תמיד התרגלתם לראות את הסרטונים של כוכבי היוטיוב הגדולים על מסך המחשב בלבד? החודש היוטיוברים ייצאו מהמסך ויגיעו לפגוש את המעריצים בסדרת מפגשים מיוחדים במתחם אושילנד. החודש יתחיל ב-1 ביולי במפגש עם כוכבת היוטיוב מיכל מצוב, כשבהמשך החודש יתקיימו מפגשים עם הוולוגרים בן קיסר ועמית נחום מעמוד היוטיוב BFF ומלכות הסליים ליה נגה ושקד דוד.
2 צפייה בגלריה
צילומים: יח"צ
צילומים: יח"צ
צילומים: יח"צ
בנוסף, יתקיימו הצגות ללא תשלום לילדים של קצפת ותות כוכבי הסדרה מ - HOT VOD במופע שמח לכל המשפחה והצגת הילדים שין שין וסרטי ילדים במסגרת סינמה קידס – הקרנה של סרט ילדים + פופקורן ושתייה ב-35 ₪ בלבד. והפעם - הקרנה של סרט ההמשך ללהיט האנימציה "החיים הסודיים של חיות המחמד" וסרט האנימציה "אגלי דולס".
בכל יום שלישי וחמישי בשעות 16:00-19:00 יוכלו הילדים לשחק וליהנות ממתנפחים יבשים ורטובים לצד עמדות משחק חוויתיות באושיפארק ובימי רביעי יתקיימו במתחם סדנאות בישול בריא בהן הילדים ילמדו להכין שלל מאכלים טעימים בגרסאות בריאות. הורים לילדים קטנטנים יותר יוכלו ליהנות בימים ראשון ורביעי מפעילויות משותפות ומעשירות ביחד בסדנאות בייבי מהנות להורים ולתינוקות כולל הרצאה על הקניית הרגלי שינה.
הפעילויות לחופשת הקיץ ממש לא מוגבלות רק לילדים, כשגם המבוגרים יוכלו ליהנות משורת הרצאות של עיתונאים מובילים ושל אילנה ראדה ב-40 ₪ בלבד כולל כוס בירה קרה. הרצאת הפתיחה תהיה של הדס שטייף, ראש תא כתבי המשטרה של גלי צה"ל, שתחשוף בהרצאה את כל האמת מאחורי הכותרות העיתונאיות החמות והפרשות הכי קשות במדינה. היא גם תדבר על עבודתה בסיקור הפשיעה המינית בישראל, לאחר שבזכות תחקירים שעשתה יושבים תחת סורג ובריח 10 עברייני מין.
2 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
ב-11 ביולי תגיע אילנה ראדה, אמה של הילדה תאיר ראדה שנרצחה בפרשה שזעזעה את המדינה ושעד היום רבים חלוקים בדעתם לגבי זהות הרוצח. שבוע למחרת תגיע העיתונאית המוערכת אורלי וילנאי, כלת פרס "אומץ" ומגישת התכנית "אורלי וגיא" לצד בעלה גיא מרוז. וילנאי היא הקול החשוב ביותר היום בכל מה שקשור למאבקים חברתיים. בהרצאה שלה היא מביאה את סיפור אחורי הקלעים של התקשורת הלוחמת והחברתית, וכן את סיפורם של מאבקים חברתיים גדולים אותם ניהלה בשנים האחרונות.
החודש יסתיים עם הרצאה של הפרשן המשפטי של חדשות 12 גיא פלג על חקירות נתניהו. האם יש כאן רדיפה של ראש ממשלה? ואיך זה ששלושת ראשי הממשלה האחרונים נחקרו כאן בזה אחר זה?