2 צפייה בגלריה
בשבוע הבא מתחיל הבלאגן. הפועל כפר סבא | צילום: ראובן שוורץ
בשבוע הבא מתחיל הבלאגן. הפועל כפר סבא | צילום: ראובן שוורץ
בשבוע הבא מתחיל הבלאגן. הפועל כפר סבא | צילום: ראובן שוורץ
קצת לפני המפגשים החשובים בליגה כנגד הפועל תל אביב, קטמון וחדרה עלתה כפר סבא, לפחות זמנית, למקום השני בליגה המוביל בסופו של דבר לליגת העל. הכפר סבאים של ז'וטא נראו לא רע כשדרסו לחלוטין את עירוני נשר שלא סיכנה את שערו של חייקין אפילו פעם אחת. כשהדבר החשוב ביותר שהקבוצה תיקח ממשחק זה, מלבד שלושת הנקודות, הוא הביטחון ששחקני ההתקפה, עוז פרץ, פיטר נווארה ודרווידס שארנס השיגו שערים והופעה טובה.
זה לא היה משחק גדול של כפר סבא, אך נראה שסהר בראון מתחיל לחזור לעצמו והצליח לייצב את ההגנה הכפר סבאית. עוז פרץ המשיך להיות הדמות הבולטת בהתקפה הירוקה כשהיה מעורב ישיר בכל אחד מהשערים של כפר סבא (סחיטת פנדל, סחיטת הצלה מהשוער ובישול). ההסטה של נווארה לצד ימין החזירה לו קצת כוחות ולאחר סיבוב ליגה שלם ללא שער, חזר הניגרי לכבוש מול היריבה הנוחה לו ביותר, עירוני נשר. שארנס התכבד בשער בכורה שאולי וייתן לחלוץ הליטאי את הביטחון הדרוש בשביל לקחת את המושכות בהתקפה. לצערם של הכפר סבאים, היה זה גם משחקו האחרון לעונה של הקשר רז כהן. דווקא ברגע שכהן חזר לכושרו המיטבי והראה יכולות טובה, יוצא כהן לניתוח שישבית אותו עד לפתיחת העונה הבאה.
כפר סבא תעלה ביום רביעי לבירה (21:00, טדי) כשתפגוש את בית"ר המקומית למשחק הגומלין במסגרת רבע גמר גביע המדינה. אמנם המשחק ככל הנראה הוא לפרוטוקול בלבד, שכן בית"ר ניצחה בלויטה בתוצאה 2:0 ולכן כפר סבא תצטרך לעבור משוכה מאוד גבוהה וכנראה כמעט בלתי אפשרית. אמנם בית"ר תגיע בסגל חסר עקב צבירת צהובים. כפר סבא יכולה להגיע משוחררת מלחצים, שכן הפסד של בית"ר יגרום לאכזבה קשה במערכת הגם כך לחוצה שמנוהלת על ידי אקס כפר סבא, אלי טביב. ז'וטא, בניגוד לבני בן זקן, יכול בהחלט להגיע רגוע למשחק ולתת גם צ'אנסים לשאר שחקני הסגל שלרוב לא מקבלים הזדמנויות.
2 צפייה בגלריה
שום. סוף סוף קצת נחת | צילום: ראובן שוורץ
שום. סוף סוף קצת נחת | צילום: ראובן שוורץ
שום. סוף סוף קצת נחת | צילום: ראובן שוורץ
מלבד המשחק נגד בית"ר, לכפר סבא מצפים מפגשים מאוד קשים שיכריעו את המיקום לקראת שלב הפלייאוף בליגה הלאומית. בתחילה תתארח הקבוצה הירוקה במושבה (ב', 5.3, 19:00) כשתאבק מול הפועל תל אביב שנמצאת בדרך הבטוחה לעליית ליגה מהמקום הראשון. לאחר מכן תארח הקבוצה את קטמון ואת הפועל חדרה בלויטה, לצמד למפגשים פיקנטיים על 6 נקודות. אם כפר סבא רוצה למצוא את עצמה בעמדה טובה לקראת הפלייאוף העליון היא חייבת לנצח את המפגשים בין הקבוצות המובילות, שכן הפלייאוף העליון כולו יפגיש את הקבוצות אחת נגד השנייה. העונה, בניגוד לשאר העונות, הפלייאוף העליון הולך להיות צמוד ביותר ולכן כל איבוד נקודות קטן יכול להכשיל אותה במסע לעליית ליגה. אין ספק שלחץ רב יופעל על כתפיו של ז'וטא, שיצטרך להראות לכולם שהוא מסוגל להתמודד עם הלחץ כמאמן ראשי ולאסוף את חניכיו יחדיו למען הצלחת הקבוצה.
לטור הקודם של טל סלע: צניחה חופשית - הפועל כפר סבא מאבדת גובה