החברה היזמית Delouya Family מזמינה אתכם להתרשם משני פרוייקטים חדשים הנבנים בימים אלו בבאר שבע.

דלויה Young – הפרויקט המושלם למשפחות צעירות

פרויקט הבוטיק דלויה Young בשכונת פלח 5 המבוקשת, נוצר מתוך תפיסת חיים עדכנית, מודרנית המתאימה לסגנון החיים המתקדם של זוגות צעירים בבירת הנגב. בפרויקט 68 יחידות דיור המתפרשים על פני 6 בנייני בוטיק מפוארים בני 5-6 קומות בלבד ועד 2 דירות בקומה. בזכות מיקומו של הפרויקט בלב השכונה, תוכלו ליהנות מפארקים פסטורליים רחבי ידיים, גישה נוחה ומהירה לצירי תנועה מרכזיים וקרבה מקסימלית למוסדות החינוך, הבילוי והתרבות בעיר.
2 צפייה בגלריה
דלויה Young
דלויה Young
דלויה Young
(יח"צ)
כמו בכל הפרויקטים של דלויה, גם דלויה Young מאופיין בסטנדרט הבנייה הגבוה ביותר, ירידה לפרטים הקטנים ביותר ומפרט טכני עשיר הכולל בין היתר תקרות גבוהות, אלומיניום מבית דלויה אלומיניום, מטבח יוקרתי מבית דלויה Kitchens עם שיש קיסר ועוד פינוקים כמו שרק בדלויה יודעים לתת. לבחירתכם: דירות 3 ו- 5 חדרים אחרונות במחירים מיוחדים.
כתובת: יוסף בורג 5, באר שבע
טלפון למכירות: 054-8129602 קרן

דלויה Family - להגשים חלום ישראלי עם גינה

חולמים לארח את המשפחה לעל האש? מדמיינים את הילדים קופצים על טרמפולינה בחצר? יש לנו הצעה במיוחד בשבילכם! דירות גן, 3 חדרים, מרווחות וגדולת במיוחד בפרויקט דלויה Family. פרויקט דלויה Family ממוקם בשכונת רמות המבוקשת, בקרבת צירי תנועה מרכזיים וכל השפע התרבותי, החינוכי והחברתי שיש לשכונה להציע.
2 צפייה בגלריה
דלויה Family
דלויה Family
דלויה Family
(יח"צ)
בנוסף מתאפיין הפרויקט, שכבר מאוכלס, בסטנדרט בנייה פרימיום, מפרט טכני מפנק, רק 2 דירות בקומה ובמיקום מיוחד על הגבעה הגבוהה ביותר ברמות הצופה על גבעות גורל. לבחירתכם: דירות גן 3 חד’ אחרונות לאכלוס מיידי.
כתובת: גדעון האוזנר 40 , באר שבע
טלפון למכירות: 050-6940772 אתי