בקבוצה עבדו קשה מאוד בפגרת הנבחרת על מנת לחזור למשחקים בכושר אופטימלי ולהמשיך את המומנטום לאחר המשחק התיקו האחרון מול הפועל באר שבע, שבו הציגה כפר סבא יכולת טובה, ואף יכולה הייתה לנצח.
1 צפייה בגלריה
תורג'מן. הפסד עלול להביא לסיום דרכו
תורג'מן. הפסד עלול להביא לסיום דרכו
תורג'מן. הפסד עלול להביא לסיום דרכו
(צילום: אורן אהרוני)
ברור לגמרי שהמשחק הקרוב מול בני סכנין הוא קריטי בנוגע להמשך דרכו של עמיר תורג'מן. המאמן קנה לעצמו מעט קרדיט מחודש אחרי התוצאה והיכולת בבאר שבע, אבל הפסד ביתי מול סכנין מהתחתית עלול לחרוץ את גורלו.
"ראינו שיפור מול באר שבע, ונייחל לכך שנראה את זה גם במשחקים הבאים", אמר השבוע גורם במועדון. "יש ציפייה מתחילת העונה לראות את הפועל כפר סבא לוחמת ויצירתית יותר מאשר התרגלו ממנה. לשם כך הושקעו כספים ומשאבים רבים, וזאת זכותם הלגיטימית והברורה של הבעלים, שהשקיעו מעבר למה שהיה נהוג במועדון, לראות תוצאות והתקדמות".
גם במשחק האימון שערכה הקבוצה בפגרה מול בית"ר ירושלים, שהסתיים בתיקו 1:1, נראתה כפר סבא טוב והציגה יכולת משופרת. במועדון מקווים מאוד כי כל זה יבוא לידי ביטוי כבר במשחק הקרוב מול סכנין, שכן הפסד לניסו אביטן וחבורתו יהיה נורה אדומה בוהקת עבור הבעלים.
"אחרי סכנין מחכים לנו שני משחקים 'קלים' מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב, ולהוציא שם נקודה אחת תהיה משימה לא פשוטה, אז כדאי שלפחות נגיע למשחקים האלה עם קצת שקט אחרי ניצחון מול סכנין", אמרו במועדון.
אחד השחקנים אמר השבוע בנושא הרחש הבלתי פוסק סביב מעמדו של המאמן: "מופעל כאן טיפה יותר לחץ ממה שאמור להיות בהפועל כפר סבא. בסך הכל המצב בסדר. הקבוצה עושה את המאמצים שלה להצליח. כולנו בטוחים שזה הולך לכיוונים הנכונים, אנחנו מאמינים בעמיר. הקבוצה כבר עשתה איתו כברת דרך והצליחה, כך שעם קצת סבלנות נראה את זה קורה גם העונה".
החלוץ לוואגה קיזיטו אמור היה להצטרף לקבוצה ולשוב ממולדתו (לאחר סגירת הגיליון). בכפר סבא הביעו דאגה מכך שהחלוץ הבכיר שלהם עלול לפספס את המשחק מול סכנין, כיוון ששיחק באמצע השבוע עם נבחרתו מול דרום סודן, ולאחר מכן חזר למולדתו על מנת לערוך בדיקת קורונה, שאחריה הוא אמור להמתין שלושה ימים ורק אז להמריא לישראל.
לקראת המשחק מול סכנין (שבת, 19:00) יעמוד לראשותו של תורג'מן סגל כמעט מלא. טום שלח, שכבר שותף במשחק האימון, יהיה כשיר לגמרי, וכמוהו גם טריקו גטהון.