מלחמת הטיטאניות בין הפועל כפר סבא ומכבי חיפה מתחילה היום ברוממה שבחיפה. הקבוצה של חן הימלפרב שנהנתה ברוב שלבי העונה מדומיננטיות ברורה בזירה המקומית, התקשתה להתמודד מול החיפאיות בבית ביום שישי האחרון והפסידה 0:3 (24:26, 21:25, 20:25), כך שהמשימה לא צפויה להיות קלה.
להפסד בשישי גרמו שתי סיבות עיקריות, אחת היא התחזקותה של חיפה בשחקנית האמרקאית לוגן טום, אייקון כדורעף שלקחה את החיפאיות קדימה. ומנגד, פציעתה של אניה ויליקי שלא שותפה במשחק האחרון בין הקבוצות והיא אינה צפויה לשחק גם הערב. ובכל זאת, כפר סבא לא הייתה כל כך רחוקה, והקבוצה תצטרך למצוא דרך להשיג את הנקודות החסרות. כזכור, גם בשנה שעברה נפגשו הקבוצות בגמר הגביע, אז הייתה זו מכבי חיפה שזכתה.
1 צפייה בגלריה
כפר סבא. חסרונה של ויליקי יורגש | צילום: אריאל ימיני
כפר סבא. חסרונה של ויליקי יורגש | צילום: אריאל ימיני
כפר סבא. חסרונה של ויליקי יורגש | צילום: אריאל ימיני
מאמן הפועל כפר סבא הימלפרב צוטט לאחר המשחק האחרון בין הקבוצות באתר איגוד הכדורעף: "הפסדנו את שני המשחקים האחרונים למרות ששיחקנו לא רע לנוכח הפציעה של ויליקי. אני גם חושב שזה טוב שאפשר לתת לעוד שחקניות הזדמנות לשחק ואני בהחלט מרוצה מההופעה שלהן. בכל מקרה, הביטחון לא נפגע, אנחנו מאמינים בעצמנו. "חיפה היא פייבוריטית לנוכח התוצאות האחרונות, הן משחקות בבית שלהן והלחץ הוא בעיקר עליהן. ויליקי היא בורג משמעותי בקבוצה ואנחנו מרגישים את חסרונה במשחקים האחרונים".