עיריית כפר סבא, בהובלת רשות הספורט העירונית, סיימה בימים האחרונים את שיפוץ אצטדיון האתלטיקה המשותף לתיכונים כצנלסון וגלילי. מדובר על פרויקט שההשקעה בו עומדת על כ- 2 וחצי מיליון ש"ח, ומטרתו לשדרג את מתקן הספורט וציפויו ברקורטן כפי שנעשה במתקנים מודרניים מעין אלה בארץ ובעולם.
1 צפייה בגלריה
איצטדיון האתלטיקה המחודש | צילום: דוברות עיריית כפר סבא
איצטדיון האתלטיקה המחודש | צילום: דוברות עיריית כפר סבא
איצטדיון האתלטיקה המחודש | צילום: דוברות עיריית כפר סבא
במסגרת העבודות בוצעו תשתיות אספלט ובוצע ציפוי המסלול ההיקפי ברקורטן כפי שקיים באצטדיוני אתלטיקה נבחרים בארץ ובעולם. למעשה זהו אצטדיון מהשורה הראשונה, ומותאם לקיום פעילות גופנית. מהמתחם ייהנו תלמידי כל ארבעת התיכונים בעיר ואלפי תושבים הפוקדים את המקום בשעות אחר הצהריים והערב ומבצעים פעילות גופנית מגוונת וכמובן מועדון האתלטיקה העירוני אשר פועל במקום. שיפוץ זה מתווסף לעבודות לשיקום הדשא במקום והוספת עמודי תאורה.
בנוסף, במקום הוקם לאחרונה מתחם קפיצה במוט ייחודי אשר מאפשר לספורטאים מכפר סבא והאזור להתאמן בצורה רצינית ומקצועית.
במתחם קיים גם אזור ייעודי ובו מתקני כושר ומבנים למועדון האתלטיקה שהוקמו בשנים האחרונות. כל זאת ועוד הופכים את המקום למתחם אתלטיקה וכושר גופני מהשורה הראשונה ומהמתקדמים באזור.
שיפוץ ושדרוג זה מתווסף לשורה של פרויקטים אותם מקדמת רשות הספורט העירונית לרווחת תושבי העיר, שנועדו להתאים את מתקני הספורט העירוניים לתקנים המודרניים בשימוש של חומרים לקיום פעילות גופנית בריאה יותר. כמו כן, כחלק מהאג'נדה העירונית לאורח חיים בריא, לעודד את תושבי העיר לקחת חלק בשלל ענפי ספורט או לקיים פעילות גופנית.
ראש העיר, רפי סער ציין: "אני מאמין שחינוך טוב לא מסתיים עם הצלצול. בכדי לקדם ערכים חינוכיים וחברתיים עלינו לחזק את החינוך המשלים וכן את הספורט בעיר. מסיבה זאת אנו משדרגים את המתקנים העירוניים כך שיתאימו לסטנדרטים המודרניים במתקני הספורט בעולם. וזאת כדי להעלות את ההישגים של קבוצות הספורט והתלמידים".
שאול מיטלברג, מנהל רשות הספורט העירונית אמר - "אני מזמין את תושבי העיר לבוא וליהנות מהמתקן החדש והמפואר , לעסוק בפעילות גופנית באורח חיים בריא".