2 צפייה בגלריה
סער ורדי יתמודד בבחירות הקרובות בכפר סבא (צילום: אילן שפירא)
סער ורדי יתמודד בבחירות הקרובות בכפר סבא (צילום: אילן שפירא)
סער ורדי יתמודד בבחירות הקרובות בכפר סבא (צילום: אילן שפירא)
תושב כפר סבא, סער ורדי, עיתונאי מוערך ודובר עירית רמת גן, יתמודד בבחירות הקרובות בכפר סבא. לא ברור בדיוק באיזו פלטפורמה ורדי אמור להתמודד, מה שבטוח הוא שלפי דבריו הוא מתכוון להתמקד דווקא בצעירים ובבעיותיהם.
ורדי: "אז שהייתי נער צעיר, היו לי שני חלומות מרכזיים: האחד, להשתלב בעולם העיתונות והתקשורת. האחר, להפשיל שרוולים ולהיכנס לפוליטיקה. כל מי שמכיר אותי דקה או שתיים יודע שהחיידק הזה, של העשייה הציבורית, מלווה אותי כחוט השני לצד אהבתי למילה הכתובה מזה יותר משלושה עשורים. החיידק הפוליטי הוא שהוביל אותי לתואר ראשון במדעי המדינה באוניברסיטת תל אביב, הוא שהוביל אותי ליותר מעשור של סיקור של מערכות מוניציפאליות, תחילה ככתב במקומון, אחר כך כעורך ולבסוף כעורך הראשי של רשת המקומונים של ג'רוזלם פוסט-מעריב; והוא שהוביל אותי לשתי התנסויות בעולם הדוברות - שנתיים כחבר בצוות הדוברות של מפלגת קדימה, וקרוב לשנה כדובר עיריית רמת-גן.
בחודשים האחרונים גוברת בי ההבנה שהעת הזו היא לא העת לחלומות - היא העת להגשמתם ולמעשים. ובמעשים אני מתכוון למעבר המיוחל מהצד שמבקר או מדברר - לצד שנכנס לזירה, מעמיד עצמו בחזית, ועושה.
"כבר שנה שראש עיריית כפר סבא, העיר בה אני מתגורר מזה עשר שנים, והעיר בה בחרתי לגדל את בנותיי, מורחק מהעבודה העירונית השוטפת בצל חשדות כבדים נגדו. שנה שאין מבוגר אחראי שיוליך את העיר הזו במים הסוערים של העבודה המוניציפאלית היומיומית.
היעדרה של יד מכוונת מורגשת היטב: במערכת החינוך, בתשתיות העירוניות, בתכניות הפיתוח והבנייה התקועות, בפקקים הבלתי נסבלים המקבלים את פני התושבים לאן שהם לא פונים. תושבים רבים בגילי שאני בא עמם במגע מרגישים שאין להם כתובת, שאין מי שייצג אותם ושיהווה קול עבורם, ולכולם ברור שנדרשת הנהגה חדשה.
לכן החלטתי, שככל שהדברים יהיו תלויים בי, אני אנסה להיות הקול עבורם - ואייצג ציבור גדול של בני מעמד הביניים, צעירים בשנות ה-20-30 לחייהם ששיעור ההצבעה שלהם במערכות בחירות נמוך בצורה שצריכה להדאיג כל אחד; צעירים שאולי הימצאותו של מועמד כמוני במקום ריאלי באחת מהרשימות המתמודדות למועצת העיר, תגרום להם לצאת מאזור הנוחות ולהצביע בבחירות שייערכו ב-30 באוקטובר 2018.
2 צפייה בגלריה
סער ורדי (צילום: אילן שפירא)
סער ורדי (צילום: אילן שפירא)
סער ורדי (צילום: אילן שפירא)
בימים אלה אני עורך סבב פגישות עם המועמדים השונים לראשות ולמועצת העיר כפר סבא. כשתימצא הפלטפורמה שאני מאמין בה בלב שלם, אדאג כמובן לעדכן כאן לאן פניי מועדות. כך או כך, אני מרגיש שהבשילה העת להתמודדות ולכניסתי לפוליטיקה המקומית, ואני מאמין באמת ובתמים שהימצאותי במועצת העיר יכולה להוביל לשינוי אמיתי.
בגיל 37, אני חייב את זה לא רק לעצמי, לשכניי ולחבריי, אלא גם לשתי בנותיי, היקרות לי מכל - הדר, שהחלה השנה כיתה א' בבית הספר "ברנר" וניצן בת ה-3, שתיכנס בשנה הבאה אף היא למערכת החינוך העירונית.
מה שלא יקרה בחודשים הקרובים - אני בטוח שזו תהיה הרפתקאה מופלאה, ואני מזמין את כולכם להצטרף אליי".