בחול המועד סוכות יתקיימו בגליל המערבי שלל פסטיבלים, אירועים ופעילויות באזור היפה בארץ. על מנת ליהנות מאירועי החג, או לשנות אווירה בימי החופש הנותרים, מיזם "אוצרות הגליל" ריכז לנו כמה מלונות, צימרים וחדרי אירוח שיספקו לכם אווירה מפנקת ובהחלט שונה.
צימרים אותנטיים בעכותיקה - מרגישים אירופה
3 צפייה בגלריה
עכותיקה. צילום: תקשורות יעל שביט
עכותיקה. צילום: תקשורות יעל שביט
עכותיקה. צילום: תקשורות יעל שביט
כמו בערי חוף ציוריות באירופה, גם בעכו העתיקה נבנו יחידות אירוח בסמטאות העיר העתיקה, במבנים שהוסבו לצימרים ייחודיים ואותנטיים. היחידות, בגדלים שונים המתאימים למשפחות ולזוגות, מעוצבות בסגנון ים תיכוני המתאים לעכו. על הגג מרפסת יפהפייה משותפת, המשקיפה אל הים המרהיב של עכו ואל החומה העתיקה. הבר הממוקם על הגג מגיש משקאות קלים, אלכוהול ונשנושים (בתשלום) ואף ניתן להזמין לגג ארוחות בוקר וערב (בתשלום נפרד).
לינה באוהלים ובחדרי אירוח בחאן הגליל
חאן הגליל הינו מתחם אירוח גלילי בקיבוץ בית העמק, בו ניתן למצוא שלל אפשרויות לינה, לכל סוגי המשפחות והטיולים: אוהלים משפחתיים ואוהלים בדואיים, המכילים עד 500 איש, חדרי אירוח וצימרים למשפחות ולזוגות ואף מתחם קמפינג. כמו כן, ישנם שירותים ומקלחות עם מים חמים. בנוסף, ניתן למצוא במתחם גם מטבח חיצוני וחדר אוכל מאובזר, המציע לכל קבוצה אפשרות לבשל ולאכול יחד. אם לא בא לכם על בישול המוני, המתחם מציע גם ארוחות בוקר בתשלום, וכן אפשרות לאכול בחדר האוכל של הקיבוץ, בתשלום נוסף.
3 צפייה בגלריה
לישון באוהלים בחאן הגליל. באדיבות חאן הגליל
לישון באוהלים בחאן הגליל. באדיבות חאן הגליל
לישון באוהלים בחאן הגליל. באדיבות חאן הגליל
אירוח פסטורלי בטבע - שביל החלב
מתחם האירוח "שביל החלב" הממוקם במושב בצת, הינו חווה חקלאית פעילה, הכוללת גם רפת גדולה. האווירה פסטורלית וכפרית וגעיית הפרות, ציוץ הציפורים, הטרקטור בחצר וערמות החציר הופכים את החופשה ב'שביל החלב' לחוויה יוצאת דופן למשפחות. הצימרים- צנועים ומותאמים מאוד למשפחות עם ילדים, חלק מהצימרים עם חדר שינה להורים וחדר נפרד לילדים ובחלקם הילדים ישנים בחדר ההורים. לול, אמבט וכיסא תינוק ניתנים לפי דרישה. המטבחון מאובזר ולכל אחד מהצימרים צמודה מרפסת עם שולחן וכסאות.
3 צפייה בגלריה
שביל החלב בבצת. צילום: אוצרות הגליל
שביל החלב בבצת. צילום: אוצרות הגליל
שביל החלב בבצת. צילום: אוצרות הגליל
הילדים והוריהם מוזמנים לחוות את החיים במשק, לקטוף פירות מעצי הפרי- תפוחים ורימונים, להתנסות בחליבה ובהגמעת עגלים ברפת, תוך קבלת הסבר על משק החלב, לשחק במגרש הכדורסל ולרכוב על אופניים בשבילים הפנימיים והבטוחים של המשק ששעריו נעולים.
לינה על הים במלון חוף עכו
מלון חוף עכו הוא מלון קטן ומקסים השוכן בחוף ארגמן הדרומי, ממש על שפת הים. הלובי בבניין המרכזי גדול ומרווח, מרוהט ברהיטים מתוצרת קסטיאל ומואר בגופי תאורה מרשימים. בלובי ניתן למצוא בר פעיל עם תפריט חלבי וספריה להנאת האורחים. חדרי המלון מתאימים לזוגות ולמשפחות, וישנם חדרים הנגישים גם לנכים ולבעלי מוגבלויות. בכל החדרים מסך LCD מחובר ללוויין, מיני בר, קומקום חשמלי וערכת קפה, שירותים ומקלחת.
חוף הים הצמוד למלון מקסים וממנו נשקף נופה עוצר הנשימה של עכו העתיקה. החוף מוסדר ויש בו שירותי הצלה. על רצפת הדק והמדשאה פזורים כסאות נוח, מיטות שיזוף ושמשיות שעומדים לרשות האורחים.
אווירה אירופאית במלון שטרקמן ארנה
המלון ממוקם באחד האזורים השקטים והיוקרתיים של נהריה, במרחק הליכה מהים, הטיילת וממרכז העיר. מדובר במלון שאינו גדול, אך הלובי המעוצב, חדר האוכל הנעים ו-30 החדרים המטופחים והנעימים מספקים תחושה מפנקת ואירופאית.
המלון מעוטר בחפצי נוי משוחזרים ומחודשים של תקופת דור מקימי המלון, ספרים, פרטי מוזיקה ,פינות חמד לישיבה אינטימית מרוהטים סגנון ישן, פסנתר וספסל עץ עתיק ועוד. קירות אבן חשופים ורצפת עץ מעניקים כולם יחדיו מראה היסטורי ישן אך מוקפד.
חדרי המלון מתאימים לזוגות ומשפחות וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים, רדיו, קו טלפון, אמבטיה ושירותים, אינטרנט אלחוטי, קומקום, מיני מקרר.
צימר אקולוגי ושקיעות מרהיבות - 'כליל בגליל'
בישוב האקולוגי כליל נבנה צימר אבן מוקף צמחי תבלין, שיחים ועצים נמוכים, שאינם מסתירים את הנוף הפראי המקיף אותו. הצימר רחב ידיים וחלונותיו הגדולים נפתחים אל ארבע רוחות השמיים. חדר השינה נאה, מרווח ומעוצב, וכולל מיטה זוגית גדולה ומזרון משובח, פינת ישיבה עם ספרים ודיסקים, טלוויזיה ו-DVD. המטבח מצויד כהלכה במקרר קטן העובד על גז ובכיריים.
בימים חמים, ניתן ליהנות מבריכת שכשוך פרטית, בין עצי הזית הצעירים. מדובר בבריכה עגולה, עשויה אבן עתיקה ומקורה ברשת צל כפולה, כך שהמים בה קרירים ונעימים. כליל הינו ישוב שאינו מחובר לחשמל, ולכן אין בצימר מקרר חשמלי או מזגן.