14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - בהשפעת נסיגת כוכב התקשורת מרקורי אתם מרגישים הרבה יותר תקועים מאשר בימים רגילים. מצאתם דרך לשקם את הצד הכלכלי וזה טוב אך הסגולות הנעלות והטובות לתת ממשיכות להכשיל אתכם בדרך להשגת המטרות. אתם לא מסוגלים לקום ולעזוב מערכות יחסים בגלל הילדים ומשיקולים כלכליים. אתם נתקפים בפחד נטישה ובקנאה ומהצד האחר כלפיכם. מחפשים יד מכוונת שתיתן הבנה למה שאתם עוברים ולאן אתם פונים. לא מצליחים לחסוך כספים ודואגים מה יקרה מחר. הזמן לחפש ייעוץ אישי היכן שהוא בנושאים החשובים לכם באמת.
מזל שור - בהשפעת תחילת נסיגת כוכב התקשורת מרקורי אתם נתקלים בימים של אי הבנה בנושאים שבינו לבינה. התנהגות בן/ת הזוג עולה לכם על העצבים כי אתם לא מצליחים להגיע אל השכל ולא אל הלב. מחפשים את הרגע המתאים לקום ולעזוב אך נאחזים בסיבות... ובתירוצים שונים. הצעת פשרה שוב נופלת על אוזניים אטומות. חפשו באינטרנט אחר הסבה מקצועית ולימודים. חבר/ה ובני משפחה ניסו לעזור לכם לעבור את המשבר הנפשי המתמשך. מי שלא מצאו את היכולים לעזור מבחינת ייעוץ ועזרה צריכים לחפש אותה בדחיפות.
מזל תאומים - למרות נסיגתו השלילית של כוכבכם האישי מרקורי אתם זוכים לשבוע טוב בו עליכם להפעיל את הראש יותר מאשר את הלב. נסיעה או ביקור שתכננתם רבות יוצא/ת אל הפועל בקרוב. צפו להתחלות חדשות וממוזלות בתחומים שונים. אתם מתלבטים בין באם להישאר בבית, או בין לצאת ולנסות להיכלל 'במעגל העבודה'. הזדמנות לקבל כספים המגיעים לכם בהשפעת המלחמה עם מוסדות ובמערכת המשפט. תשובה חיובית-כספית וערכית בדרכה אליכם. החששות בהקשרי לימודים והתמקצעות גוברים על ההיגיון הקר. גורמים עשויים לחלץ אתכם מתקיעות רגשית וכלכלית.
מזל סרטן - אתם יוצאים עם חברים לבילוי מהנה, בעקבות זאת תחוו גל רומנטי מעורר תקוה ומהנה. היזהרו מטיפוסים חלקלקים שיציע לכם את העולם ומלואו תמורת כספכם. בנקודה זו מומלץ להיות חזקים ולמחוק את הנאיביות שלכם. קשרים ישנים יבואו לעזרתכם בנוגע לסוגיה משפטית וכנגד מוסד כלשהו. קשריכם יתהדקו בעבודה החדשה או המתחדשת. המחפשים התעסוקה ימצאו הזדמנות לשנות את גורלם המקצועי והכלכלי. החד הוריים ירגישו את הבדידות שלהם באופן מכאיב יותר בעיקר בימים: שישי שבת וראשון הקרובים. טיפ: התרכזו בחברים ובמשפחה הרחבה.
מזל אריה - מצבו הכוכבי השלילי של כוכב התקשורת מרקורי אינו מסייע בעניינים רוחניים ובקשר ביניכם לבין אחרים. השבוע הוא לא בדיוק הזמן להתחלות חדשות ולפרשות אהבה. זה הזמן לחפש מתנה לבן/ת הזוג ולפצות על דברים הקשורים לענייני הלב. החלום לעצמאות כלכלית קצת מתרחק לאור אי היכולת להגיע למכירות בהספק הרצוי - או בגלל פרסום לקוי או מסיבות מגבילות אחרות. טרדות היום והשעה ייעלמו כלא היו במעטפת המשפחה הקרובה. מומלץ לפנות לייעוץ על מנת לדעת את נוסחאות הטעות ואת סודות הריקוד האינטימי של ההצלחה.
מזל בתולה - למרות נסיגתו השלילית של כוכבכם האישי מרקורי אל תתנו למשהו פתאומי העלול להוציא אתכם מהשגרה החיובית. התנזרו מגישה הרפתקנית מחשידה שבאה על חשבון בן/ת הזוג שבבית. בעבודה תגלו משהו היוצא דופן במובן החיובי, ביחס לכלל הדברים החיוביים בה נטלת חלק- השנה. אתם מחכים לתשובה בנושאי תעסוקה ומשפט. שאלות בנושאים הקשורים לחיי הזוגיות מציקות לכם. הרווקים והפנויים: אתם מבקשים תשובות מבן/ת הזוג אבל לא מקבלים תשובה ברורה. הזמן לקבל אומץ ולפנות לייעוץ אישי גם באם אתם חושבים שאי אפשר לשנות כלום.
מזל מאזניים - בימים הבאים אתם בעלי אמביציה ומוטיבציה לעבוד, נצלו זאת ותראו שכר בעמלכם. אתם מבקשים לחוות משהו שעדין לא העזתם לנסות מעודכם. אתם נועזים בהקשרים רומנטיים וברצון למסד. פתאום אתם הופכים: למעשיים...למאוד יעילים עד כדי שאתם מצליחים לשבור את הדעה השלילית בהקשרכם. אתם משקיעים אנרגיות ניכרות: בעבודה, בתחום הבריאות ובעתידכם הפיננסי. תפגשו אובייקט חדש שיציע לכם את כנותו. החד- הוריים- שהם ללא זוגיות, זה הזמן היותר מוצלח בשבילכם כדי לנסות קשרים חדשים או מחודשים. חפשו ייעוץ אישי לנושאים החשובים לכם באמת.
מזל עקרב - נסיגת כוכב התקשורת מרקורי מגבילה אתכם זמנית בכמה תחומים. שבוע טיפה מבולבל מחכה לכם מעבר לפינה. אתם עצובים בלי סיבה הנראית לעין. אל תיתנו לטיפוסים חלקלקים למשוך אתכם להשקעות מפוקפקות. זהירות שכן האופטימיות שנסכו בכם עלולה לסחוף אתכם לבצע מהלכים הרפתקניים מדי. במישור הרומנטי: מצד אחד אתם רוצים להעז ולהתרגש ומצד שני אתם נדרשים לגלות איפוק וביקורת הסביבתית... מגבילה. השתמשו בכספכם לשם סגירת הלוואה ישנה או לחסכון לטווח הארוך. לא הזמן לרכוש דירה גם אם אתם רוצים מאוד להגשים זאת.
מזל קשת - מצבו הכוכבי השלילי של כוכב התקשורת מרקורי פחות מגביל. השבוע תיפגשו בחברים ובני משפחה יקרים. הפנויים יזכו לימים מפתים קצרצרים ומעוררי רגשות. הנשואים ייהנו מרגעי הקשבה בחברת אהבתם 'המסורתית'. בימים שלישי וחמישי הבאים תרבו נחת מהמשפחה. המחשבות על ייעודכם לא נותנות לכם מנוח. אם חיפשתם את הכוח לכך, זה הזמן להפסיק הרגלי אכילה או עישון או כול הרגל מגונה אחר. הפנויים יחושו שהזמן להתחייב ולסגור על תאריכים ספציפיים בהקשר זה. אלה שנותרו ללא זווג והמחפשים את עצמם בכוונים רגשיים, פנו לייעוץ.
מזל גדי - אתם חייבים לשמור החודש על חפצים שלא ילכו לאיבוד ועל נהיגה בדרכים ומתאונות כלשהן. אתם נכנסים לפרויקט שלמענו תקדישו הכול. למרות המלחמה והרגשת הכאב מהר תגלו שאתם חזקים יותר מתמיד. למחפשים לעבור שינוי והסבה מקצועית: גורמי תעסוקה יאירו פניהם אליכם בשלל הצעות. במישור הרומנטי תקבלו סימן חיובי אבל חוסר הוודאות והצלילות עדין לא מספקים אתכם בהקשר חשוב זה. המשפחה מעמידה אתכם בניסיון על רקע ירושה או בשל כספים אחרים ותרגישו שאתם שוב חווים צער ותסכולים. אתם מהססים באם לצאת לחופשה קצרה.
מזל דלי - מצבו הכוכבי השלילי של כוכב התקשורת מרקורי פחות מגביל, אלא במעט וגם זה רק בתחום הרגשי הרומנטי. הפנויים רגשית: תחושת הביטחון תסחף אתכם לעבר כיבושים רומנטיים חדשים ויתברר לכם שהצלחתם לקלוע למטרה. הנשואים שבכם: אתם מקבלים מסרים כפולים מכוון בן/ת הזוג- והמרירות מתעצמת בתוככם. הנהייה העיקשת לכוון חשיפת השורשים המשפחתיים תנצח על נימי הנפש-השואלת. ענייני ירושות וכספים עדין מעסיקים את הסובבים אתכם בשעה שבתנאי לחץ מסוימים הייתם כבר כמוכנים... לוותר. השבוע הוא הזמן לקרוא פרקי תהילים למען אחרים ולמען עצמכם.
מזל דגים - לפנסיונרים או למובטלים: השבוע שלפניכם טוב למנוחה ולרגיעה בנופש שלא תוכננה מראש. לצעירים: אתם בעלי מצב רוח טוב במיוחד לכן היזהרו מנסיעה מהירה מידי או מתאונות עבודה כלשהן. בהמשך השבוע המצב הכוכבי מביא אתכם לכדי התעניינות לגבי מקום עבודה חדש ומאתגר. במישור הרגשי: אל תתנו לטיפוסים מתנשאים להוריד לכם את מצב הרוח. ירושות וכספים: אל תוותרו למי שההורים העדיפו אות/ה/ם על פני יתר האחים. המפתח כעת נמצא בידי ההורים אבל הכול תלוי באימא. התקועים מוזמנים לפנות לייעוץ בכול תחומי החיים.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.