14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - אתם מניחים מידיכם את חרבות הכעס ומבינים שרק האהבה שהייתה היא - היא הדבר הנכון לשאוף אליה. טיפ השבוע: 'ההוצאה הכספית' הגדולה ביותר בחיים... היא הדאגה. מסוכן לדאוג יתר על המידה. המריבה האחרונה הזכירה לכם את עובדות החיים הקשות. אתם ממשיכים לעשות את רוב 'העבודה' ולא מקבלים חצי ממה שמגיע לכם באמת. הזמן לבקש עזרה באומץ ושלא לחדול מלזכור שאתם מסוגלים להשתחרר מתלות בבן/ת הזוג- כמפתח למצב עתידי של 'לעמוד על שלכם'. אתם נמשכים אל הטבע, בעלי החיים ואל כול יצירות הבורא.
מזל שור - ברוב המישורים: אתם מתנהגים משום מה בצורה לא עקבית שגורמת לאחרים לחשוב שאתם לא רציניים. כל הנוגעים בדבר מרגישים מתוסכלים כי זה ממש לא מה שהתכוונתם שיקרה. כדאי לקחת פסק זמן להגדיר לעצמכם מה אתם רוצים בקשר ורק אחר כך לומר זאת 'לצד השני'. הזוגיות במצב מעורפל, הבינו שאלוקים עשה עבודת דוקטורט הנקראת 'זיווגים אושר ואהבה'- ושהכול בידו. היזהרו שלא לנתק קשרים אלא אם כן אתם בטוחים בצעד. הפסיקו את הקצב המטורף בלחשוב על הבעיות של אחרים וטפלו גם בעצמכם.
מזל תאומים - אתם חיים בבועת שיעמום אחת גדולה. דחו אשליות שווא על התקדמות מהירה. עצמאיים: הזמן לפרסם בעיתון את מה שאתם רוצים להציע ללקוחות ובכך לתת לעצמכם סיכוי להצליח. אתם צפויים להתגבר על כך בזמן הקרוב מאוד כתוצאה ממציאת פתרון לבעיה שהעסיקה אתכם המון זמן. הגידו את האמת 'דרך- הלב' ולא דרך פחדים מודחקים. צלצלו לייעוץ אישי רציני- מחולל שינויים. אתם נמשכים אל הטבע, בעלי החיים ואל כול יצירות הבורא כי הם עבודת הפוסט דוקטורט המוצלחת שלו ופחות להמציא את אחוות האדם ואושרו.
מזל סרטן - החוג החברתי יפרגן לכם השבוע ולא יעמוד מנגד. דחו הוצאות הקשורות לנסיעות וללימודים בעלי אופי פזרני. חוסמים אתכם במקום בו אתם עובדים או במסגרת עסקים מתנדנדים וכושלים. כושר הריכוז שלכם ירד. מחשבות טורדניות על העבר ועל מה שהפסדתם. זה הזמן שתובילו את כושר ההבחנה המעולה שלכם לכיוונים רומנטיים וחברתיים. השקיעו בצורת של עבודה מאומצת בתחום העבודה. הגדירו גבולות בפני אלה שמנסים כול הזמן 'לעקוף אתכם בסיבוב'- ההצלחה. הפנויים רגשית: מישהו מבלבל אתכם בהצעות לא ברורות. חפשו ייעוץ ברוב מישוריי החיים.
מזל אריה - למחויבים רגשית: אל תתנו למשהו פתאומי להוציא אתכם מעקרון - נאמנותכם. מקוריות ויצירתיות יוציאו את העוקץ מהמצבים שאתם מנסים להתמודד איתם. לכי השבוע 'על בטוח', התנזרו מכול גישה הרפתקנית שבאה על חשבון יציבות כלכלית וסדר יום בריא ויצירתי. בתחום היצירה והעבודה תגלו שאתם יוצרים משהו היוצא דופן ביחס לכלל הדברים שעשיתם השנה. קומו ותשנו דפוסי חשיבה ודפוסי התנהגות כדי שאלה יסייעו לכם לבצע: מהלכי הגשמה מקצועיים. הזמן לחפש ייעוץ בתחומים הקשורים להסבה למקצוע אחר וגם בנוגע לתחום הזוגיות. הזמן לחזור לספורט.
מזל בתולה - השבוע שלפניכם טוב למנוחה ולסדר את הראוי לסידור. התרחקו מהסחיטה הרגשית ומניצולכם האישי המתמשך. אל תיתנו לטיפוסים ממולחים למשוך אתכם להשקעות הרפתקניות, במיוחד שלא בעת הזו. לעומת זאת השתמשו בכספכם לשם סגירת הלוואה ישנה ומעיקה. לנשואים: מומלץ שלא להיכנע לרודנות ושלא לקבל יחס שלא מגיע לכם לקבלו. עובדות הקשורות לסודות המעכבים אתכם מלהתקדם נחשפים בכמה שטחים. אתם סובלים מהגב הסינוסים ומאזור הראש וזה אומר שמשהו פסיכולוגי עובר עליכם ואתם מרגישים לבד ללא עזרה משמעותית מבית ומחוץ לו. הזמן לפנות לייעוץ אישי.
מזל מאזניים - מוחכם עובד כמו מחשב, בעיקר לגבי הנושא הרגשי. אתם כועסים על אי- יכולתכם להיפרד מקשר כפייתי לבן/ת זוג התוקע/ת אתכם במקום אחד. כושר השכנוע שלכם יהיה במיטבו, אתם בסימן עליה. כספים יגיעו ויאזנו את חשבונכם הפרטי. חלק מבני המזל: תתבשרו ביחס למישהו המעוניין בנכס יקר אותו ביקשתם למכור או להשכיר. בשבוע הבא אופטימיות זהירה בנוגע לבן/ת הזוג מן העבר. כספים התקועים במקום בו ידעתם על קיומם עושים דרכם אליכם תוך חודש מעכשיו. רגיעה ביחס לנושא התעסוקה ולכספים תמלא אתכם בתקווה ובחיוך.
מזל עקרב - השבוע אתם לא מקבלים שום ביקורת בונה ורגישים לכול הערה קטנה כגדולה בתחומי הבית. אתם פופולאריים אך יתקשו לשכנע אתכם להוציא את האף אל מחוץ לבית. אפשרות לעשות כסף קל מגיעה ממקור מפתיע, או מוכר. אתם מרגישים בודדים בחברת בן/ת הזוג, דוחים סיפוקים... ופתרונות ומוצאים נחמה בחיק הילדים והאחיינים. מקוריות ויצירתיות יוציאו את העוקץ מהמצבים שאתם מנסים להתמודד איתם. השקט בתחום התעסוקה ולכספים ימלא אתכם בסיפוק וזאת החל מיום שלישי הבא. רגעים יפים בחברת חברים ישנים או חברים לעבודה.
מזל קשת - אתם לא יכולים לבצע שום דבר עד הסוף מבלי שהשכל יגבר על הרגש. רגישות היתר תופנה לתא המשפחתי אותו תבקשו לגבש מחדש. אתם מחפשים פרק ב' בחיים מצד אחד ומצד שני מאמצים את 'פשרת המחדל', משכנעים עצמכם שהיא זמנית תוך געגוע למה שבן/ת הזוג הי/ה/תה בשבילכם בעבר. זהירות, האופטימיות שנסכו בכם עלולה לסחוף אתכם לבצע מהלכים הרפתקניים מדי. אתם מחכים לסימן רומנטי במועד משותף שהיה חשוב לכם פעם. אתם מהססים לגבי רכישת משהו 'מושקע' - מן הלב למען מישהו היקר ללבכם.
מזל גדי - התחום הרומנטי מפתיע בפוטנציאל שהוא פורש בפניכם. במידה ותתחברו לנושא זה תהיה לכם הצלחה - בימים ראשון הקרוב ועד לשלישי הבא. אתם מחכים לתשובה בנושא התעסוקה. חוב ישן הולך ונסגר. אתם עשויים לרכוש דברים שהזמן לא בדיוק מתאים להם. שמרו על חשבון ההוצאות לזמן אחר. התמקדו בתוכניות לפרוץ קדימה במישורי תעסוקה ועשייה 'אחרת'. מי שתכננן ללמוד ידלה שמידת הריכוז שלו מקרטעת. הנשואים: אתם מסרבים לקבל את המוכתב לכם ואתם מגלים אומץ בלהגיב בחזרה על פגיעה בכבודכם. הזמן לספר ולנקות את הלב.
מזל דלי - שבוע טוב לאהבה. אם הייתם עסוקים מידי ושכחתם מועדים מסוימים וחשובים אז זה הזמן לחפש מתנה ומילה טובה ולפצות על דברים הקשורים לענייני הלב. טרדות היום והשעה ייעלמו כלוא היו בחברת המשפחה הקרובה. הזמן לתכנן נסיעה מהנה החצי השני של השנה. חפשו במרץ חברים ישנים אותם שכחתם אולי מאחור. אתם חשדנים בעקבות הגילויים אודות בן/ת הזוג הזמני. העובדה הנסתרת שאתם נושאים זמן ארוך מאוד היא שאתם אוהבים את בן/ת הזוג המקורי/ת החרוט/ה עדין על לוח לבכם. הזמן לצלצל לייעוץ אישי.
מזל דגים - השבוע תפגשו חברים ובני משפחה. הפנויים יזכו לימים מפתים, קצרצרים ומעוררי רגשות שחשבתם שנמוגו. הישארו טבעיים, היזהרו ממשחקים מזויפים של אחרים הקשורים למשיכה של אחרים אליכם - הקפידו לשמור על עצמכם. הגברים הנשואים ייהנו במיוחד בחברת אהבתם המסורתית למרות שהם ידעו לפגוע בנקודות הרגישות של בנות זוגם. הזוגות הבוגרים: תרבו נחת מהילדים ומהאחיינים. הצעירים חסרי המנוח: המחשבות על ייעודכם בחיים לא נותנות לכם מנוחה. הזמן לחפש תחום אשר דרכו תוכלו להתקדם מקצועית. הכינו את המתנה לקראת אירוע... קרוב. הזמן לצלצל לייעוץ אישי.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.