4 צפייה בגלריה
650 איש נכחו בכנס של יוסי סדבון (צילום: חן זמיר)
650 איש נכחו בכנס של יוסי סדבון (צילום: חן זמיר)
650 איש נכחו בכנס של יוסי סדבון (צילום: חן זמיר)
בנוכחותם של מעל 650 תומכים, הזניק המועמד לראשות העיר יוסי סדבון את קמפיין הבחירות שלו. את הכנס פתח בהפתעה גמורה תובל שפיר, שחקן וכוכב נוער ומי שהנחה את הערב מול מאות הנוכחים. "היום התחיל המונדיאל", פתח שפיר. "וגם אנחנו יושבים כאן על הדשא, ואנחנו נביא בסוף את הניצחון".
לאחר מילות הפתיחה הוקרן סרטון ברכות למועמד, ממובילים בעיר, בניהם המנהל המיתולוגי של תיכון גלילי רמי אמיתי, וראשי עיריות תל אביב וחולון, רון חולדאי ומוטי ששון. כמו כן מספר תושבים הביעו את תמיכתם וברכתם, ולקראת סיום הסרטון שרו יחד גרסה חדשה לשיר "בוקר טוב" של עומר אדם, כשמילות הפזמון הן "סדבון טוב, הכי טוב".
לאחר מכן עלה ראש אגודת הסטודנטים בעיר, והוסיף את דבריו בנושא צעירי העיר: "העיר נהפכה זרה לנו ואנחנו זרים לה", אמר בשם צעירי כפר סבא. "כפר סבא היא עיר מתה. אני פונה לצעירים, בואו בהמוניכם, הזדמנות כזו לא תחזור. נדאג לבילויים בלי פגיעה בסטטוס קוו, נדאג לחינוך, ונשים את כפר סבא בראש".
4 צפייה בגלריה
סדבון מרוצה (צילום: חן זמיר)
סדבון מרוצה (צילום: חן זמיר)
סדבון מרוצה (צילום: חן זמיר)
ואז עלה שוב שפיר לבמה ובדרמתיות רבה חשף את סלוגן הקמפיין, "ראש עיר ישר ולעניין". שפיר את המועמד יוסי סדבון לשאת את נאומו. "זהו רגע משמעותי ומרגש עבורי. אני נחוש להיבחר ולהצעיד את כפר סבא קדימה. כפר סבא מחכה למנהיגות מנוסה, שקופה ואחראית, ישרת דרך, הראויה לאמון שלכם. אני מאמין שאפשר וצריך לעשות זאת אחרת, בלי קומבינות והעדפת מקורבים. ככה, ישר ולעניין".
במהלך נאומו הצהיר סדבון על פיתוח וקידום מספר תחומים בעיר: "דלתי וליבי יהיו פתוחים לכל תושב בעיר. כפר סבא תנוהל ביושר, שקיפות ושיתוף. אשמור על נכסיה ומורשתה של העיר, אדאג לצעירים ולמבוגרים. יחד עם צוות הפעילים, גיבשנו תכנית מקיפה, המאחדת את הנושאים בהם נטפל". בהמשך פרט סדבון את עיקרי התכנית: "ננהג על פי נורמות מחמירות של מנהל תקין, נעמוד מול בעלי עניין ונשמור על החוק בכל תחום. אני קורא למועמדים האחרים להצטרף ולחתום על אמנת הבחירות, אותה יזמתי".
בנושא החינוך מצהיר סדבון: "אני מתחייב לטפל בנשירת התלמידים ממערכת החינוך, ככל שנשקיע בתלמידים, כך נשקיע בעתיד העיר. נדאג להשקעה במוסדות חינוך ובתכנית לימודים מתקדמת, בפעילות מחוץ לשעות הלימודים, כולל חיזוק לתנועות הנוער. אני מתחייב, תכנית החינוך תשופר, תתוקצב ותהפוך לתכנית עבודה".
4 צפייה בגלריה
תהילה מיימון שושן דואגת לעשות סלפי עם יוסי סדבון (צילום: פרטי)
תהילה מיימון שושן דואגת לעשות סלפי עם יוסי סדבון (צילום: פרטי)
תהילה מיימון שושן דואגת לעשות סלפי עם יוסי סדבון (צילום: פרטי)
בנושא התחבורה הדגיש סדבון: "נפעל במרץ להגדלת היצע החניות בעיר, הגברת תדירות התחבורה הציבורית, ולפיתוח שבילי אופניים. אפעל לשחרור הפקק הנצחי בכניסה וביציאה לעיר. בנוגע לתכנית המתאר, כבר הגשתי את התנגדותי. אני מתחייב לפעול להכנת תכנית שתיתן מענה לכשלים הקיימים בתכנית הנוכחית. נפעל לשימור יערות קפלן ואוסישקין, נקדם תכניות חומש לשיפוץ ושיקום רחובות העיר, ויצמן יהיה מוקד משיכה עירוני ואזורי. נקים מנהלת שכונות, נפעל להרחיק מפעלים מזהמים מקרבתם.
"עבור הצעירים, נפתח מקומות בילוי, ספורט ופנאי. נוזיל את עלויות החוגים במרכזים הקהילתיים ובאגודות הספורט. נפעל להרחיב את התשתית החברתית התומכת בבני הגיל השלישי. נעודד שיתוף בקהילה של אנשים עם מוגבלויות".
עוד הוסיף סדבון כי "אנחנו ממוקדים בעשייה. כפר סבא עברה טלטלה לא פשוטה. אני מתחייב לכהן בתפקיד ראש העיר במשך שני קדנציות בלבד, זהו שורש המנהל התקין. לצידי תצעד חברי רשימת כפר סבא בראש, הם המועמדים הראויים ביותר".
4 צפייה בגלריה
סדבון והקהל בשירת התקווה (צילום: חן זמיר)
סדבון והקהל בשירת התקווה (צילום: חן זמיר)
סדבון והקהל בשירת התקווה (צילום: חן זמיר)
תובל שפיר, מנחה הערב ושחקן ידוע בסדרות נוער רבות, סיפר למיינט כפר סבא על היכרותו האישית עם סדבון: "יוסי הוא קרוב משפחה שלי שליווה אותי מאז שהייתי קטן, נחשפתי לבן אדם מסור ורציני, תמיד אפשר לפנות אליו. נעזרתי בו בכמה צמתים בחיים. כשקראו לי להנחות את הזנקת הקמפיין מאוד שמחתי, הרגשתי שזו הזדמנות בשבילי להוקיר תודה, ואני גם מאוד מאמין בו וחושב שהוא יהיה ראש עיר מצוין לעיר, נשאר רק לאחל בהצלחה".
הסיכום של מיינט כפר סבא:
המיקום: קאנטרי קלאב כפר סבא
השעה: 20:30
הנוכחים: מעל 650 תומכים
המוטו: "ראש עיר ישר ולעניין".
הפתעת הערב: המנחה: תובל שפיר
הציטוט שלא נשכח: "היום התחיל המונדיאל, וגם אנחנו יושבים כאן על הדשא, ואנחנו נביא בסוף את הניצחון" (ת. שפיר).
לא האמנו ש: היה צלם מגנטים
האווירה: אירועי יום העצמאות
מוזיקה: סטטיק, בנאל וחבריו