2 צפייה בגלריה
ז'אוטאוטאס. נכנס לסיטואציה לא פשוטה | צילום: ראובן שוורץ
ז'אוטאוטאס. נכנס לסיטואציה לא פשוטה | צילום: ראובן שוורץ
ז'אוטאוטאס. נכנס לסיטואציה לא פשוטה | צילום: ראובן שוורץ
אווירה קשה שררה במועדון הירוק עקב התבוסה הקשה בבית להפועל עפולה 3:0. בעקבות צימצום הפער בין כפר סבא לשאר הקבוצות בחלק העליון של הטבלה (שלוש נקודות בלבד מפרידות בין כפר סבא שבמקום השני לבין אחי נצרת שבמקום השמיני, והשתיים ייפגשו מחר ב-19:00 בעילוט), במועדון חוששים כי גם המקום בפלייאוף העליון אינו מובטח. בטח ובטח נוכח העובדה שכפר סבא מתקשה לצבור נקודות, ובחמשת המשחקים האחרונים אספה שתי נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות.
"האווירה אחרי תבוסה מחפירה שכזו כמובן לא ממש טובה, אבל אין לנו ברירה אלא להתאושש מהמצב שלנו", אמרו לאחר ההפסד בעפולה במועדון. "התוצאה קצת משקרת. עפולה לא היו שווים במשחק הזה ניצחון בהפרש של שלושה שערים. זה לא שהיה מטווח על השער של בן וייצמן. שחקני עפולה נשכבו על הדשא, הבקיעו גולים מטעויות, דרדל'ה, פנדל. אמנם נראנו רע, ועדיין לא היינו צריכים להפסיד ככה. צריך להרים את הראש ולא להיכנס למרה שחורה. עם כל המצב הלא טוב, אנחנו עדיין במקום השני, אבל מעכשיו חייבים לשמור על הקיים כי הפערים הצטמצמו, ואפשר לומר שכרגע המטרה שלנו היא קודם כל להבטיח את המקום בפלייאוף העליון".
ההפסד לעפולה גרם ללא מעט מאוהדי הקבוצה להביע את כעסם כלפי הבעלים, יצחק שום. לאחר שרוב הקהל הסכים לבלוע את פיטוריו של דגו, לאחר ההשפלה מול עפולה נשמעו לא מעט ביקורות שהופנו ישירות לעברו של שום. האוהדים טוענים כי באתר הרשמי של המועדון נמחקו הרבה תגובות שלא מצאו חן בעיניי ההנהלה. "בתקופת סתיו שחם מחקו לנו תגובות, וסתיו חסם אוהדים בפייסבוק. חשבנו שסיימנו עם הצנזורה הזאת, והנה זה חוזר על עצמו", אמר בשבוע שעבר אחד האוהדים.
המאמן ריימונדאס ז'אוטאוטס נראה שפוף אחרי ההפסד, אבל ניסה לעודד את חניכיו. בסביבתו של המאמן אמרו: "ז'וטא יודע שהוא נכנס למצב לא פשוט. הוא לקח את זה בחשבון. אנחנו בטוחים שהוא יצליח לחבר את השורות בקרוב והקבוצה תוכל להתקדם".
2 צפייה בגלריה
מאטוביץ'. בין "הזקנה" שלו לפציעה של בראון, ההגנה של כפר סבא בבעיה | צילום: עוז מועלם
מאטוביץ'. בין "הזקנה" שלו לפציעה של בראון, ההגנה של כפר סבא בבעיה | צילום: עוז מועלם
מאטוביץ'. בין "הזקנה" שלו לפציעה של בראון, ההגנה של כפר סבא בבעיה | צילום: עוז מועלם
נוורה ייעדר
"כולם כאן מאוכזבים ואפילו מתביישים בהופעה שלנו מול עפולה", אומר הקפטן, דושאן מאטוביץ'. "זה לא היה נראה כמו משחק שהולך להפסד כזה, אבל משום מקום קיבלנו שערים די טפשיים ושילמנו את המחיר. מאוד לא נעים, במיוחד כשזה קורה בבית ובמיוחד לאור המצב הכללי שלנו, אבל זאת המציאות ונצטרך להתאושש. כולם כאן מבינים שהבאנו את עצמנו לסיטואציה שפתאום שום דבר לא מובטח, אפילו לא המקום בפלייאוף העליון. כל הקבוצות בטירוף להשיג את המקום בפלייאוף, ויהיו משחקים קשים מאוד עד סוף הסיבוב השני. אנחנו חייבים לצאת לדרך חדשה, ונקווה שזה יקרה כבר ביום שני מול אחי נצרת. מעכשיו כל משחק הוא גמר גביע. אין יותר מקום לטעויות".
שחקן נוסף אמר: "צריך לומר את האמת - המצב כאן קטסטרופה. כל מה שדגו בנה איתנו בתחילת העונה - ירד לטימיון. ז'אוטאוטס מאמן טוב, אבל השחקנים עדיין לא התחברו אליו. אצל דגו השחקנים היו שורפים את הדשא. אף אחד לא ספר אותנו ועשינו את הבלתי יאומן. דווקא כשהכל עבד והצליח, פתאום החליטו לשנות כאן הכל ומאז כולם רואים איך אנחנו נראים. אם לא נדע לעצור את זה, עוד נשחק בפלייאוף התחתון".
לקראת אחי נצרת יחזור להרכב רז כהן שלא שיחק מול עפולה בגלל צהובים, כאשר בסוף החודש הוא צפוי לעבור את הניתוח בכתפו ולסיים את העונה. גם מיקי יאזו, שהיה מוצהב מול עפולה, יעמוד לרשותו של המאמן. מי שייעדר הוא החלוץ המוצהב, פיטר נוורה. עומר פדידה עדיין פצוע וככל הנראה יחמיץ גם את המשחק בנצרת. קשר הרכש מהפועל רעננה, יובל טיטלמן, עדיין פצוע ולא יהיה בסגל.