לאחר שנים שבהם מקדמים הדיירים פרויקט הריסה ובניה עם בניין שמט ליפול, היום המיוחל הגיע. והיום נהרס הבניין הישן שסבל מנזילות וליקוי בניה חמורים, במקומם ייבנה בניין בן 41 יחד חדשות ושטח מסחר. יובל קידר, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת קידר מבנים: "הדיירים אמרו לנו היום שהגשמנו להם את החלום".
1 צפייה בגלריה
הדיירים רגע לפני הריסת הבניין הישן
הדיירים רגע לפני הריסת הבניין הישן
הדיירים רגע לפני הריסת הבניין הישן
(צילום: קידר מבנים)
קראו גם >>>
במסגרת הפרויקט של הריסה ובניה עפ"י זכויות תמ"א 38/2, הממוקם ברחוב סוקולוב 3 / אנה פרנק בכפר סבא נהרס היום בניין בן 3 קומות על עמודים, ובמקומו ייבנה בניין בן שמונה קומות מעל שטח מסחרי שיכלול 41 יחד.
הפתעה נוספת ציפתה לנוכחים באירוע ההריסה כאשר את גדר האיזכורית הרגילה של הבניין, הוחלפה בגדר עץ דקורטיבית עם עציצים ירוקים וזאת על מנת לשמור על חזות נעימה לעוברים והשבים בעיר. 
תמהיל הדירות בבניין החדש כולל דירות 5-4-3 חדרים, דירת גן ופנטהאוזים, בקומה השמינית ייבנו 3 פנטהאוזים.
מהחברה נמסר כי הפרויקט זכה לביקושים גבוהים מאוד לאור קרבתו למרכז העיר , ונותרו דירות אחרונות לשיווק.
נציגי הדיירים סיפרו כי הם נמצאים בתהליך שנים רבות, לאחר שהתקשרו עם חברה אחרת והפרויקט נתקע ובסופו של יום החברה היזמית הוחלפה ואת הפרויקט נבחרה לקדם ולבנות חברת קידר מבנים, את הדיירים ייצגו עו"ד גלעד ושדי ולמפקח הדיירים מונה קובי אורון.
את חברת קידר ייצגו משרד שבלת ושות ע"י עו"ד ערן בלינט ועורכות הדין, רותם ורטנפלד, דרור וויס ונופר חי.
והמחירים? החל מ 2.5 מיליון שקל לדירות 4 חדרים ו.2.2 מיליון לדירת שלושה חדרים.
יובל קידר , סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת קידר מבנים: "אנו שמחים להוציא פרויקט של התחדשות עירונית בעיר כפר סבא, עיר אותה אנחנו אוהבים ובונים בה שנים רבות. הפרויקט הזה הוא הסנונית הראשונה שלנו מבין מספר פרויקטים של הריסה ובניה בלב העיר כפר סבא אותם אנו מקדמים".