אלירן אילוז, המנהל הלוגיסטי במטה הבחירות של ד"ר אסנת ספורטה, המועמדת לראשות העיר כפר סבא, הגיש תלונה במשטרה בגין השחתת עשרות שלטי חוצות של ד"ר ספורטה. לטענתו במהלך השבועות האחרונים מופעלים לחצים כבדים על תומכיה ונרשמה עליה דרמטית במספר השחתת שלטים של ד"ר ספורטה.
1 צפייה בגלריה
השחתת שלטים של ספורטה
השחתת שלטים של ספורטה
השחתת שלטים של ספורטה
(צילומים: פרטי)
בתלונה במשטרה טען אילוז כי במהלך השבועות האחרונים הושחתו רוב השלטים של ד"ר ספורטה, מרביתם ברחוב וויצמן והשאר במקומות שונים ברחבי העיר.

השחתת שלטים במערכת הבחירות
(צילום: פרטי)

לדבריו, מאז השקת קמפיין הבחירות שנערכה בקנטרי בהשתתפות שיא של מאות תומכים, נרשמת הקצנה משמעותית באלימות וגל של לחצים המופעלים כלפי תומכיה של ד"ר ספורטה, בעיקר כלפי אלו המארחים בביתם חוגי בית, "יש כאן מי שחושש מד"ר ספורטה ועושה הכול כדי להגביל את הפעילות שלנו בשטח. מדובר בשיטות שאין להן מקום בכפר סבא", אמר אילוז.

קראו גם:
אילוז סיפר במשטרה כי המטה של ספורטה מקבל מדי יום עשרות טלפונים מתושבים שמעידים על מסכת לחצים ואיומים שהם עוברים רק משום שהסכימו לארח בביתם חוג בית של ד"ר ספורטה, "צריך לטפל בתופעה הזו לפני שתקצין עוד יותר", אמר אילוז, "כך או כך, אנחנו נמשיך ולא נרתע מאיומים ואנו קוראים באותה הזדמנות לשמור על טוהר הבחירות ועל התנהגות הולמת ומכבדת. בסופו של דבר הציבור הוא שיכריע איזה עתיד הוא רוצה לכפר סבא ושום איומים והשחתה של שלטים לא ישנו את הבחירה שלהם", אמר אילוז.