ביום שני השבוע נערכו חצאי הגמר של גביע המדינה בכדורעף לנשים לאחר שבשנה שעברה לא התקיימו המשחקים בגלל משבר הקורונה. המשחקים נערכו באולם אנרבוקס בחדרה, לראשונה העונה עם קהל של מחוסנים ומבריאים שהגיע לעודד את הקבוצות. במשחק הראשון ניצחה מכבי חיפה את הפועל קריית אתא ואילו במשחק השני התמודדה הפועל כפר סבא מול מכבי חדרה וניצחה אותה 2:3 לאחר מותחן במסגרתו הצטיינה השחקנית הותיקה של המועדון אניה ויליקי.
1 צפייה בגלריה
קבוצת כדורעף נשים כפר סבא
קבוצת כדורעף נשים כפר סבא
קבוצת כדורעף נשים כפר סבא
(צילום: דיוויד סילברמן עבור איגוד הכדורעף)
כפר סבא ניצחה את המערכה הראשונה, חדרה גמלה לה בשניה, גפר סבא ניצחה את השלישית וחדרה ניצחה את הרביעית בדרך למערכה חמישית ומכרעתאת המערכה החמישית פתחה כפר סבא היטב ועלתה ליתרון מהיר של 2:6, אבל חדרה ששיחקה היום מצוין לא ויתרה, השוותה ל-7:7 ועלתה ליתרון 7:8, אבל טעויות של חדרה עזרו לכפר סבא שעלתה ל-10:8, כפר סבא המשיכה להוליך עד לניצחון במערכה 11:15.
אלעד שפגט מאמן הפועל כפר סבא: "חמש מערכות זה אף פעם לא פשוט, זה היה משחק קשה ומותח אבל מתוק בסיום, זה היה ברור שהמשחק לא יהיה פשוט. חדרה נמצאת בכושר מצויין, אנחנו נעשה את ההתאמות שלנו במשחקים הבאים, יש לנו שני משחקי ליגה עכשיו אבל נחזור לכאן ב-18 במרץ כדי לקחת את הגביע".
אניה ויליקי שהצטיינה היום במדי כפר סבא: "היה כיף לראות את הבנות הצעירות של חדרה נלחמות על כל כדור אבל היינו יותר טובות עם יותר ניסיון במיוחד במערכה החמישית. לא שיחקנו כמו שתיכננו אבל מה שחשוב זה שניצחנו".