14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - שבוע מעורב בניחוח אופטימי. חובות יפסיקו לאיים, אתם הולכים לקבל סכום כסף שיחלץ אתכם מהם. הסביבה תעסוקתית תרעיף עליכם המון אנרגיה ועוצמה. תחושת הביטחון העצמי תסחף אתכם לכיבושים רומנטיים חדשים ומהר יתברר לכם כי הצלחתם להגיע אל מעבר למשוער. קריירה: לא ממש בא לכם להשקיע בעבודה כי זה יוצר תחושה של תלות בהנהלה הפוגעת בכם באופן קבוע. הנהייה הבלתי פוסקת לכוון השורשים המשפחתיים תנצח על נימי הנפש. געגועים לעבר יוצרים בכם רגשות אשמה מחודשים שחשבתם כי נעלמו מלוח זיכרונכם.
מזל שור - השבוע אתם בעלי אמביציה מאוד גדולה שתפתיע אחרים וגם אתכם. כבין לילה אתם הופכים: למעשיים... מאוד וליעילים, עד כדי שאתם מצליחים לשבור את מעגלי הגורל שחסמו דרככם עד כה. אתם משקיעים אנרגיות ניכרות: בעבודה, בתחום הבריאות ובדאגה לעתידכם הפיננסי. הסביבה מצפה מכם להוביל ומסוקרנת באשר ליכולת המנהיגות שלכם. הזדמנות למצוא את הזיווג המתאים, במידה ויעשו הכול להוריד את החרדות מקשרים רגשיים. תעלומה גדולה בקשר למשהו שאתם לא מוצאים ממשיכה להטריד את מנוחתכם. הצעות חדשות מכוונים חיוביים יצוצו באמצע השבוע הבא.
מזל תאומים - השיפור הכוכבי מביא אתכם להתעניינות לגבי מקום עבודה חדש, או לנסות ולבצע צעד עסקי חכם. במישור הרגשי: אל תתנו לטיפוסים מתנשאים להוריד לכם את מצב הרוח. אתם שוב מנקים את האבק מעל זיכרון האהבה...הישנה ומסרבים להרפות...ולשכוח. סימנים שיכולתם לנצל עדין מנקרים לכם בראש ולא עוזבים. אתם תמימים מדי, הגיע הזמן שתדעו שאם היה אפשרי לצבוע את כול המזויפים הייתם מבחינים במחזירי-אור מהבהבים לאורך קילומטרים רבים. אלה שלא מוצאים את עצמם מבחינת קריירה ובהקשר אהבה, שיפנו לייעוץ אישי ממוקד מטרה.
מזל סרטן - הפנויים: אתם יוצאים עם חבר/ים לבילוי מהנה במיוחד. בעקבות זאת יתעורר בכם החשק לאהוב. המזל מחייך אליכם השבוע קצת יותר וזה במישורים רומנטיים וכלכליים, רק משהו מטריד אתכם וזה ביחס להבטחה שלא קוימה מזה זמן רב. היזהרו מטיפוס חלקלק שיציע לכם עולם ומלואו. קשריכם יתהדקו בעבודה הנוכחית. דורשי העבודה ימצאו את ההזדמנות הנכונה. המחפשים פרק ב'-ג' בחיים: הזמן למחוק את כאב העבר על מנת לעשות משהו בשביל עצמכם. סימנים לא ברורים של אובייקט שהתחיל/ה אבל פתאום נעצר/ה.
מזל אריה - שבוע בו יוזמתכם המוקדמת והמקדמת תקבל בברכה. תגלו שאתם יכולים למצוא זמן איכות בחוג המשפחתי האוהב ושזה לא אמור להפריע לכם בתחום הזוגיות. תקבלו או תבחינו בהצעה חדשה מכיוון בלתי צפוי. הגעגועים לקשר איכותי ומפרגן מציפים אתכם מחדש. בקרוב תוזמנו לאירוע משמח הנקשר לתחום העבודה שם תזכו ליחס מעולה ותתקבלו בזרועות פתוחות. הפתעה נוספת מצפה לכם מכיוון המעסיקים העוקבים אחריכם בדריכות רבה - מזה זמן מה. אתם מתפייסים עם מישהו שתרם לכם ממרצו כדי שתגשימו את הדברים הכי נפלאים בחיים.
מזל בתולה - מגמת האופטימיות עלולה להיעצר בנוגע לתחום הרומנטי, אך זה זמני בלבד והמגמה לאחר מכן תמשיך לבלוט לטובה. בן/ת הזוג לא מסביר/ה לכם היכן עומד הקשר. המשפחה מנסה לעזור אך אתם לא כול כך מקשיבים. הרעיונות והיוזמות שלכם תקועים לאור הקשיים הבלתי צפויים בעבודה. הניחו לתכניות לכמה ימים ויתברר שהירידה הייתה זמנית. הזמנה לאירוע חשוב עומדת להגיע אליכם. קידום או העלאת שכר קרובה להגשמה כולל ההכרה ביכולתכם. טיפ השנה: טעם האושר הוא לא להשיג עוד, אלא לאהוב את מה שכבר קיבלת.
מזל מאזניים - השבוע שלכם יאופיין בתקשורת חיובית. אתם מקבלים כוחות ופתאום בא לכם לעבוד וליצור במרץ שהיה רדום, די הרבה זמן. החלטה אישית חשובה עומדת על הסף. טיפ השבוע: אל תעזבו את מקום העבודה - בכל מחיר, כי יתכן מאוד שתתוגמלו על עמל הכפיים לאורך העסקתכם. הפנויים: רגשות המלאים בגעגוע תוקפים אתכם יוצרים בעיות הזוגיות העכשווית. אתם חושבים על להיפרד ולמצוא זיווג אחר, אך אין בכם את הכוח לבצע זאת בפועל. במישורים חברתיים ואישיים יחזרו הדברים את מקומם, אווירה נינוחה תחזור אל נחלתכם.
מזל עקרב - בעבודה אתם עלולים לעמוד על שלכם יתר על המידה אך תגלו מאוחר מדי... שהדבר מזיק. משהו טוב יקרה לכם בתחום הקריירה. תרגישו טוב ללא קשר לאירועים רגשיים הפוקדים את המשפחה. כל מי שתיפגשו יחפשו להיות אתכם, בזכות שתדעו לגייס את הסבלנות בלהקשיב לאחרים. החיצונית והאינטואיציה שלכם תהיה ברוכה וקולעת לתוך האמת הפנימית של אחרים. דברים שאמרתם פעם שיקרו קורים לאחרים וזה גורם לכם לגלות שוב את עוצמתכם הרבה. שיחות נפש עם אחים וחברים יתנהלו סביב חבר/ים שאבד איתו/ם הקשר... בנבכי הזמן.
מזל קשת - מרבית ימי השבוע תעסקו בעבר ובכל הקשור לאהבה ולפרנסה במישור העבודה: שאלת מיליון הדולר שלכם קשורה לציפייה להחלטה לגבי גורלכם המקצועי. אתם חשים בצורך להתפרק ולהשתחרר מהקיפאון הרגשי והכלכלי. בתחום החברתי: זהירות מפני '''תאונות מילוליות''.... קטנות בכל ימי השבוע. התרגשות רבה עלולה לתקוף אתכם בנוגע לתחום הכספי. מומלץ לשמור את סודות ההצלחה שלכם מאזניים אחרות ולזכור שלבעלי האוזניים יש גם פה... להעביר זאת הלאה. אתם רוצים ליהנות מהחיים ולפרוש כנף. אתם מחשבים מסלול מחדש טיול-שקול ומקפידים שלא יחרוג מיכולתכם הכספית.
מזל גדי - לאחר שבועיים מתישים מצב הרוח משתפר בהדרגה. מצד שני אתם מוצפים פסימיות לעניין הקריירה ומנסים להאשים את כולם בכך, הגיע הזמן להיפטר מלהטיל על אחרים את הכול. מישהו יקר יבוא לביקור וישנה את מצב רוחכם לטובה, המלצתי היא שתיקחו ברצינות את העצות שימסרו על ידו או על ידי "גורמים- אופטימיים" אחרים-המבקשים את טובתכם. בלבול הקשור לבן/ת הזוג יעלם כשתקבלו הסבר שירחיק את החשדות מלבכם. סיכוי לגיבוש משפחתי מוצלח יותר. הזמן לאמץ את דמיונכם על מנת לשפר את מצבכם הפיננסי והאישי.
מזל דלי - השבוע אתם מרגישים שאתם חייבים לעמוד על שלכם בניגוד לעמדתכם התמימה בעבר. אם תתגברו על המחסומים אתם עשויים להצליח בכך מאוד. מתגעגעים כרגיל לקשר מן העבר וזורמים בינתיים 'עם מה שיש'. אל תוציאו כספים מותרים על חברים שלהם לא מגיע כלום. העדיפו את הקרובים אליכם באמת. בגזרה התעסוקתית או העסקית עליכם להתמודד עם שינויי טעם ולהתפשר על עבודות שבעבר לא הכי רציתם לקבל. הזמן לספורט למען הגזרה הנפש והנשמה. נושא הכספים יתברר כדבר שאין לפחד מפניו. הזמן לייעוץ אישי.
מזל דגים - השבוע יפתיעו אתכם דברים שלא ציפיתם שיקרו במישורי-תעסוקה, לטוב או לרע. פיתויים רומנטיים ימשכו אתכם החודש להרהר על 'לנסות את מזלכם' במקום אחר... אבל בן/ת הזוג לא יוצא/ת לכם מהראש. הפנויים רגשית: חפשו באמצעי התקשורת לגבי מקום עבודה נוסף או אחר. וגם לגבי עסקה שלה אתם מקווים ומחכים שתצא אל הפועל. הזמן... להחליט... שאתם פונים לייעוץ. פסח ואביב שמח לכם מראש - ממני. שמרו על מורל גבוה והקפידו על מנוחה קבועה, אל תעמיסו יותר מידי על עצמכם. תקבלו סכום כסף נכבד.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.