אוי, קורונה קורונה, איך הצלחת לשבש לנו ככה את החיים? עד לפני כמה חודשים היית מילה כה נחמדה. בירה מקסיקנית קלילה וטעימה. ועכשיו מה? מגפה ארורה. כבר הבנו שאת לא כאן לביקור קטן ושנצטרך לחיות לצידך, אז יאללה! לא הגיע הזמן להבין איך עושים את זה גם אצלנו בישראל?
1 צפייה בגלריה
פתיחת העונה. אקשן והרבה שערים
פתיחת העונה. אקשן והרבה שערים
פתיחת העונה. אקשן והרבה שערים
(צילום: אורן אהרוני)
אז בסדר, צריך לעשות מהלכים שגם לגביהם יש לי ספקות, אבל בחיאת, לסגור לנו שוב את הכדורגל? גם ככה הקורונה חונקת, אז גם את האוויר לנשימה בימים קשים אלה אתם לוקחים לנו? הרי כבר מצאתם פתרונות שהעסק ימשיך לרוץ, אז קדימה, קצת לפתוח את הראש ולהיות יצירתיים.
עוד עצירה ארוכה תגרום לפגיעה אנושה בכדורגל שלנו, וכמה חבל שזה קורה עכשיו. כן, דווקא עכשיו, כשלמרבה הפלא הכדורגל הישראלי במומנטום טוב. הליגה נפתחה עם הרבה אקשן ושערים, שחקנים חדשים מתגלים, הנציגות שלנו באירופה עושות כבוד לכדורגל הישראלי, נבחרת ישראל עומדת בפני אחת ההזדמנויות הגדולות בתולדותיה להעפיל לראשונה ליורו, ואתם לא מוצאים דרך לעזור? נו, באמת.
אז נכון שהקורונה משתוללת גם בכדורגל שלנו. מכבי תל אביב טסה לאוסטריה מינוס 11 נדבקים. בסכנין, נתניה וחדרה נדבקו לא מעט, אבל היי, גם אמבפה וניימאר חטפו את הדרעק הזה (ועוד חמישה חברים בקבוצה) וסגנית אלופת אירופה ממשיכה לשחק כרגיל. הליגות ביבשת מתקיימות, ובחלק מהן אפילו הותרה, רחמנא לצלן, כניסת קהל.
אז תגידו אבל לא, אי אפשר, המצב קשה, יש נהלים ובלה בלה בלה. בולשיט, אפשר ועוד איך. השחקנים גם ככה בבידוד, ומי שנדבק ייתן צ'אנס לשחקן מחליף להוכיח את עצמו. אז ייתכן שקבוצות ייפגעו והתחרותיות לא תהיה מושלמת, אבל העיקר שההצגה תימשך, כי בלעדיה זה באמת הופך את הכל לקודר, עצוב ומייאש.
עשו טובה אתם שם בממשלה, השיבו לנו את התקווה. תחזירו לנו עכשיו את הכדורגל!