על אף משבר הקורונה, במשנה זהירות ועל פי נהלי משרד הבריאות, החלה השבוע חברת אורבן נדל"ן במסירת הדירות בפרויקט הכרמל בכפר סבא שבנתה ולקראת אכלוסו. הפרויקט כולל שני בניינים האחד ברחוב הכרמל 85 והשני צמוד אליו ברחוב קרן היסוד 9. כאשר בנוסף לחיזוק המבנים, בני 4 קומות, והוספת מ"מדים ל 16 דירות הקיימות, בנתה החברה עוד 20 דירות חדשות ב3 קומות בשני הבניינים.
1 צפייה בגלריה
הדיירים החדשים מקבלים מפתח
הדיירים החדשים מקבלים מפתח
הדיירים החדשים מקבלים מפתח
(צילום: אורבן נדל"ן)
חשוב לציין, כי חלק מהרוכשים אשר חיכו לדירות בפרויקט הינם זוגות צעירים אשר התגוררו אצל ההורים והמעבר לדירה חדשה דווקא בתקופה זו היה קריטי עבורם שכן הוריהם המבוגרים שייכים לקבוצות הסיכון להדבקות בוירוס הקורונה.
כידוע, ענף הנדל"ן הוגדר עם תחילת משבר הקורונה כענף חיוני למשק והפרויקטים המשיכו להיבנות. יחד עם זאת, הועדות המקומיות ואגפי העיריות עבדו במתוכנת מצומצמת בעיקר באופן מקוון מה שהקשה מאוד על התקשורת מולן. על אף הקשיים הללו, הצליחה חברת אורבן בשיתוף פעולה פורה ומצלח עם עיריית כפר סבא, להגיע לשלבי סיום הפרויקט על מנת לאפשר לדיירים לקבל את דירותיהם ולהיכנס אליהן.
תומר פלג ומורן עמר עובדי הייטק בני 29 מכפר סבא רכשו בפרויקט דירת שלושה חדרים. בזמן בניית הפרויקט התגוררו אצל ההורים של מורן שמוגדרים בגלל גילם כאוכלוסייה בסיכון בעקבות הקורונה ונאלצו לעבוד מהבית על מנת לשמור על ההורים. "זו הדירה הראשונה שלנו קונינו אותה על מנת להתגורר בה. בגלל הקורונה וכיוון שהתגוררנו אצל ההורים של מורן נאצלנו לעבוד מהבית וגם לדחות את החתונה שלנו. היה חשש שבעקבות הסגר והנחיות העבודה מרחוק של משרדי העיריה תהיה דחיה בקבלת הדירה ואני שמח שלמרות זאת הפרויקט הסתיים וקיבלנו את המפתח לדירה. אנחנו מתכננים לעבור אליה כבר בימים הקרובים", אומר תומר.
דוד זהבי, מנכ"ל משותף חטיבת התחדשות עירונית של חברת אורבן נדל"ן: "השלמת ואכלוס הפרויקט מתאפשרים בראש ובראשונה בזכות שיתוף הפעולה בין כל המחלקות בעיריית כפר סבא שלמרות המגבלות בעקבות משבר הקורונה מצאה את הדרך לעבוד ולקדם את הפרויקטים בתחומה. אני מקווה לראות שיתוף פעולה כזה גם מצד עיריות נוספות בערים בהם נבנים פרויקטיי התחדשות עירונית. אני מברך את הדיירים הוותיקים על סיום הפרויקט ואת הדיירים החדשים על המעבר לדירותיהם החדשות".