במה לא התעסקו בהפועל כפר סבא לפני המשחק נגד הפועל תל אביב? חלמו לנקום בסתיו שחם וברובי רגב, אחר כך הוציאו פוסט (בעמוד הפייסבוק הרשמי!) ולו הכותרת: "מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו", כי צריך להסיט את הדיון מהפיאסקו שלהם אל מי שמעז למתוח ביקורת.
אגב, גם במועדון הבינו שהפוסט לא לעניין, והוא נמחק כיממה אחר כך, ואחריו הועלו פוסטים ובהם קריאה לאחדות ומלחמה לקראת המשחק נגד האדומים. היו 600 אוהדים תמימים שעוד האמינו לסיפורי האחדות, אבל על כר הדשא הם ראו פילוג מוחלט. פילוג בין השחקנים, פילוג בין המאמן ובין השחקנים ולהפך.
השחקנים מתוסכלים
חדר ההלבשה השמח והמגובש כל כך בתקופת דגו הפך למקום מלא מרמור, וכך זה נראה על הדשא. כששחקני כדורגל רואים שחברים שלהם לא משחקים, ולא מסיבות מקצועיות, לטעמי, זה מתסכל אותם. כשהם רואים את חברם עידן דוד, השחקן הכי חם של הקבוצה ב-2018, מיובש על הספסל מסיבות כלשהן, זה כבר מחלחל לכל מקום. כשהם רואים משחק אחר משחק שעוזר המאמן הליטאי מפיל עליהם את כל התיק, זה מכבה את כולם.
לאחר התבוסה האחרונה אמר ז'אוטאוטס שהשחקנים חסרי אינטילגנציה. הוא רק שכח שהם כבר הוכיחו שבזכות שמירת הלחץ המדויקת תחת דגו עשתה הקבוצה ריצה מטורפת וכבשה 34 שערים ב-19 משחקים. מבחינת ההגנה עזב דגו את כפר סבא עם מאזן ספיגה של 16 שערים ב-19 משחקים. בעידן שום את ז'וטא ספגה הקבוצה 11 שערים בחמישה משחקים.
מי שחושב שהאשמה היא בז'אוטאוטס טועה ומטעה או סתם מנסה להסיט את האש מיצחק שום. המנהל המקצועי פשוט פירק קבוצה מגובשת, ועכשיו לך תחבר אותה מחדש.
1 צפייה בגלריה
 ז'אוטאוטס. הוא לא אשם | צילום: עוז מועלם
 ז'אוטאוטס. הוא לא אשם | צילום: עוז מועלם
ז'אוטאוטס. הוא לא אשם | צילום: עוז מועלם
עוד לא אבדה תקוותנו
לטעמי, הפועל כפר סבא עדיין מועמדת רצינית לעלייה. אני יודע שהאוהדים שבורים, איבדו אמונה ולא רוצים להגיע למשחקים, אבל ניצחון אחד יכול להדליק מחדש את הניצוץ. תמיד הייתי אופטימי בלאומית, ודאי בעונה שבה שום קבוצה לא רוצה לעלות. בליגת השכונות, הנקראת הליגה הלאומית, אתה יכול לא לנצח כמה משחקים ובכל זאת להתקדם בטבלה.
ניצחון על קטמון, ועוד לא אבדה תקוותנו.