1 צפייה בגלריה
הפועל כפר סבא | צילום: איגוד הכדורעף
הפועל כפר סבא | צילום: איגוד הכדורעף
הפועל כפר סבא | צילום: איגוד הכדורעף
מחר תעלה קבוצת הגברים של גל גלילי למשחק הראשון העונה מול מטה אשר/עכו כששתי הקבוצות הן היחידיות שטרם נוצחו העונה. נכון לעכשיו, מטה אשר/עכו מובילה את הליגה מאחר ששיחקה משחק אחד יותר מאשר כפר סבא.
מעבר לעובדה שהמשחק צפוי לקבוע מי תסיים את הסיבוב הראשון ראשונה, בטרם יעברו הקבוצות במקומות 1 עד 5 לבית העליון, המשחק מול מטה אשר/עכו יהווה מעין הצהרת כוונות להמשך העונה. שתי הקבוצות הצליחו לנצח את הצלע השלישית החזקה, מכבי תל אביב, ולא מן הנמנע שהקרב על האליפות הקרובה יהיה בין שתי הקבוצות האלו.
הקבוצה הכפר סבאית של גל גלילי הפסידה רק במשחק רשמי אחד העונה עד כה, מול מונטנה וולי הבולגרית, לה הפסידה לפני כשבוע במסגרת שמינית גמר גביע האתגר האירופי. משחק הגומלין במפעל זה צפוי להתקיים ב-21 לחודש.
הנשים הפסידו לדודינגן
שמינית הגמר של גביע ההתאחדות האירופי הפגיש אמש (ד') בשוויץ בין הפועל כפר סבא לבין דודינגן. הקבוצה השווייצרית הפגינה יכולת גבוהה מאוד וניצחה את הכפר סבאיות 1:3 (21:25, 9:25, 25:20, 11:25). האלופות הישראליות טרם הפסידו העונה בליגה המקומית והמשחק הדגיש את עליית המדרגה לה זקוקה הקבוצה כדי להשתלב בצמרת הגבוהה של הכדורעף האירופי.
בשורות הכפר סבאיות הצטיינה כרגיל אניה ויליקי עם 15 נקודות, אבל בגומלין שייערך בינואר באולם אינשטיין בכפר סבא, תזדקק הקבוצה לשדרוג רציני ביכולתה על מנת לעבור שלב. חן הימלפרב, מאמן הקבוצה אמר לאתר איגוד הכדורעף בסיום המשחק: "הפסדנו לקבוצה טובה ואיכותית במגרש ביתי מאוד. אני שמח שכן הצלחנו לקחת את המערכה השלישית, מה שמראה לנו שאנחנו כן יכולים להתמודד". הכפר סבאיות יזדקקו לנצחון ב-3 מערכות חלקות, או ב-4 מערכות כדי להשוות ולעבור למערכת זהב בגומלין, בכדי לעבור שלב.