פשרה בתביעתו של עמית בן אריה, מנהלה לשעבר של הפועל כפר סבא, נגד המועדון ונגד הבעלים יצחק שום שקיבלה תוקף של פסק דין: בן אריה יקבל פיצוי, אך הסכום נותר חסוי.
1 צפייה בגלריה
יצחק שום. המועדון יפצה
יצחק שום. המועדון יפצה
יצחק שום. המועדון יפצה
(צילום: אורן אהרוני)
לפני כשנתיים תבעו סמנכ"ל המועדון ומנהל הקבוצה בעבר, גיא בלום ועמית בן אריה, בבית הדין האזורי לעבודה את הפועל כפר סבא ואישית את הבעלים יצחק שום, בעקבות סיום דרכם במועדון. בלום תבע כ-320 אלף שקלים בגין פיצויי פיטורין, הלנת שכר, שימוע שלא כדין, משכורת ששולמה באופן חלקי, תשלומי פנסיה, דמי הבראה, עוגמת נפש ופגיעה בשמו הטוב לאחר ששמע על פיטוריו דרך אמצעי התקשורת.
בן אריה תבע כ-150 אלף שקל בגין פיצויי פיטורין, משכורות ששולמו באופן חלקי, הלנת שכר, דמי מחלה, לשון הרע ועוגמת נפש. בתביעה שלו נכתב כי למרות שסוכם עמו על שכר עבודה חודשי של 11,000 שקלים הוא הופתע לגלות תלוש משכורת בסך 7,000 שקל בלבד.
בן אריה טען כי "לאחר חודש העסקה תחת ניהולו של שום ובזמן קבלת המשכורת הראשונה, נוכחתי לגלות כי קיבלתי רק כמחצית משכרי. כל הבקשות להבהרת הנושא לא נענו, ולהפתעתי, לאחר כשבועיים אף זומנתי לשימוע לפני פיטורין שלאחריו פוטרתי לאלתר וזאת מבלי לשלם לי את המשכורות האחרונות במלואן. לא נותרה לי ברירה אלא לתבוע".
לאחר הגשת התביעה טען שום: "לא קרה לי בחיים שאנשים שלא עבדו אצלי יום אחד הגישו תביעה נגדי. עמית בן אריה אמר שבמשך שנתיים עבד בהתנדבות, אז איך פתאום מגיע לו כסף?"
את בן אריה ייצג עו"ד עמית חרחס ואת הפועל כפר סבא ייצגו עו"ד ארצי בן יעקב ולאחר מכן עורך הדין יניב אלנקרי, שהגיעו להסכם פשרה בו ישולם לבן אריה פיצויים. השופטת חופית גרשון-יזרעאלי החליטה בשבוע שעבר להעניק מתן תוקף של פסק דין לפשרה. תביעתו של בלום עדיין מתנהלת. ¿