במועדון נשמו לרווחה לאחר הניצחון החשוב על נס ציונה, שהעלה את הקבוצה מעל הקו האדום, ואיפשר לקבוצה מעט חמצן לפני הקרב ביום שני מול עוד קבוצה שנמצאת במשבר, בני יהודה.
1 צפייה בגלריה
צילום: אורן אהרוני
צילום: אורן אהרוני
צילום: אורן אהרוני
"ידענו שזה משחק שאם מפסידים אותו העונה הולכת להסתבך לנו", אמרו במועדון. "השחקנים גילו הרבה אופי, ולמרות משחק לא ממש טוב שלנו, למעט 20 דקות, ידענו לשמור על רשת נקייה, הרבה בזכות איתמר ישראלי, שהופך לאחר השוערים הכי טובים בליגה. מעבר לכך שהיה חשוב מאוד להשיג ניצחון, היה חשוב לנו גם שנס ציונה לא תשיג שני ניצחונות רצופים ותתחיל לברוח".
בעקבות הניצחון האחרון התחזק מעמדו של אופיר חיים, ובמועדון מקווים שעם השינויים בקבוצה בחלון ההעברות הדברים ייראו אחרת. לאחר שצירפו את שגיא דרור ואת החלוץ האוגנדי לוואגה קיזוטו, החתימה כפר סבא השבוע את הקשר בן רייכרט, שהגיע מרמת השרון. "בינתיים עשינו הכי הרבה בחלון ההעברות, וצירפנו שלושה שחקנים חדשים", אמרו במועדון. "כולם מחכים לניסים בינואר, וזה לא שיש היצע גדול. הרי שחקנים שמשחקים בליגת העל לא יבואו לכאן, ולמצוא מציאות זה נדיר. נקווה שאלה שהבאנו יעזרו לנו לעמוד במטרות שלנו".
תקועים איתו
בצד הרצון להתחזק, בכפר סבא מבהירים כי לא ניתן יהיה לצרף שחקנים נוספים, עד שאלה שקיבלו הודעה כי הם משוחררים ימצאו לעצמם קבוצה חדשה. מדובר בשחקנים עומר צלישר, לירוי צעירי, בן מיזן, נירן רוטשטיין, לב כהן וקווין ריינשטיין, שהצטרף השבוע לרשימת המנופים. "אין ספק שהייתה אכזבה גדולה מכמה מהשחקנים ששיחררנו. ציפינו מהם להרבה יותר. הבעיה היא עכשיו שאחרי שהודענו להם שהם משוחררים, הם לא ממהרים למצוא קבוצות, ולפי החוזה אנחנו מחויבים לתת להם כמובן להמשיך להתאמן, וזה תוקע אותנו. נקווה שהם ימצאו קבוצות במהירות, ונוכל להביא במקומם שחקנים אחרים".
על אף השער שכבשה, הפכה כפר סבא למבקיעה הכי גרועה בליגה (13 שערים בלבד), ובמועדון מקווים שעם החיזוק בהתקפה בדמותם של דרור וקיזוטו, חזרתו מפציעה של פדידה ושיפור במשחקם של אפריאט וטראורה, החלק הקדמי יוכל לתרום הרבה יותר. עם זאת, במועדון מחפשים שחקן התקפה נוסף.
נכון לעכשיו, בנג'מין קוקו, שכבש סוף סוף את שער הבכורה שלו בליגת העל, יקבל הזדמנויות נוספות להוכיח שלא מדובר בכיבוש מקרי. במועדון קיימת מחלוקת באשר להמשך דרכו של החלוץ הניגרי. גורם בהנהלה אמר השבוע: "די, אנחנו מבינים שהוא לא מספיק טוב לליגת העל. מה שעבד בשנה שעברה בלאומית לא תופס השנה. צריך לפעול עכשיו, ולמצוא לו מחליף". מנגד, אופיר חיים מעוניין להשאיר את השחקן, והחלטה לגביו תתקבל בשבועיים הקרובים.
זר נוסף שזוכה לביקורת הוא הקשר גרשון קופי, שהגיע עם הר של ציפיות ולא מוצא את עצמו עד כה. "על הנייר הוא היה אמור להיות הזר המוביל, ומהשחקנים הדומיננטיים בקבוצה. בינתיים זה רחוק מאוד מכך. אנחנו מקווים שלא נפלנו איתו", אמרו במועדון. בכפר סבא מבינים שנתקעו עם השחקן, ויהיה קשה עד בלתי אפשרי למצוא לו קבוצה בחלון ההעברות, כי החוזה שלו הוא היקר ביותר בכפר סבא.
מוקדש לחיים
בנושא אחר, בכפר סבא מבינים שהשיפוצים שהיו אמורים להתקיים באצטדיון כבר לא יקרו, והקבוצה תשחק עד סוף העונה במושבה. "זה מרגיז. אמרו שישפצו בקיץ, וכלום לא קרה מאז", אמרו במועדון. "אם מישהו חשב שנחזור באמצע העונה ל'לויטה', הרי היה ברור שזה לא יקרה. אין לנו בית. המושבה זה לא בית. בבית משיגים תמיד עוד כמה נקודות".
מתוך 18 המחזורים שעברו, כפר סבא קיימה לא פחות מ-14 משחקים באצטדיון המושבה (חלקם משחקי "חוץ" כמובן), ולא הצליחה לאגור יותר מדיי נקודות. "אם לא נשיג תוצאה חיובית מול בני יהודה, הניצחון והתנופה יילכו לאיבוד", אומר אחד השחקנים. "היה לחץ גדול בעקבות שרשרת הכישלונות, אבל הניצחון נתן לנו אמונה מחודשת והרגיע את כל המערכת. היה לחץ בסביבה של אופיר, ואנחנו שמחים שהשגנו ניצחון שאפשר להקדיש לו, כי הוא מאמין בנו ואנחנו חייבים להחזיר לו בנצחונות ובנקודות".