בניגוד לכל התחזיות הכלכליות, שצפו משבר חמור בשוק הנדל"ן הישראלי בעקבות גל הקורונה, הצליחה חברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, לשבור את כל שיאי המכירות, ומכרה בתוך 48 שעות בלבד 25 יחידות דיור בפרויקט concept 4u בשכונת 'סיגליות' בבירת הנגב, לצד מכירתן של 5 יחידות דיור נוספות ואחרונות בפרויקט royal king concept בשכונת רמות בעיר.
בפרויקט concept 4u בשכונת סיגליות, נמכרו בין היתר דירת גן בעלת 5 חדרים, המשתרעת על שטח של כ- 142 מ"ר בנוי ו- 238 מ"ר חצר במחיר של 1.7 מליון שקלים, דירת 5 חד' נוספת המשתרעת על פני שטח של 133 מ"ר בנוי ו- 19 מ"ר מרפסת במחיר של 1.435 מליון שקלים, ואפילו דירות במסגרת מחיר למשתכן, בהן דירות 5 ו- 4 חדרים במחיר שבין 1.243-1.352 מליון שקלים. סך הכל, נמכרו בפרויקט כאמור 25 יחידות דיור, בסך כולל של כ- 33.5 מליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
concept 4u
concept 4u
concept 4u
(יח"צ)

2 צפייה בגלריה
concept 4u
concept 4u
concept 4u
(יח"צ)
פרויקט concept 4u כולל 284 יחידות דיור, מתוכן משווקות 227 דירות במסגרת תכנית מחיר למשתכן והשאר משווקות לשוק החופשי. הפרויקט נהנה מרמת ביקוש גבוהה במיוחד ושבר את שיאי המכירות בתקופה קצרה יחסית.
בחברה מציינים כי העבודות להקמת הפרויקט נמצאות בעיצומן, וכי אכלוס הדירות יתאפשר כבר בחורף 2020.
לא הספקתם לרכוש? עוד לא מאוחר. בימים אלה מוכרת החברה את יחידות הדיור האחרונות והמיוחדות - בהן דופלקסים ופנטהאוזים מפוארים לצד דירות גן עם חצרות ענק, הנהנות בימים אלה מהנחה של כ- 80,000 שקלים לכל יחידת דיור.
חברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות: "אנחנו מאמינים באיכות ללא פשרות ומברכים על האמון הרב שהביעו בנו עשרות המשפחות שהצטרפו לפרויקט. הקמנו את הדירה לדוגמא בפרויקט concept 4u והיא ממשיכה לפעול גם בימים אלה, במטרה להעניק לרוכשים הרבים הזדמנות לבחור את הדירה המתאימה להם ביותר ולהציץ אל העתיד הנדל"ני שלהם. אנו מזמינים את המעוניינים להגיע, להתרשם וליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד, שלא יחזרו".
לפרטים נוספים 9939*.