על עתודת הקרקע הנחשבת בעיר דימונה נבנה פרויקט וילות חלומי "ריזורט" - קונספט וילות בתמהיל מגוון. וילות מתוכננות מפוארות ומרשימות, שתוכננו בחשיבה מוקפדת. הפרויקט ממוקם בקרבה לפארק האגם, מרכזים מסחריים וצירי תנועה מרכזיים, המחברים אתכם לכל מה שחשוב.
מתחם הווילות תוכנן לפי מפרט טכני מוקפד, איכותי ופונקציונלי וכוללות חללי פנים וחוץ מרווחים ומעוצבים, חדר דיור פרימיום וגינות מרווחות, חיפוי קירות המשלב עץ, בטון וטיח לבן, מה שמעניק לפרויקט את הנראות המיוחדת שלו. אדריכלות הפרויקט נעשתה בצורה מדויקת ועדינה שמצד אחד משמרת את רוח הסביבה ומצד שני מביאה אליה את הדיוק המודרני.
2 צפייה בגלריה
ווילות ריזורט, דימונה
ווילות ריזורט, דימונה
וילות ריזורט, דימונה
(יח"צ)

2 צפייה בגלריה
ווילות ריזורט, דימונה
ווילות ריזורט, דימונה
וילות ריזורט, דימונה
(יח"צ)
יתרון הפרויקט בראש ובראשונה הוא במיקומו בקרבה לפארק גדול וירוק, באזור הכי מתפתח בדימונה, קומפלקס הווילות תוכנן כך, שכל הדירות נהנות משטח גדול ומפיתוח סביבתי המאפשר לגדל משפחה בכיף ובביטחון. הפרויקט ממוקם בצמוד לצירים מרכזיים אך עדיין מקבל את השקט והפסטורליות שמאפיינות את סביבת הפרויקט.
הקונספט הייחודי מאגד בתוכו מרכיבים חשובים רבים. הפסטורליה של הסביבה והפארק, איכותם של האנשים בשכונה, משפחות צעירות בחתך סוציו-אקונומי גבוה ומיקום מנצח שמציע שקט המשלב תחושה כפרית, אורבנית וקסומה. כל אלה יוצרים מרקם מיוחד המאפשר חווית מגורים באיכות מקסימלית ובלתי מתפשרת.
לכו אחרי הלב, תלמדו להקשיב. הוא כבר ייקח אתכם לחוויית המגורים הכי איכותית שקמה לה בדימונה בשנים האחרונות. שכונת וילות יוקרתית בסטנדרט פרימיום אורבנית.
חברת א.אבאל הוקמה בשנת 1993 במשך כל שנות פעילותה בניהולם של גולן ושרון אטיאס, החברה צברה מוניטין בניית מייזמים ברחבי הדרום, תוך הקפדה על אופי אדריכלי בעל צביון ייחודי לנוף הדרום, תכנון מרחב מחייה המתאים לצורכי הדיירים והקפדה יתרה על איכות ביצוע על ידי צוות עובדים מיומן ומנוסה על פי כל עקרונות הבנייה והפיתוח. החברה מלווה את הדיירים בכל התהליכים מעת רכישת הנכס, וגם אחרי מסירת הדירה בכל הקשור לתכנון, שינויים, ביצוע ואחריות לטיב. לרשות לקוחות החברה מחלקות שונות המעניקות יחס אישי: שיווק ומכירה, יעוץ מקיף והכוונה בתהליך הרכישה, שינויי דיירים, שירות לדיירים, מחלקה משפטית על ידי עו"ד החברה וליווי בתהליך המשכנתא. עובדה זו מעניקה שליטה מלאה על כלל התהליכים ותורמת רבות לאיכות המוצר ועמידה בלוחות זמנים. החברה חרטה על דגלה אמינות, איכות ושירות לדיירים ללא פשרות ומענה מהיר לכל צורכיהם.
לפרטים נוספים: 050-8668022.