יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין, משיקה פורמט דיסקאונט/מוזל חדש - "מגה מרקט" - שאליו יצורף הסלוגן "הכי גדול בחיסכון". הסניף הראשון שיושק, יהיה סניף באזור התעשייה של רעננה – זרחין 12 סניף המתפרש על שטח של 4,000 מטר, אחד הסניפים הגדולים והיפים באזור השרון.
1 צפייה בגלריה
רשת חדשה ומוזלת
רשת חדשה ומוזלת
רשת חדשה ומוזלת
(צילומים: יהודה כבירי)
קראו גם >>
אחד הדגשים ברשת החדשה מעבר למחירים אטרקטיביים וזולים במיוחד, הוא על החוויה הסניף עבר שיפוץ מסיבי ומיתוג מחדש ונחשב לאחד היפים בתחום הקמעונאות. הסניף יספק ללקוחות חווית קנייה ומגוון רחב של מחלקות שירות – ירקות פרימיום, בשר טרי, דגים, מאפייה, מתחם תבלינים, פירות מיובשים חמוצים ועוד. החנות בנויה במרווחים גדולים ורחבים בין שורות המדפים על מנת לתת גישה נוחה יותר לצרכן ושפע של חניה. בנוסף, יהיו מבצעים מאוד אטרקטיביים לפתיחה.
מיכאל לובושיץ, מנכ"ל קבוצת יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין: "ענף הקמעונאות הוא ענף מאוד דינאמי, החלטנו לאחר מחקרי שוק, לצאת עם פורמט חדש שבא לחדש את חווית הקנייה, מחירים זולים במיוחד. אבל השינוי העיקרי , נמצא בחוויה, חנות מעוצבת ויפה שמעוצבת שונה מאוד מהקיים היום בישראל – אחת החנויות היפות בישראל. הקפדנו על מרווחים גדולים, סניף רחב ידיים, לא צפוף שכל אחד יוכל ליהנות מהקניה והמרווחים".