3 דקות לסיום הובילה הקבוצה האורחת 78:73 ונראה שהסיפור היה גמור, אלא שאז נכנסה לעניינים החבורה הלוחמת של הוד בן הרצל, רצה 0-14! וסימנה X ענק על המובילה ערב המחזור (78:87 בסיום).
מלבד העובדה שמדובר בניצחון רביעי רצוף שמבסס את הקבוצה בעמדת עליה לפלייאוף (נקודה מעל הפועל רמת גן השמינית), הקבוצה הכפר סבאית יכולה להיות מעודדת מכך שמדובר בניצחון שני שלה על מובילת הליגה מאז שנכנס בן הרצל לתפקיד. לפני חודשיים במשחקו הראשון כמאמן הקבוצה, ניצחה הקבוצה את מכבי רחובות, המובילה אז והיום, רמז לכך שמבחינת האיכות, הקבוצה יכולה להתמודד עם כל קבוצה בליגה ולנצח. הנקודה החיובית השנייה היא שבניגוד לשבוע שעבר כאשר כל נקודות הקבוצה נקלעו אך ורק על ידי שחקני החמישייה, הפעם חלוקת הנקודות התפזרה על פני 9 שחקנים שונים - אספקט חשוב ללו"ז הפלייאוף האינטנסיבי, במקרה שהקבוצה תעלה אליו.
1 צפייה בגלריה
פשוט מעולים. הספסל של הפועל כפר סבא | צילום: אריאל ימיני
פשוט מעולים. הספסל של הפועל כפר סבא | צילום: אריאל ימיני
פשוט מעולים. הספסל של הפועל כפר סבא | צילום: אריאל ימיני
ג'וינר הוביל כאמור את הקלעים עם 21 נקודות. טמיר אריאלי רשם משחק נהדר עם 15 נקודות, ביירון ווסלי של 12 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. שאר הקלעים לכפר סבא: יאיר קרביץ ודי ג'יי שארפ 9 נקודות כ"א, איתן רוטנברג 8, עידו דוידי 6, אוריאל טרוצקי 4 ויונתן רבינוביץ 3.
בשבוע הבא (ג', 19:00, עפולה) תתארח הקבוצה אצל המדורגת לפני אחרונה הפועל עפולה הנמצאת במאבק השרדות ולבטח לא תעשה לה חיים קלים.