ביום שישי שעבר, נפטר ישראל נאון, מי שהיה ליו"ר מועדון הפועל כפר סבא בשנות ה-90 והמשיך להיות חלק בלתי נפרד מהמועדון עשורים קדימה.  המועדון כולו הרכין את ראשו.
1 צפייה בגלריה
ישראל נאון ז"ל במגרש הפועל כפר סבא
ישראל נאון ז"ל במגרש הפועל כפר סבא
ישראל נאון ז"ל במגרש הפועל כפר סבא
(צילומים: אלבום משפחתי)
ישראל הגיע לכפר סבא מטורקיה. כבר בשנות ילדותו הראשונות, הקפיד ללכת עם משפחתו לכל משחק של קבוצת הפועל כפר סבא. בידע שאותו רכש במקצועו כמסגר, השתמש על מנת לשפץ את מגרש הכדורגל הישן ובניית היציע החדש. לאט לאט, הלך והתקבע חלקו הבלתי נפרד במועדון.
בשנת 1978, עם ההחלטה על הקמת דירקטוריון למועדון הכדורגל, הצטרף באופן רשמי להנהלת הפועל החדשה. במהרה התחבב על סובביו, היה לדמות אהובה ומשמעותית וסייע בגיוס תרומות כספיות רבות חשיבות לדרכה של הקבוצה חזרה לליגה הלאומית. ישראל היה חלק בתי נפרד מהמועדון וניהל את הקבוצה בזמני אליפות היסטורית, ובזמנים קשים שבהן נדרש המועדון לתכנן את דרכו ולשנות שורותיו. לאורך הזמן, הקדיש ישראל מאמץ רב לקידום קבוצות הילדים והנוער במועדון ולחינוכם. זכיית קבוצת הנוער באליפות המדינה בעונת 1993/1994, נרשמה בליבו כאחד מהרגעים המרגשים בדרכו הארוכה במועדון.
בעונת 1994/1995 נבחר לתפקיד יושב ראש המועדון. תחת ניהולו, עלתה הקבוצה חזרה לליגה הלאומית.ישראל נפטר בגיל 77 באופן פתאומי בשנתו, והותיר אחריו את רעייתו מתי ושלושה ילדים:  רונן, יובל ואסף.
שאול דור, מנכ"ל הפועל כפר סבא לשעבר ויו"ר ההסתדרות כפר סבא-הוד השרון בהווה,  אומר על חברו הטוב: "ישראל היה מאושיות המחנכים הטובים ביותר בספורט הישראלי בכלל וכפר סבא בפרט הכרתי אותו בפעילותו כששימשתי בתפקיד מנכ"ל הפועל כפר סבא. ישראל היה איש ענייני ישר דרך התנהג אל שחקני קבוצות הבוגרים ואל ילדי ונערי מחלקת הנוער כאילו והיו ילדיו מכאן היה ברור שתרומתו האידיאולוגית מצד אחד והכספית מצד שני נתנו את אותותיהם לכלל הפעילים ולחברי ההנהלה כאחת.
"ישראל זכה בהישגים רבים בהפועל כפר סבא לצד אכזבות מקצועיים כאשר הפועל כפר סבא ירדה מהליגה הלאומית לליגה הארצית, יחד עם זאת ישראל ידע תמיד להיות עם היד על הדופק ופעל בשיתוף פעולה הדוק. בתבונתו הוא ידע להוביל את המועדון להצלחות מרובות. אזכור מישראל בעיקר את נדיבותו כשהיה מוציא כספים מהבנק ונותן אותם לשחקנים נזקקים במחלקת הנוער שמשפחותיהם היו במצוקה כך הוא עשה גם עם מספר שחקני קבוצת הבוגרים כשהיה נותן להם כספים בהסתר ומבלי שאיש יידע על כך".