יואל קרול, סגן ראש העיר לשעבר, מביע את תמיכתו במועמד לראשות העיר יובל לוי. קרול, שבמערכת הבחירות האחרונה בה התמודד בשנת 1998 היה זה שחשף את פרשת "הכרוז המסריח" שהופץ במטהו של יצחק ולד נגד עמירם מילר, כפי שקבע בית המשפט.
1 צפייה בגלריה
צילום: מטה יובל לוי
צילום: מטה יובל לוי
צילום: מטה יובל לוי
באותה קדנציה הוא גם נפרד משני חבריו לרשימה: יהודה בן חמו (ראש העירייה לשעבר) ואייל יוניאן (מנכ"ל העירייה בתקופתו של יהודה בן חמו) לאחר חילוקי דעות מהותיים.
מאז ועד היום התמקד בעסקיו, שאת חלקם סגר (חברת "ביוגז", "טריסטסטה" - עסק משפחתי שלא עלה יפה) ורק בחודשים האחרונים הפך לשותף במיזם נדל"ני רחב היקף ויוקרתי בלונדון.
כאמור, קרול, מוותיקי העיר שימש כדמות מרכזית בכפר סבא והיה ידוע כדמות דעתנית, המרבה לחוות את דעתה בכל נושא, ובעיקר נגד השחיתות הפושה ברשויות המקומיות וכן על התנהלותה הכלכלית של עיריית כפר סבא, שלטענתו "את תוצאותיה ההרסניות אנו רואים ממש בימים אלו".
קרול בדברי התמיכה ללוי: "אני מכיר את יובל ויודע שעשר שנים במועצה לימדו אותו לגבי הצרכים של העיר ונתנו לו את היכולת לתת את הפתרונות שהעיר הזו זקוקה להם. אני קורא לתושבי כפר סבא לבחור ביובל לוי ובסיעת תפו"ח בבחירות הקרובות למען עתידה של כפר סבא".
קרול מצטרף לקבוצת תושבים בולטים שחברו לאחרונה למועמד יובל לוי ובניהם דורון וייס, סגן ראש השב"כ לשעבר ודובי יונג, תת ניצב בדימוס ומבכירי הלוחמים בטרור.