להשקיע מאמצים על מנת שלא לתת לאף אחד לקחת אתכם כמובנים מאליהם. שמועות כלשהן לגבי מי שאתם אוהבים בסתר מגיעות לאוזניכם. בעבודה אתם עשויים לקבל רמז לגבי קידום מהיר או כספים וזכויות המגיעים לכם. אתם לא יודעים איך לחזור במנהרת החיים לאחור לזמן למקום בו הייתם בטוחים ומאושרים. זמן המתאים ביותר לעסוק בנושאים רוחניים על מנת להגיע לרגיעה שכלית ולמודעות עצמית- בנוגע לבעיות. מתגעגעים: לתאומים ולדלי.
מזל מאזניים - השבוע תנהגו בקלילות בגישתכם לחיים נוכח הבעיות מבית ומחוצה לו. תקבלו הזמנה לאירוע משמח. השקעות ישנות יתגלו כטובות ומועילות. נסיעה חשובה ממש קרובה למימוש ואתם מתרגשים. המשיכו להיות קשובים לעצות בעיקר ביחסי אנוש או לגבי איך למצוא עבודה כלבבכם. הקשיבו יותר לנשמה ולנפש וזה עשוי לעזור לכם להתמודד עם דאגות כלכליות סבוכות. החששות שלכם בנושא הקריירה והעבודה נעלמים ואתם שוב מחייכים. הזמן לפנות לייעוץ אישי דווקא בתחום הזוגיות והאהבה והדגש יהיה בהקשר הגעגוע ליחס שקיבלתם בעבר- מבן/ת הזוג.
מזל עקרב - שבוע מוצף בשפע של אור ואהבה, במידה ותתאמצו להגיע לפשרות תהיו יכולים לסמוך על כך שהשינויים שתקבלו על עצמכם יתקבלו בברכה בכל המישורים. הכישרונות שלכם שוב יעלו על פני השטח ויתקבלו באהדה ובהערכה גלויה. העיניים יהיו נשואות למוצא פיכם שיהיה מבריק ויעיל. סיכוי רב שתקבלו הזמנה לאירוע משמח. השקעות ישנות יתגלו כטובות ומועילות. הרגשות יתפסו את השורה הראשונה וגם את התחתונה בכול מה שקשור לבני המשפחה הקרובה והרחבה. רגישותכם כגבוהה לפי המשפחה הקרובה. הזמן לקצת ספורט למען היופי והבריאות.
מזל קשת - רגעים מרגשים בחברת איש/ה מיוחד/ת ימלאו אתכם בצפיות להמשך תמיכה ערכית. תגלו שהאהבה היא חיבור של נשמה המזהה את קונכיית הפנינה המחכה רק לה. אתם רוצים לעשות סדר בבלגן ולא מזהים את החוסמים אתכם מבחינת קידום וכספים. לנשואים או לפנויים: סימני התקרבות ראשוניים, מכיוון בן/ת הזוג. התשובה שלה אתם מחכים חיובית והיא בדרך אליכם. התרגשות לקראת עניינים משפחתיים ובעיקר בגזרת הילדים. פנו לייעוץ לפתור בעיות בתחום המקצועי וגם בתחום האהבה. שחררו כעסים כלפי אחד ההורים. הזמן לקצת ספורט למען היופי והבריאות.
מזל גדי - על רקע אחרוני ימי החורף יאופיין בהחלטות אישיות-פשרניות בתחום: המשפחה, העבודה, הילדים והזוגיות. מקווה בשבילכם שאכן קיבלתם את האתגר החדש בתחום התעסוקה ושלא היססתם... יתר על המידה. במידה וכך תזכו לקידום תוך זמן לא רב. לחסרי הזיווג אני מייעץ לצאת ולהעז שכן הסימנים מראים על רצון טוב מסימני השמיים. בעלי העסקים ינשמו לרווחה. הנשואים יחפשו את האומץ לדבר על מנת לשפר ולתקן את שצריך. רגעים יפים ומרגשים בחברת המשפחה וחברים מן העבר. צלצלו לכאלה היכולים לייעץ לכם ברוב תחומי החיים.
מזל דלי - אתם יעילים בעבודה אך לחוצים בחברת המשפחה - בבית. אל תדרכו על יבלות ישנות בעיקר שלא לקנא ולהתפרץ בגלל כעסי העבר וההווה. בתחום הקריירה: הידיעה הטובה בדבר קידום קרוב תשפר את מצב הרוח. קנאים ואויבים סמויים בעבודה חושפים את פרצופם הצבוע... מחדש. אתם מחכים לתשובה בקשר לעבודה אחרת או לקידום. לבעלי חלומות: אף פעם לא קורה שהשמיים נוטעים בכם משאלה מבלי לתת לכם נתיבים להגשימה ולעולם לא נדע ערכה של הצלחה ללא הנפילות בדרך אליה. יש לכם סוד נסתר? צלצלו לייעוץ אישי דיסקרטי.
מזל דגים - השבוע הדברים 'נחתכים לכאן או לכאן''. אלה שלא מצאו עבודה יופתעו לשמוע על מציאת קצה חוט בנושא. הזמן לשליחת קורות חיים. הנושא הרומנטי תקוע והוא זה שתוקע אתכם 'באותו מקום'. אתם מאוד חשדנים לגבי בן/ת הזוג מפני שאינכם מקבלים תשומת לב ופרגון מזה המון זמן. תנו צ'אנס לחברים הרוצים בטובתכם. קידום המכירות יגלה סימנים חיוביים באמצע השבוע. טיפ חשוב: לעולם לא נדע את טעמה של הצלחה ללא תבלין הכאב שלצידה. אלה שלא עובדים חייבים ייעוץ אישי בנוגע למזלם התקוע.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.