כ- 3000 נהגים תחבורה ציבורית חסרים בישראל לפי הערכות שמרניות. המחסור בנהגים גורם לא אחת לכך לנסיעות אשר לא יוצאות בזמן או לא יוצאות בכלל. באשכול השרון של מטרופולין מורגש גם כן המחסור ולעיתים מסיעה החברה נהגים מאשכול הדרום שלה ממקומות כמו רחובות, לוד ובאר שבע על מנת לתגבר את הקוים בכפר סבא והוד השרון. כעת, החברה משיקה קמפיין גיוס רחב היקף בשרון ובו הטבות משמעותיות ותמריצים כספיים.
2 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
לצד שכר של 39 שקל לשעה כבסיס, יקבלו נהגים חדשים תוספת של שקל לשעת עבודה בסוף החודש במה שמוגדר "פרמיית אי העדרות" שיזכו בה נהגים שביצעו את כל המשמרות שלהם ולא נעדרו או החסירו מהן. כמו כן תהיה תוספת של שקל לשעה המוגדרת "פרמיית איכות" לנהגים ששמרו על תקני המשמעת והבטיחות ולא היו עליהם תלונות ציבור.
לעובדים עם ותק של מעל 12 חודשי עבודה הסכום יעלה ל-1.5 ש"ח לכל אחת מהפרמיות כך שהשכר יכול להגיע גם ל-42 שקל לשעה.
בנוסף תציע מטרופולין לנהגים חדשים מענקי קליטה של 4000 שקל ומי שאין לו רישיון לאוטובוס יוכל לקבל את כל ההכשרה לכל אורך המסלול על חשבון החברה.
2 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
יש לציין, שכחלק ממגמת הקליטה רחבת ההיקף קלטה מטרופולין נהגים רבים, וגם נהגות רבות, שגילו את היתרון בשעות והיקפי המשרה הגמישים, סידורי עבודה מותאמים והשכר הגבוה יחסית.
ליבנת כהן-דן מנהלת שיווק וקשרי קהילה בחברת מטרופולין: "נשמח לקלוט לשירותינו נהגים ונהגות חדשים על מנת להמשיך ולהרחיב את מפת קווי השירות בשרון ולספק תחבורה ציבורית איכותית ויעילה".