ערב פתיחת משחקי גביע הטוטו בשבת (19:50, נתניה) מול מכבי נתניה, ובכפר סבא עובדים סביב השעון במטרה לסגור את הסגל. במועדון מרוצים מאוד מכך שהצליחו להשאיר את כל מי שהיה בתוכניות המקצועיות. שחקנים רבים זכו לשידרוג בשכרם, חלקם באופן משמעותי ביותר. יצחק שום הסכים להכניס את היד לכיס, וזאת על מנת להעמיד קבוצה חזקה ואיכותית.
1 צפייה בגלריה
כהן. עזב בטונים צורמים במיוחד
כהן. עזב בטונים צורמים במיוחד
כהן. עזב בטונים צורמים במיוחד
(צילום: עוז מועלם)
גורם בכיר במועדון אמר השבוע: "מגיע לשחקנים להשתדרג אחרי העונה שעברה. מאוד רצינו לשמור אותם במועדון ולשמור על השלד שעשה עבודה טובה, והצלחנו לשמור כמעט על כל מי שרצינו. עכשיו זה הזמן שלהם להוכיח את עצמם".
בכפר סבא מחפשים קשר 50/50, וישנם גורמים המנסים לשדך בין המועדון לרז כהן שגדל בקבוצה ושוחרר הקיץ מהפועל תל אביב. כהן עצמו הביע עניין לחזור לקבוצת נעוריו, אך כזכור העזיבה לפני שנתיים לוותה בטונים צורמים במיוחד ובהכפשות הדדיות בין השומים למשפחת כהן.
בכפר סבא מבינים שהם זקוקים שחקן בעמדה של כהן, ויודעים שהחזרתו של שחקן הבית תזכה לרוח גבית מצד האוהדים. מצד שני, הבעלים יצחק שום נעלב מאוד מהאמירות שכוונו לעברו לפני שנתיים מצידם של מקורביו של השחקן. גורם המעורב בניסיונות לגשר בין הצדדים אמר השבוע: "במועדון ישמחו לראות את רז לובש שוב ירוק. זה שחקן שגדל כאן, ומן הסתם אם הדברים מסתדרים, הוא צריך לחזור לכפר סבא. אם כולם ישימו את האגו בצד, זה יקרה ורז יחזור לשחק אצלנו. מקצועית ותדמיתית חשוב שזה יקרה, אבל כדי שזה ייצא לפועל צריכים להיאמר מספר דברים על מנת לרכך את המצב. מקצועית, המאמן רוצה אותו, וכלכלית בהנהלה יסתדרו עם התנאים הכספיים שלו".
אחרי שנראה היה שהוא בדרך החוצה, במועדון עושים מאמץ להגיע לעמק השווה עם יהב אפריאט, שדרש שידרוג משמעותי לחוזהו והעביר מסר להנהלה שהוא רוצה להתקדם. נכון לעכשיו, בכפר סבא לא קיבלו אף הצעה רצינית על השחקן שדמי ההשבחה שלו נאמדים בכ-400 אלף שקלים. ייתכן כי בסופו של דבר, יצליחו הצדדים להסתדר ואפריאט ימשיך ללבוש את המדים הירוקים.
בכפר סבא ציינו השבוע לטובה את בן רייכרט שנראה מצוין באימוני טרום העונה, ועושה רושם כי עשה את הסוויץ' המתבקש בראשו. "בן עשה שינוי גדול. הוא כבר לא אותו ילד שעשה טעויות, והוא הפך לאחד המנהיגים שלנו. הוא יעזור לנו רבות השנה. הוא שחקן סופר מוכשר שהיה אמור לשחק היום בקבוצה גדולה בארץ ואולי אפילו באירופה, אבל הוא עדיין צעיר ויכול להתקדם", אמרו במועדון.
בכפר סבא עדיין מחפשים בלם, שחקן כנף וחלוץ מטרה. בקבוצה נרגעו לאחר שהפציעה של השוער איתמר ישראלי התבררה כקלה ולא רצינית מדי כפי שחששו בתחילה, והשוער צפוי לחזור לפעילות בתוך 10 ימים. מי שיחליף אותו בשער במשחקי גביע הטוטו הוא השוער החדש שהצטרף, מתן זלמנוביץ'.
כאמור, הקבוצה תתארח מחר (שבת, 19:50) אצל מכבי נתניה. בשלישי תארח את הפועל חדרה ובשבת תתארח במושבה מול העולה החדשה מכבי פתח תקווה. בלם הקבוצה טל מכלוף: "כיף לחזור למעגל המשחקים. היתה לנו פגרה קצרה מהרגיל לאור הקורונה. לא ממש הצלחנו לנוח אבל זה בסדר. מקווים לפתוח חזק כבר בגביע הטוטו. במועדון שמרו על השחקנים וזה חשוב ונקווה לעשות העונה עוד קפיצת מדרגה. ל רוצים שוב מלחמות הישרדות. תקנו העונה יתד בליגה ורוצים להתקדם. תפסנו ביטחון אחרי העונה שעברה ובהחלט אנחנו מסוגלים לעשות עונה טובה יותר. נחכה ונראה איזה עוד שחקנים יצטרפו".
על ההנחיות הלא ברורות של הקורונה :"הדברים מאוד לא ברורים. אנחנו בסוג של בידוד אבל אף אחד לא יודע בדיוק איפה הקו. אף אחד לא מבין מה הבידוד הזה אומר. מה אפשר ומה לא. משתדלים לשמור על עצמנו ועושים רק דברים שחייבים אבל בהחלטה המצב לא קל".