14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום המחשה: Shutterstock)

טלה - שבוע בו פתאום אתם זוכרים אהבות נשכחות כאילו היה זה רק אתמול. תחושת תסכול בנוגע למשפחה, לעבודה ולצד הבריאותי הרגשי המעורפל. אתם לא מוכנים להיפרד כרגע בגלל שאתם דואגים לילדים וסביבה הזקוקה לתמיכה - יותר מאשר לעצמכם. הפנויים והרוצים באהבה: אתם יודעים שאתם צריכים להחליט 'לעשות משהו והשתדלות' אבל תקועים בנוסחת הטעות הרומנטית שלכם. הזמן להגדיר מהם הצרכים שלכם בחיים ובמיוחד בקשרים רומנטיים מחייבים. הנמיכו צפיות מקשרים אסורים ומתנדנדים. שמרו על חפצים אישיים חשובים כדי חלילה לא יאבדו לכם.
שור - אתם חולמים על הקשור לאהבה ולכספים רק שלא ברור לכם איך? עם מי? 'ומי נגד מי'. חפשו ייעוץ טוב בנושאים הכואבים במיוחד בקשר התוקע אתכם מלהמשיך הלאה. הבינו שיש צבעים אחרים בין שחור ולבן. לא חייבים פרידה, אפשרי להישאר עם בן/ת הזוג אבל שצריך לברר 'מה עושים'. יש לכם המון סידורים שנערמו ואינכם יודעים במה להתחיל. כדאי פשוט לערוך רשימת ביצוע ובכול פעם לסדר משהו אחר. כספים מגיעים ממקור צפוי אבל לאחר לחץ. מישהו שלא פיללתם יתקשר בתחילת השבוע.
תאומים - השבוע תפרחו במסגרות עבודה ותבצעו דברים עם אופטימיות בלב. זהירות: היו זהירים במה שאתם מוציאים מהפה. התרחקו מרכילויות על חשבון אחרים או שאל תקשיבו לרכילות, אודות אחרים. עידוד ותמיכה רגשית מחוץ לכותלי הבית. הזדמנות לבצע שינוי מעמדי בכול נוגע לקריירה. התרחקו מן הבורסה ומכול סוג של הימור. עצמאיים: הזמן האסטרולוגי הנכון לפרסם את השרות שלכם, כך שידעו עליכם טוב יותר. אתם רוצים לשלוט ברגשות וכמה שפחות להיות מכורים לקשר המתנדנד, שיש לכם. הושיטו עזרה לבן/ת הזוג המחלק/ת אתכם את החיים.
סרטן - אתם מתאכזבים שוב ממקורות עזרה או שיש לסובבים אתכם מסוגלות לעזור אך אינם ממש מושיטים לכם יד. הכספים המגיעים לכם מתעכבים. העזו לחפש את שאתם מחפשים, דרך המחשב והאינטרנט. יתכנו רמזים של רצון בן/ת הזוג לחזור אליכם. אתם חשדניים כלפי ביטויי אהבה כלפיכם ושאינם נובעים... מן הלב, מצד שני מישהו הבין את ליבכם המיוסר. הגיע הזמן לחשוב על הורדת מוקדי הכאב ולהבין שאולי 'בחוץ' הדשא קצת יותר ירוק . התרכזו בדרכים המובילות אתכם לרגיעה נפשית, מצד שני לא לשחות כנגד הזרם.
אריה - הבטחות לעזרה מתעכבות, כולל נושאי וועדות ומשפטים. אתם מתקדמים בתחום הקריירה ושוב נעצרים, הזמן לעצור ולחשוב...האם שאלתם את עצמכם פעם, האם אתם עושים את הדברים הנכונים על מנת להוציא מעצמכם את כול הכישרונות?! אתם מרגישים שהחלום לעצמאות אישית וכלכלית מתרחק מהתוואי המקורי. אתם מחפשים אהבה על מנת לקבל אנרגיות לבניית עצמכם. מעגל הכעס שואב את המצב רוח. יש לכם כאילו את התנאים לאושר, אבל אין לכם את הכפית לטעום ממנו. פנו לייעוץ מקצועי בדחיפות בכדי לקבל הדרכה לכוון הייעוד וההצלחה.
בתולה - מצב כוכבי משופר ממזל אתכם השבוע ברוב התחומים. אתם במיטבכם בנוגע למכירות טלפוניות ופרונטאליות לאחר שחשתם לאחרונה בעצירה וייחסתם זאת בטעות לנפילה בקסמכם. הצד הרומנטי עדין מסורבל ומלא בפחדי הנטישה שלכם. אתם רוצים אהבה אבל חוששים... ממחירה - הרגשי. הנשואים או הפנויים: התרכזו בילדים ובצרכיהם, זו התקופה להתחיל בטיפולי הפריה או בטיפולים שונים אחרים. כספים מגיעים בהפתעה. אתם משוכנעים שאי אפשר לשנות את בן/ת הזוג אבל ייעוץ מקצועי יעיל יכול לחלץ אתכם מתקיעות. צלצלו כי זה הזמן הכי מתאים לכך.
מאזניים - הרגשת תסכול משתלטת כיוון שהחלומות מתרחקים מהגשמה. חשוב לכם הקידום אבל אינכם יודעים לשלב זאת עם החלום לאהבה יציבה בבית או מחוץ לבית. הגיע הזמן לעשות דברים 'בונים' ולא סתם לשבת בשקט. אתם מחפשים קיצורי דרך, אבל חייבים לשאול את עצמכם האם זו הדרך. צאו מהרחמים העצמיים, הפשילו שרוולים ותתחילו לעבוד, מבלי לחשוב כמה אנחנו מקבלים, אלא להבין שבאם מושכים בתלם, אז פתאום פורחת ומלבלבת לה הזדמנות...טובה יותר. חפשו ייעוץ חיצוני וניטראלי, צלצלו אלי על מנת לפתור בעיות אישיות כואבות.
עקרב - שבוע של בלבול יעבור עליכם. אתם במחשבות לפרוץ אבל לא יודעים מספיק על איך ולמה. התירוצים נגמרו ואיתם נגמרו הצפיות והעבודות הנלוות, כולם מצפים ממכם לחזור 'לאקשן'. חלק מכם יסתער על העבודה, חלק שאין לו - יחפש תעסוקה נואשות במקורות שונים, ובמרץ רב. הזמן לקחת ברצינות את נושא הכספים והאהבה. הזמן לפעול ולחתור לכוון לעסק הפרטי שכול הזמן חלמתם עליו. הזמן להגדיר את הציפיות מבן/ת הזוג, על מנת לשפר את הכלים, להגיע לנוסחת ההצלחה- שלרוב מתפספסת לכם בין האצבעות... וחדרי- הלב.
קשת - היה לכם קשה לאחרונה לזכור מישהו קרוב וזה החזיר אתכם שוב למעגל היגון. הדמעות טהרו את נפשכם המיוסרת אבל זה הזמן לאקשן וליוזמות כלכליות חדשות. במישור הזוגיות: נמאס לכם להיות כמובנים מאליהם, אתם רוצים יחס הוגן ולחזור לימים היותר טובים של הקשרים הרומנטיים - או המחייבים. חסרי התעסוקה: שילחו קורות חיים אל כול העולם ואחותו, שם נמצאת התרופה לחצי מהבעיות שנערמו לכם. יש בכם אהבת יתר וקינאה לבן/ת הזוג, הזמן לעשות משהו נכון המבוסס על אמונה על מנת לקבל אהבה.
גדי - השבוע ויותר מתמיד, אתם נתקפים בתחושת מחנק. תחושת תקיעות אוחזת בכם בנוגע לצפייה להבנה מצד בן/ת הזוג. אתם כבולים בקשר שלא מחזיר לכם מנת אהבה בשעה שאתם מעניקים את כול המנה כולל עם תוספות חמוצים, חומוס... וטחינה. אתם מתמקדים בחברים או בילדים. הזמן להגדיר בדיוק מהם הצרכים שלכם בחיים ובמיוחד מכוונים של מחויבויות ערכיות ורגשיות- כלפיכם. הבינו שלא הכול אבוד 'ושהכול פתוח ואפשרי' מישה/י/ו מנסה לצוד את תשומת לבכם. צלצלו לשיחה אחת טובה ויתכן שהיא תפתור לכם את כול מחדלי השנים.
דלי - בשבועות האחרונים אתם פחות ויותר עקביים ביחס לקריירה אבל מרגישים כתקועים במקום. הזמן לשינוי, קחו פסק זמן, התחילו לנבור למצוא את שורש הבעיה ובין היתר חפשו את הספרים ואת מסלולי רכישת הידע, בעתיד זה ישתלם לכם. אתם מרגישים במחנק מצד בן/ת הזוג, מצד אחד אתם רוצים את המסגרת ומצד שני רוצים לשתף אחרים במועקות ובמחשבות האישיות שלכם. אתם מתגברים על המחסור בכספים בדרך מקורית משלכם. הזמן לרשום לכם את רשימת הצרכים והציפיות שלכם מן החיים ולא רק דברים התלויים באחרים- כלפיכם.
דגים - אתם חשים שרק אהבה תוציא מכם את יכולות העשייה. אתם מרגישים שנתתם צ'אנס לבן/ת הזוג אבל עדין חושדים בכל העולם... ואחותו. אתם שוב דוחים את עולם האינטרנט בכול הנוגע להיכרויות, לצבירת ידע ולהזדמנויות אחרות. הזמן להיות גמישים בנושאים שלא נגעתם עד כה. הורידו גאווה ביחס למקומות עבודה ולגבי המתחרים הוותיקים... שלכם. תחושה שהכסף שלכם נעלם מבין האצבעות. אתם סקרנים כמו הדגים אך חוששים להיתפס ברשת הרגשית שטומנים לכם אויבים ומחפשי - מריבה. אתם מחכים לתשובה כלשהי. צלצלו לייעוץ אישי מקצועי - ואמיתי.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.