שני סטודנטים שמצאו חתולה לפני כחודשיים במצב תת תזונה קשה עשו את הבלתי אפשרי והשאירו אותה בחיים, אך לא להרבה זמן. כעת הם פתחו בקמפיין מימון המונים להציל את חייה.
2 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
"לוצ'ה נמצאה לפני כחודשיים ברחוב במצב קשה מאוד", הם מספרים. "היא סבלה מהתייבשות חמורה ומתת תזונה. לוצ'ה נולדה עם מחלת הרפס חמורה בעיניים ובאף ובעקבות כך אמה נטשה אותה ללא אפשרות אמיתית לשרוד. לאחר שאספנו אותה מהרחוב והבאנו אותה בדחיפות לווטרינר. נאמר לנו שהסיכוי שלוצ'ה תשרוד את הלילה הוא נמוך.
"למרות הבשורה שקיבלנו לא הפסקנו להאמין, ולאחר שלוצ'ה אכן שרדה את הלילה התחלנו בתהליך השיקום האינטנסיבי. תהליך השיקום כלל את החזרתה של לוצ'ה למשקל תקין, לגרום לה לאכול ולשתות. אך בעיקר התמודדנו עם ההרפס הקשה בעיניה.
"בהתחלה היה נראה שלוצ'ה תישאר עיוורת בשתי עיניה, אבל בעקבות טיפול יומיומי מסור והרבה אמונה, הצלחנו להציל את אחת העיניים. לצערנו, העין השניה אמנם החלימה מההרפס אבל בעקבות סיבוכים זיהומיים, התפתח זיהום קשה מאוד והעין התנפחה למימדים שמחייבים אותנו להכניס אותה לניתוח חירום להוצאת העין. אחרת, הזיהום עלול להתפשט במהירות ולסכן את חייה".
2 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
מה העלויות?
"אנו מגדלים בבית שני כלבים ושתי חתולות (אחת הכלבות ושתי החתולות אומצו או נאספו מהרחוב). אנו משקיעים זמן יקר והמון אהבה בבעלי החיים שברשותנו ועצם המחשבה שלא עשינו הכל למען לוצ'ה מפחיד אותנו. הוצאות הניתוח והתרופות שלאחר מכן הן לא קטנות עבורנו כסטודנטים והן עומדות על 4,500 שקלים. לכן ביחד איתכם נתגייס להציל אותה".
ומה אחר כך?
"במידה ולוצ'ה תשרוד נמשיך לטפל בה באותה מסירות ואהבה כמו שטיפלנו בה עד היום. לוצ'ה תמשיך לחיות איתנו, תקבל בית חם ואוהב ותזכה לחיים טובים על אף שתחסר לה עין".
להשתתפות ולתרומות לחצו כאן.